Wielki sukces MeetUp® 2017 w Krakowie

Wielki sukces MeetUp® 2017 w Krakowie

Opublikowany

Kraków, 10.09.2017r - wczoraj w Tauron Arena odbyło się spotkanie gwiazd YouTube z fanami. W wydarzeniu, którego partnerem było Miasto Kraków, według szacunków organizatorów wzięło udział niemal 20 000 uczestników.

MeetUp_2017_01.jpg
MeetUp® 2017 był okazją do spotkania YouTuberów i ich fanów oraz wymiany zdań na temat rozwoju możliwości biznesowych, związanych z docieraniem do młodych ludzi, czyli pokolenia Z. Scena główna, ustawiona na płycie Tauron Areny, była miejscem najważniejszych rozmów i koncertów, zorganizowanych w ramach wydarzenia. Twórcy odpowiadali o swoich początkach, rozwoju kanałów oraz własnych pasjach i upodobaniach. Zaproszeni YouTuberzy odpowiadali także na pytania, stawiane przez fanów. Dla nieco starszych odwiedzających dodatkową atrakcją była obecność Rafała Sonika, zwycięzcy Rajdu Dakar.
W czasie panelu biznesowego Natalia Grodecka z GetHero wyjaśniła uczestnikom kim są przedstawiciele pokolenia Z – to osoby urodzone po 1995 roku, nieznające świata bez Internetu i smartfonów. Ta część wydarzenia dedykowana była dla przedstawicieli firm i agencji mediowych. W czasie rozmów zaproszeni goście wymieniali się doświadczeniami w temacie zaangażowania biznesowego, a tematem przewodnim wszystkich paneli była dyskusja o zaufaniu i zaangażowaniu, niezbędnych w działaniach marketingowych marek z twórcami. Uczestnicy panelu podkreślali, że YouTube’a, jako medium, nie należy się obawiać, a otwarcie na nowe formaty i możliwości komunikacji może przynieść markom ogromne korzyści.  

MeetUp® 2017 był wyjątkowo rodzinną imprezą, na której doskonale bawili się zarówno młodzi fani, jak i ich rodzice i opiekunowie. Zależało nam na stworzeniu atmosfery, która odda pozytywne emocje, towarzyszące twórcom. Zaprosiliśmy YouTuberów, którzy swoją postawą dają dobry przykład młodzieży, czego dowodem jest zaangażowanie reZigiusza i Izaka jako ambasadorów wydarzenia.

Paweł Kowalczyk, wiceprezes zarządu GetHero

Uczestnicy MeetUp® 2017 mogli spotkać się z idolami w specjalnie przygotowanych Meeting Boxach, czyli strefach wyznaczonych do zdjęć, rozmów i autografów. Oczekiwanie na spotkania z YouTuberami można było umilić sobie na strefach sponsorów i partnerów, gdzie przygotowane były konkursy i atrakcje. Wejście na imprezę było bezpłatne, jednak najbardziej oddani fani mogli kupić specjalne bilety, które uprawniały ich do wcześniejszego wejścia czy udziału w spotkaniu Before MeetUp®.

Takie spotkania umożliwiają rzeszom młodym ludzi spotkać się, porozmawiać i pobyć z ich idolami, których na co dzień mogą oglądać wyłącznie na ekranie. Cieszymy się, że jako Miasto Kraków zaangażowaliśmy się w to wydarzenie, które prezentuje nasze miasto jako miejsce nowoczesne, otwarte na innowacje i młodych ludzi.

Rafał Perłowski, Dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki Krakowa

Zaangażowanie wielu twórców, darmowe wejście na imprezę i piękna pogoda przyczyniły się do tego, że MeetUp® 2017 odwiedziło niemal 20 000 osób – jak szacują organizatorzy. GetHero, organizator wydarzenia, już zapowiada rozpoczęcie prac nad organizacją kolejnego spotkania.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

MeetUp_2017_04.jpg

grafika | 905 KB

Pobierz
MeetUp_2017_03.jpg

grafika | 631 KB

Pobierz
MeetUp_2017_02.jpg

grafika | 673 KB

Pobierz
Wielki sukces MeetUp® 2017 w Krakowie - inf. prasowa GetHero.pdf

pdf | 151 KB

Pobierz
MeetUp_2017_01.jpg

grafika | 785 KB

Pobierz
Wielki sukces MeetUp® 2017 w Krakowie - inf. prasowa GetHero.docx

docx | 16,5 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Monika Borecka dołącza do agencji GetHero jako Account Manager

temu

W październiku 2018 roku Monika Borecka dołączyła do agencji kreatywnej GetHero, obejmując stanowisko Account Managera.
TikTok, czyli fenomen, który dogania YouTube’a

temu

Ulubiona aplikacja nastolatków. Tak media okrzyknęły w ostatnim czasie TikTok (daw. Musical.ly), które staje się coraz bardziej popularne, szczególnie wśród młodzieży. Unikalny pomysł oraz zaangażowanie społeczności sprawiają, że TikTok stał się istnym fenomenem, z którego globalnie korzysta już 600 milionów użytkowników!
Największe w Polsce spotkanie twórców internetowych z fanami już za nami! Podsumowanie MeetUp® 2018

temu

22 tysiące uczestników, 260 twórców i 17 milionów osób, do których wydarzenie dotarło w internecie. Tak właśnie wyglądał tegoroczny MeetUp® w Krakowie - czyli największe w Polsce spotkanie twórców internetowych z fanami.  Organizatorami były Miasto Kraków i agencja GetHero.
Kraków jest polską stolicą YouTube'a. Z twórcami spotkało się ponad 22 tysiące fanów

temu

1 września w Tauron Arena w Krakowie odbył się szósty MeetUp®, czyli spotkanie twórców internetowych z fanami. Wydarzenie wywołało ogromne zainteresowanie młodych ludzi, na miejscu było ponad 22 tysięcy uczestników. Organizatorami edycji była agencja kreatywna GetHero oraz Miasto Kraków.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.