Ostateczne rozstrzygnięcia w Polskiej Lidze Esportowej już na początku grudnia!
Ostateczne rozstrzygnięcia w Polskiej Lidze Esportowej już na początku grudnia!

Ostateczne rozstrzygnięcia w Polskiej Lidze Esportowej już na początku grudnia!

Opublikowany

Counter Strike: Global Offensive i League of Legends - w te dwa tytuły zagrają najlepsi zawodnicy Polskiej Ligi Esportowej, której finały odbędą się w dniach 2-3 grudnia. Tym razem rozgrywki zobaczymy w Warszawie, pod adresem Wał Miedzeszyński 646.

Zmagania najlepszych polskich drużyn są źródłem dobrej rozrywki i niezapomnianych emocji. Po dziewięciu tygodniach internetowych rozgrywek, przyszła pora, by spotkać się na turnieju offline. To właśnie w Warszawie poznamy zawodników, do których trafi lwia część z największej puli nagród w historii polskiego esportu, wynoszącej 261 360 złotych.

O tak duże nagrody pieniężne, pamiątkowy puchar i chwałę walczyć będzie osiem zespołów. AGO Gaming, Team Kinguin, PRIDE i Venatores sprawdzą się w Counter Strike: Global Offensive. Natomiast na drużyny League of Legends przyjdzie nam poczekać do 22 listopada. Wtedy to poznamy formacje, które dołączą do Illuminar Gaming i Pompa Team. O ostatnie dwa miejsca walczyć będą Team DPD, Sneaky FoxEZ i AGO Singularity.  

Rozgrywki najlepszych polskich zespołów będzie można śledzić na fanpage’u Polskiej Ligi Esportowej oraz kanale ESPORTNOW na platformie Twitch.tv. Wszystkie mecze zostaną profesjonalnie skomentowane w języku polskim - na stanowiskach komentatorskich podczas meczów CS:GO zasiądą Piotr “Izak” Skowyrski i Patryk “easy” Dzięcioł, zaś podczas rozgrywek League of Legends Damian “Nervarien” Ziaja oraz Łukasz “Leo” Mirek. Za analizy pomeczowe odpowiadać będzie zespół ekspertów.

Faza playoff i wielki finał nie mogłyby się odbyć bez wsparcia partnerów Polskiej Ligi Esportowej, firm Play, Sprite, LG, ASUS Republic of Gamers oraz Twitch. Dzięki nim  ponad 90 graczy przez ostatnie 3 miesiące spełnia swoje marzenia o zostaniu profesjonalnymi zawodnikami. Wsparcie zapewnia również PGNiG, będące właścicielem obiektu, na którym odbędą się finały 2 sezonu Polskiej Ligi Esportowej.

Faza zasadnicza drugiego sezonu Polskiej Ligi Esportowej była olbrzymim sukcesem medialnym. Co tydzień tysiące fanów esportu oglądało starcia między najlepszymi krajowymi zespołami - transmisje Polskiej Ligi Esportowej wyświetlono ponad 2 mln 300 tysięcy razy! Widzowie spędzili przed monitorami 557 tysięcy godzin.

Informujemy również, że w związku z finałami otwieramy akredytację prasową - media zainteresowane pojawieniem się na turnieju prosimy o wypełnienie formularza akredytacyjnego.

LINKI:
polskaligaesportowa.pl - Oficjalna strona Polskiej Ligi Esportowej
twitch.tv/esportnow - Kanał Twitch.tv ESPORT NOW, transmitujący rozgrywki Polskiej Ligi Esportowej
bit.ly/yt_ple - Kanał YouTube Polskiej Ligi Esportowej
instagram.com/esportnow - Instagram ESPORT NOW
facebook.com/PolskaLigaEsportowa - Fanpage Polskiej Ligi Esportowej
przegladsportowy.pl - patron medialny Polskiej Ligi Esportowej
muzeum.gazownictwa.pl - oficjalna strona internetowa Muzeum Gazownictwa w Warszawie, w którym zostanie zorganizowany event

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

1920x1080_GAZOWNIA_v2.png

grafika | 4,91 MB

Pobierz
Ostateczne rozstrzygnięcia w Polskiej Lidze Esportowej już na początku grudnia!.pdf

pdf | 141 KB

Pobierz
Ostateczne rozstrzygnięcia w Polskiej Lidze Esportowej już na początku grudnia!.docx

docx | 6,43 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym wzrokiem na swoich przeciwników

temu

Zmagania esportowe to nie tylko profesjonalne turnieje dla zawodowców, ale również dla tych, którzy preferują rywalizację w wolnym czasie. I właśnie z myślą o nich 20 października ruszają kwalifikacje do „Playerunknown's Battlegrounds powered by Cooler Master”. Czterystu zawodników, zmagając się w formacie solo będzie miało możliwość zgarnięcia nagród o puli ponad czterech tysięcy złotych, które zostały ufundowane przez organizatora turnieju, producenta sprzętu komputerowego Cooler Master.
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

temu

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
W specjalnej akcji KFC w CS:GO wzięło udział 11 299 polskich graczy! Czy głód wpłynął na skilla?

temu

Nie ma złych graczy, są tylko głodni. Takimi słowami można skwitować akcję przeprowadzoną przez KFC w weekend 6 oraz 7 października. Obiektem zainteresowania giganta branży spożywczej stała się niezwykle popularna na całym świecie gra, czyli Counter-Strike: Global Offensive. Kopia tytułu, który na całym świecie został zakupiony blisko 40 milionów razy, bije rekordy popularności również w Polsce. W ramach akcji przygotowanej przez KFC gracze mogli otrzymać specjalne kody zniżkowe, które były do znalezienia na mapach w dedykowanej puli serwerów. Akcja cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i wzięło w niej udział ponad 11 299 polskich fanów CS:GO na prywatnych serwerach 1shot1kill.
Nie ma złych graczy, są tylko głodni

temu

W weekend 6 oraz 7 października, na wszystkich graczy CS:GO czeka nie lada niespodzianka. KFC przygotowało dla wszystkich gamerów specjalne kody zniżkowe, które mogli znaleźć na mapach w dedykowanej puli serwerów. Czy głód przezwyciężył chęć zdobycia fraga?
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.