90% klientów Acer jest zadowolonych z poziomu usług serwisowych

90% klientów Acer jest zadowolonych z poziomu usług serwisowych

Opublikowany

94,5% przeprowadzonych napraw gwarancyjnych zostało wykonanych w mniej niż 5 dni roboczych

Podsumowanie redakcyjne

  • badanie serwisu przeprowadzone w czerwcu 2017 roku pokazuje, że 94,5% napraw sprzętów zostało wykonanych w ciągu mniej niż pięciu dni roboczych,
  • w skali 1-100, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 90%,
  • AQT (średni czas oczekiwania na połączenie) wyniósł 59 sekund,
  • 81,4% klientów było zadowolonych z czasu, w jakim została przeprowadzona naprawa,
  • 80,5% klientów doceniło ilość informacji na temat bieżącego statusu naprawy.
Przeprowadzane co miesiąc wśród klientów serwisu Acer badanie ma za zadanie monitorować poziom satysfakcji z wykonywanej usługi. Dla pełnej wiarygodności, jest ono przeprowadzane przez zewnętrzną firmę. W trakcie badania sprawdzany jest między innymi czas wykonania naprawy, średni czas oczekiwania na połączenia z infolinią (AQT), ocena pracy serwisu, ocena usług kurierskich oraz poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.
Acer_infografika_serwisowa_czerwiec2017.png

Serwis nie zwalnia tempa

Dane z czerwca wskazują, że w minionym miesiącu serwis 94,5% napraw wykonał w czasie krótszym niż 5 dni roboczych. Dla porównania, w maju było to 95%. Z czerwcowych usług serwisu zadowolonych było 90% klientów, co w porównaniu do poprzednich pomiarów wskazuje wzrost zadowolenia o 0,8%. W tej kategorii oceniano m.in. łatwość kontaktu, wiedzę oraz uprzejmość konsultanta, poziom usług kurierskich oraz samą jakość przeprowadzonej naprawy serwisowej.

Krótki czas oczekiwania na połączenie

Prowadzone badania monitorują również czas, jaki klienci poświęcają na nawiązanie połączenia z konsultantem. Ten współczynnik od kilku miesięcy utrzymuje się na stałym poziomie - zgłaszający usterkę swojego sprzętu spędzili w oczekiwaniu na połączenie z serwisem niecałą minutę. Średni czas oczekiwania na rozmowę z pracownikiem serwisu (AQT) wyniósł w minionym miesiącu 59 sekund.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Acer_infografika_serwisowa_czerwiec2017.png

grafika | 299 KB

Pobierz
Acer_infografika_serwisowa_czerwiec2017.pdf

pdf | 710 KB

Pobierz
90% klientów Acer jest zadowolonych z poziomu usług serwisowych.docx

docx | 54 KB

Pobierz
90% klientów Acer jest zadowolonych z poziomu usług serwisowych.pdf

pdf | 174 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Acer prezentuje nowe ultrasmukłe monitory z serii SA

temu

Do polskiej dystrybucji trafiły najnowsze monitory Acer SA. Wśród dostępnych modeli znajdują się urządzenia o przekątnej 21,5, 23,8 oraz 27 cali.  Na tle konkurencyjnych urządzeń wyróżniają się one bardzo dobrym stosunkiem jakości do ceny, które zaczynają się od 399 zł.
Acer stawia na laptopy z procesorami Intel Core 8. generacji i dodaje wyjątkowy pakiet

temu

Acer zachęca do zakupu laptopów z Intel Core 8. generacji dodając do nich pakiet Microsoft Office 365 Personal, kod Acer Care Plus na przedłużenie gwarancji urządzenia do 3 lat, klucz aktywacyjny do programu Antywirus G Data oraz starter kit z bezprzewodową myszką i torbą Acer.
Odświeżone notebooki Aspire 7, Aspire 5 i Aspire 3 oraz nowy All-In-One

temu

Komputer Aspire Z 24 jest oparty na najnowszych procesorach 8. generacji Intel Core i7+, obsługujących do 32 GB pamięci Intel Optane i został wyposażony w kartę graficzną NVIDIA GeForce MX150. Nowy notebook Aspire 7 waży mniej niż 1,5 kg, a za jego wydajność odpowiada procesor Intel Core i7-8705G lub procesor i5-8305G z grafiką Radeon RX Vega  M GL. Ponadto zaprezentowano nowe modele Aspire 5 i Aspire 3.
Acer rozbudowuje portfolio gamingowe Predator i Nitro. Nadchodzą nowe monitory i akcesoria

temu

W Berlinie przedstawiono całą gamę nowości, wśród których znalazły się nowe monitory do gier komputerowych, nowoczesny fotel dla graczy oraz kompletny zestaw akcesoriów gamingowych.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.