ESPORT NOW 2017 za miesiąc we Wrocławiu
ESPORT NOW 2017 za miesiąc we Wrocławiu

ESPORT NOW 2017 za miesiąc we Wrocławiu

Opublikowany

Pod koniec maja, we Wrocławiu, odbędzie się druga edycja jednej z największych polskich imprez dla fanów e-sportu – ESPORT NOW 2017. W tym roku organizatorzy imprezy zamierzają przyciągnąć na miejsce 20 000 odwiedzających. Wydarzenie odbędzie się w dniach 27-28 maja br. we Wrocławskiej Hali Stulecia, a wstęp na imprezę jest darmowy.

ESPORT NOW 2017 to jedno z największych wydarzeń e-sportowych na polskim rynku. Poprzednia edycja przyciągnęła ponad 10 000 odwiedzających i prawie 300 000 oglądających online. W tym roku plany są jeszcze większe, a główną atrakcją będzie finał turnieju Counter Strike: Global Offensive – GEFORCE CUP, w którym pula nagród wynosi 30 000 USD. Do turnieju zostały zaproszone najmocniejsze światowe drużyny – Penta Sports, Fnatic Academy, Team Kinguin i Space Soldiers, a 4 kolejne zostaną wyłonione z otwartych kwalifikacji.

W ESPORT NOW wkładamy nie tylko mnóstwo pracy, ale też całe serce. Naszym celem jest stworzenie polskiej imprezy esportowej na światowym poziomie. Mamy w kraju wielu graczy, którzy z sukcesami uczestniczą w międzynarodowych turniejach. We Wrocławiu chcemy dać fanom możliwość spotkania najlepszych polskich drużyn i kibicowania im na żywo

mówi Kamil Górecki, członek zarządu Fantasy Expo, organizatora imprezy

Rozgrywki wchodzące w skład GEFORCE CUP będą komentowane przez Piotra “Izaka” Skowyrskiego i Patryka “Easy” Dzięcioła z Inetkoxtv. Wszystkie mecze finałowe będzie można zobaczyć na żywo na miejscu a także oglądać na kanale Twitch Nvidia GeForce.
Oprócz turnieju CS:GO na odwiedzających w Hali Stulecia czekać będą otwarte turnieje, a także strefy free2play gdzie będzie można sprawdzić swoje siły w najnowszych tytułach i na najwydajniejszych komputerach.
Kolejną atrakcją dla odwiedzających jest strefa Meet & Greet, gdzie będzie można spotkać swoich ulubionych twórców internetowych, m.in. Izaka, Easy’ego, Disa, Nervariena, Kubona, Arquela, MKRR3 i wielu innych.
Głodni wrażeń kulinarnych odwiedzający będą mogli zaspokoić swój apetyt podczas festiwalu foodtrucków MOOD4FOOD odbywającym się w sąsiedztwie Hali Stulecia.
Najnowsze aktualności na temat wydarzenia można znaleźć na stronie internetowej projektu: esportnow.pl/2017 oraz na dedykowanej stronie wydarzenia na Facebooku: fb.com/events/170907990068272/
Na poniższych materiałach można zobaczyć podsumowanie zeszłorocznego ESPORT NOW 2016:
infografikadopostu.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

INFOGRAFIKA_ESN2017.png

grafika | 326 KB

Pobierz
ESPORT NOW 2017 za miesiąc we Wrocławiu.docx

docx | 228 KB

Pobierz
ESPORT NOW 2017 za miesiąc we Wrocławiu.pdf

pdf | 300 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym wzrokiem na swoich przeciwników

temu

Zmagania esportowe to nie tylko profesjonalne turnieje dla zawodowców, ale również dla tych, którzy preferują rywalizację w wolnym czasie. I właśnie z myślą o nich 20 października ruszają kwalifikacje do „Playerunknown's Battlegrounds powered by Cooler Master”. Czterystu zawodników, zmagając się w formacie solo będzie miało możliwość zgarnięcia nagród o puli ponad czterech tysięcy złotych, które zostały ufundowane przez organizatora turnieju, producenta sprzętu komputerowego Cooler Master.
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

temu

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
W specjalnej akcji KFC w CS:GO wzięło udział 11 299 polskich graczy! Czy głód wpłynął na skilla?

temu

Nie ma złych graczy, są tylko głodni. Takimi słowami można skwitować akcję przeprowadzoną przez KFC w weekend 6 oraz 7 października. Obiektem zainteresowania giganta branży spożywczej stała się niezwykle popularna na całym świecie gra, czyli Counter-Strike: Global Offensive. Kopia tytułu, który na całym świecie został zakupiony blisko 40 milionów razy, bije rekordy popularności również w Polsce. W ramach akcji przygotowanej przez KFC gracze mogli otrzymać specjalne kody zniżkowe, które były do znalezienia na mapach w dedykowanej puli serwerów. Akcja cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i wzięło w niej udział ponad 11 299 polskich fanów CS:GO na prywatnych serwerach 1shot1kill.
Nie ma złych graczy, są tylko głodni

temu

W weekend 6 oraz 7 października, na wszystkich graczy CS:GO czeka nie lada niespodzianka. KFC przygotowało dla wszystkich gamerów specjalne kody zniżkowe, które mogli znaleźć na mapach w dedykowanej puli serwerów. Czy głód przezwyciężył chęć zdobycia fraga?
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.