Polska Liga Esportowa z patronatem Przeglądu Sportowego!
Polska Liga Esportowa z patronatem Przeglądu Sportowego!

Polska Liga Esportowa z patronatem Przeglądu Sportowego!

Opublikowany

Najbardziej prestiżowy polski dziennik sportowy obejmuje patronat nad największymi krajowymi rozgrywkami esportowymi. Do rozpoczęcia współpracy medialnej przyczynił się wzrost popularności dyscypliny i rozgrywek w Counter Strike: Global Offensive oraz League of Legends, a także fakt, że tygodniowo przed ekranami monitorów, na których transmitowane są pojedynki zasiada już ponad 150 tysięcy widzów.

Esport w Polsce to najbardziej rozwojowa dyscyplina spośród wszystkich w kraju. Transmisje rozgrywek, turnieje, bliskość kontaktu z idolami i wykorzystanie nowych technologii pozwalają na wzrost liczby odbiorców rok do roku na poziomie 29 procent. Szacuje się, że w 2017 roku zyski z dyscypliny w Polsce wyniosą blisko 10,9 mln dolarów, a w przyszłym powinny wzrosnąć do 11,4 mln dolarów.

Patronat tak prestiżowego partnera jak Przegląd Sportowy, to szansa na dotarcie do odbiorców tradycyjnego sportu z dynamicznie rozwijającą się dyscypliną. Takie działania wpisują się w poszerzenie kanałów komunikacji na temat Polskiej Ligi Esportowej. To przecież trzeci najczęściej czytany dziennik w Polsce.

Krzysztof Stypułkowski, współzałożyciel i prezes Fantasy Expo

W ramach patronatu Przeglądu Sportowego nad Polską Ligą Esportową znajduje się:
• prezentowanie tabeli Ligi na głównej stronie internetowej
• zapowiedzi finałów Polskiej Ligi Esportowej
• podsumowywanie przebiegu i najciekawszych informacji z całego sezonu
• dedykowane materiały, takie jak porównanie treningu sportowca i esportowca

Data finałów Polskiej Ligi Esportowej to 2-3 grudnia. Rozgrywki o lwią część puli nagród 261 360 zł odbędą się w Muzeum Gazownictwa w Warszawie, a transmisję z profesjonalnym komentarzem, analizami i wywiadami będzie można obejrzeć na kanale ESPORT NOW. W sobotę (2 grudnia) walczyć o zwycięstwo w League of Legends, zaś w niedzielę (3 grudnia) w Counter-Strike: Global Offensive.

Polska Liga Esportowa jest wspierana przez silne biznesowe marki jak Play, Sprite, Asus ROG, LG i Twitch, które mają świadomość szybkiego rozwoju dyscypliny oraz Ligi.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

grafika.jpg

grafika | 2,4 MB

Pobierz
Polska Liga Esportowa z patronatem Przeglądu Sportowego!.pdf

pdf | 98,9 KB

Pobierz
Polska Liga Esportowa z patronatem Przeglądu Sportowego!.docx

docx | 14,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym wzrokiem na swoich przeciwników

temu

Zmagania esportowe to nie tylko profesjonalne turnieje dla zawodowców, ale również dla tych, którzy preferują rywalizację w wolnym czasie. I właśnie z myślą o nich 20 października ruszają kwalifikacje do „Playerunknown's Battlegrounds powered by Cooler Master”. Czterystu zawodników, zmagając się w formacie solo będzie miało możliwość zgarnięcia nagród o puli ponad czterech tysięcy złotych, które zostały ufundowane przez organizatora turnieju, producenta sprzętu komputerowego Cooler Master.
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

temu

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
W specjalnej akcji KFC w CS:GO wzięło udział 11 299 polskich graczy! Czy głód wpłynął na skilla?

temu

Nie ma złych graczy, są tylko głodni. Takimi słowami można skwitować akcję przeprowadzoną przez KFC w weekend 6 oraz 7 października. Obiektem zainteresowania giganta branży spożywczej stała się niezwykle popularna na całym świecie gra, czyli Counter-Strike: Global Offensive. Kopia tytułu, który na całym świecie został zakupiony blisko 40 milionów razy, bije rekordy popularności również w Polsce. W ramach akcji przygotowanej przez KFC gracze mogli otrzymać specjalne kody zniżkowe, które były do znalezienia na mapach w dedykowanej puli serwerów. Akcja cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i wzięło w niej udział ponad 11 299 polskich fanów CS:GO na prywatnych serwerach 1shot1kill.
Nie ma złych graczy, są tylko głodni

temu

W weekend 6 oraz 7 października, na wszystkich graczy CS:GO czeka nie lada niespodzianka. KFC przygotowało dla wszystkich gamerów specjalne kody zniżkowe, które mogli znaleźć na mapach w dedykowanej puli serwerów. Czy głód przezwyciężył chęć zdobycia fraga?
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.