90% klientów Acer jest zadowolonych z poziomu usług serwisowych

90% klientów Acer jest zadowolonych z poziomu usług serwisowych

Opublikowany

94,5% przeprowadzonych napraw gwarancyjnych zostało wykonanych w mniej niż 5 dni roboczych

Podsumowanie redakcyjne

  • badanie serwisu przeprowadzone w czerwcu 2017 roku pokazuje, że 94,5% napraw sprzętów zostało wykonanych w ciągu mniej niż pięciu dni roboczych,
  • w skali 1-100, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 90%,
  • AQT (średni czas oczekiwania na połączenie) wyniósł 59 sekund,
  • 81,4% klientów było zadowolonych z czasu, w jakim została przeprowadzona naprawa,
  • 80,5% klientów doceniło ilość informacji na temat bieżącego statusu naprawy.
Przeprowadzane co miesiąc wśród klientów serwisu Acer badanie ma za zadanie monitorować poziom satysfakcji z wykonywanej usługi. Dla pełnej wiarygodności, jest ono przeprowadzane przez zewnętrzną firmę. W trakcie badania sprawdzany jest między innymi czas wykonania naprawy, średni czas oczekiwania na połączenia z infolinią (AQT), ocena pracy serwisu, ocena usług kurierskich oraz poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.
Acer_infografika_serwisowa_czerwiec2017.png

Serwis nie zwalnia tempa

Dane z czerwca wskazują, że w minionym miesiącu serwis 94,5% napraw wykonał w czasie krótszym niż 5 dni roboczych. Dla porównania, w maju było to 95%. Z czerwcowych usług serwisu zadowolonych było 90% klientów, co w porównaniu do poprzednich pomiarów wskazuje wzrost zadowolenia o 0,8%. W tej kategorii oceniano m.in. łatwość kontaktu, wiedzę oraz uprzejmość konsultanta, poziom usług kurierskich oraz samą jakość przeprowadzonej naprawy serwisowej.

Krótki czas oczekiwania na połączenie

Prowadzone badania monitorują również czas, jaki klienci poświęcają na nawiązanie połączenia z konsultantem. Ten współczynnik od kilku miesięcy utrzymuje się na stałym poziomie - zgłaszający usterkę swojego sprzętu spędzili w oczekiwaniu na połączenie z serwisem niecałą minutę. Średni czas oczekiwania na rozmowę z pracownikiem serwisu (AQT) wyniósł w minionym miesiącu 59 sekund.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Acer_infografika_serwisowa_czerwiec2017.png

grafika | 299 KB

Pobierz
Acer_infografika_serwisowa_czerwiec2017.pdf

pdf | 710 KB

Pobierz
90% klientów Acer jest zadowolonych z poziomu usług serwisowych.docx

docx | 54 KB

Pobierz
90% klientów Acer jest zadowolonych z poziomu usług serwisowych.pdf

pdf | 174 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Czy polskie firmy są zaangażowane społecznie? Najnowszy raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu

temu

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej historii publikacji. Społeczna odpowiedzialność biznesu rozwija się w Polsce co najmniej od kilkunastu lat. Stoi za tym nie tylko moda, ale także oddolna inicjatywa samych pracowników i chęć pomagania innym.
HOMTOM HT50 – najtańszy smartfon z baterią o pojemności 5500 mAh

temu

Autoryzowany dystrybutor marki HOMTOM w Polsce, CK MEDIATOR, wprowadził do sprzedaży nowy smartfon HOMTOM HT50. Urządzenie łączy w sobie pojemną baterię o pojemności 5500 mAh, ekran IPS, wydajne podzespoły, a także atrakcyjną cenę. HOMTOM HT50 pochodzący z polskiej dystrybucji jest objęty dodatkowo 24-miesięczną gwarancją realizowaną na terenie kraju wraz z pełnym wsparciem posprzedażowym.
Acer esitles üritusel IFA 2017 kahte uut projektorit: VL7860 kodukasutuseks ja P8800 suurüritustel kasutamiseks

temu

Maailma väikseim 4K UHD laserprojektor[i] Acer VL7860 võimaldab kasutajatel eri keskkondades projitseerida laserkvaliteetseid kujutisi. [i] Põhineb Aceri ettevõttesisesel uuringul turul saadaolevate konkureerivate 4K UHD laserprojektorite kohta seisuga 24. august 2017.
Acer toob turule uue üliõhukese sülearvuti, tahvelarvuti ja eraldatava ekraaniga arvuti: Swift 5, Spin 5 ja Switch 7 Black Edition

temu

Need õhukesed ja stiilsed uudistooted viivad funktsionaalsuse ja mobiilsuse uuele tasemele.

Gdzie trafiają elektrośmieci i jaki jest ich późniejszy los?

Nabywamy daną rzecz, szybko ją zużywamy i wyrzucamy. Stymuluje to wzrost gospodarki, ludzie mają pracę i pozornie wszyscy są zadowoleni z takiej sytuacji. Mało kto interesuje się jednak losem elektrośmieci, których z roku na rok produkujemy coraz więcej.