90% klientów Acer jest zadowolonych z poziomu usług serwisowych

90% klientów Acer jest zadowolonych z poziomu usług serwisowych

Opublikowany

94,5% przeprowadzonych napraw gwarancyjnych zostało wykonanych w mniej niż 5 dni roboczych

Podsumowanie redakcyjne

  • badanie serwisu przeprowadzone w czerwcu 2017 roku pokazuje, że 94,5% napraw sprzętów zostało wykonanych w ciągu mniej niż pięciu dni roboczych,
  • w skali 1-100, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 90%,
  • AQT (średni czas oczekiwania na połączenie) wyniósł 59 sekund,
  • 81,4% klientów było zadowolonych z czasu, w jakim została przeprowadzona naprawa,
  • 80,5% klientów doceniło ilość informacji na temat bieżącego statusu naprawy.
Przeprowadzane co miesiąc wśród klientów serwisu Acer badanie ma za zadanie monitorować poziom satysfakcji z wykonywanej usługi. Dla pełnej wiarygodności, jest ono przeprowadzane przez zewnętrzną firmę. W trakcie badania sprawdzany jest między innymi czas wykonania naprawy, średni czas oczekiwania na połączenia z infolinią (AQT), ocena pracy serwisu, ocena usług kurierskich oraz poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.
Acer_infografika_serwisowa_czerwiec2017.png

Serwis nie zwalnia tempa

Dane z czerwca wskazują, że w minionym miesiącu serwis 94,5% napraw wykonał w czasie krótszym niż 5 dni roboczych. Dla porównania, w maju było to 95%. Z czerwcowych usług serwisu zadowolonych było 90% klientów, co w porównaniu do poprzednich pomiarów wskazuje wzrost zadowolenia o 0,8%. W tej kategorii oceniano m.in. łatwość kontaktu, wiedzę oraz uprzejmość konsultanta, poziom usług kurierskich oraz samą jakość przeprowadzonej naprawy serwisowej.

Krótki czas oczekiwania na połączenie

Prowadzone badania monitorują również czas, jaki klienci poświęcają na nawiązanie połączenia z konsultantem. Ten współczynnik od kilku miesięcy utrzymuje się na stałym poziomie - zgłaszający usterkę swojego sprzętu spędzili w oczekiwaniu na połączenie z serwisem niecałą minutę. Średni czas oczekiwania na rozmowę z pracownikiem serwisu (AQT) wyniósł w minionym miesiącu 59 sekund.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Acer_infografika_serwisowa_czerwiec2017.png

grafika | 299 KB

Pobierz
Acer_infografika_serwisowa_czerwiec2017.pdf

pdf | 710 KB

Pobierz
90% klientów Acer jest zadowolonych z poziomu usług serwisowych.docx

docx | 54 KB

Pobierz
90% klientów Acer jest zadowolonych z poziomu usług serwisowych.pdf

pdf | 174 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Startuje program „Acer Innovative School”. To koncepcja poprawy jakości edukacji

temu

Technologie zastosowane w Chromebookach i tabletach mają posłużyć do stworzenia wyjątkowych i przyjaznych środowisk nauczania. Program to połączenie możliwości sprzętowych, oprogramowania i innowacyjnych technologii. Na początek do udziału w projekcie zaproszono 15 szkół z 10 różnych krajów.
Nadszedł czas potęgi. Predator Helios 500 z procesorem Intel Core i9+ i kartą graficzną NVIDIA GeForce GTX 1070

temu

Acer zaprezentował dziś dwa nowe laptopy do gier serii Predator Helios. Premiera miała miejsce w czasie  globalnej konferencji prasowej next@acer w Nowym Jorku. W portfolio marki znalazł się  Predator Helios 500, wyposażony w procesory Intel® Core ™ i9+ 8. generacji oraz Predator Helios 300 - Special Edition, który zawiera ulepszone specyfikacje w stosunku do poprzednika i charakterystyczną białą obudowę. Oba modele są zgodne z VR-Ready oraz oferują bardzo wydajne chłodzenie.
Potężne komputery stacjonarne dla graczy - premiera Predator Orion 5000 i 3000 oraz całej serii akcesoriów gamingowych

temu

Acer zaprezentował nowe komputery stacjonarne dla graczy z serii Predator. To Orion 5000, zaprojektowany z myślą o graczach wymagających najwyższej wydajności i obudowy do łatwej rozbudowy w przyszłości. Na rynku pojawią się też komputery stacjonarne z serii Predator Orion 3000, a także rozszerzona kolekcja akcesoriów Predator.
Nowy Acer Swift 5? 15,6-calowy notebook o wadze poniżej 1 kg

temu

Nowa wersja została zaprojektowana z myślą o użytkownikach, którzy oczekują mobilności, wysokiej wydajności i doceniają design swoich urządzeń. Elegancka obudowa z wyświetlaczem o przekątnej 15 cali waży poniżej 1 kg jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które są w ciągłym ruchu. Swift 5 wyróżnia się także żywotnością baterii, która wystarcza na cały dzień pracy bez ładowania.

Gdzie trafiają elektrośmieci i jaki jest ich późniejszy los?

Nabywamy daną rzecz, szybko ją zużywamy i wyrzucamy. Stymuluje to wzrost gospodarki, ludzie mają pracę i pozornie wszyscy są zadowoleni z takiej sytuacji. Mało kto interesuje się jednak losem elektrośmieci, których z roku na rok produkujemy coraz więcej.