Na połączenie z serwisem Acera czekasz mniej niż minutę, a większość napraw wykonywanych jest w 5 dni
Na połączenie z serwisem Acera czekasz mniej niż minutę, a większość napraw wykonywanych jest w 5 dni

Na połączenie z serwisem Acera czekasz mniej niż minutę, a większość napraw wykonywanych jest w 5 dni

Opublikowany

Średnia ocena pracy konsultantów i techników oceniana jest na 84%. Składa się na nią łatwość kontaktu, wiedza, uprzejmość konsultanta oraz jakość naprawy i produktu. Acer w 2017 roku utrzymywał wysoki standard naprawy urządzeń. 

Badania opinii klientów serwisu Acer, prowadzone przez zewnętrzną firmę, pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Weryfikacji poddawane są takie elementy jak: czas wykonania naprawy, średni czas oczekiwania na połączenia z infolinią (AQT), ocena pracy serwisu, ocena usług kurierskich oraz poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.

Powrót naprawionego sprzętu w ciągu 5 dni to priorytet 
W grudniu 98%, a w listopadzie 97% urządzeń zostało naprawionych w przeciągu 5 dni, a wyniki przekraczające 90% utrzymywały się przez większość roku. Tak szybka naprawa jest możliwa dzięki obecności 95% (dane z grudnia) części do produktów Acer w serwisie ASPLEX we Wrocławiu.

Standard usług na najwyższym poziomie 
Według przeprowadzonej ankiety, w całym 2017 roku klienci wysoko oceniali jakość usług. Średnia ocena pracy serwisu wynosi 84%, a jej części to: łatwość kontaktu, wiedza, uprzejmość konsultanta, usługi kurierskie, jakość naprawy i jakość produktu.

Serwis Premium dla serii Swift, Spin i Predator 
Obecnie trwająca promocja oferuje gwarancję naprawy w door-to-door w 5 dni albo zwrot 100% wartości zakupu. Objęte są nią modele z serii Swift i Spin oraz modele z serii Predator. Szczegóły i regulamin promocji znajdują się na: acer.pl/support

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Na połączenie z serwisem Acera czekasz mniej niż minutę, a większość napraw wykonywanych jest w 5 dni.pdf

pdf | 269 KB

Pobierz
Na połączenie z serwisem Acera czekasz mniej niż minutę, a większość napraw wykonywanych jest w 5 dni.docx

docx | 51,3 KB

Pobierz
Serwis Acer Polska w 2017 roku.jpg

grafika | 260 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Trzy lata gwarancji na laptopy biznesowe z serii Acer TravelMate

temu

Acer oficjalnie przedłuża gwarancję urządzeń biznesowych serii TravelMate. Nowo zakupione produkty zyskają dodatkowy rok standardowej gwarancji, z możliwością skorzystania z usług serwisu w trybie door-to-door.
Acer Predator Cup: wjedź na tor wyścigowy prowadząc Lamborghini Gallardo

temu

Do 11 lipca każdy może wziąć udział w eliminacjach na facebookowych profilach pięciu YouTuberów. GRABA, SETO, Kycu, Niklaus i Bonkol poprzez zadanie konkursowe wybiorą pięć osób, które 20 lipca spotkają się na Torze Modlin. A tam będzie czekał na nich symulator oraz dwa obowiązkowe okrążenia za kierownicą Lamborghini Gallardo.
Startuje program „Acer Innovative School”. To koncepcja poprawy jakości edukacji

temu

Technologie zastosowane w Chromebookach i tabletach mają posłużyć do stworzenia wyjątkowych i przyjaznych środowisk nauczania. Program to połączenie możliwości sprzętowych, oprogramowania i innowacyjnych technologii. Na początek do udziału w projekcie zaproszono 15 szkół z 10 różnych krajów.
Nadszedł czas potęgi. Predator Helios 500 z procesorem Intel Core i9+ i kartą graficzną NVIDIA GeForce GTX 1070

temu

Acer zaprezentował dziś dwa nowe laptopy do gier serii Predator Helios. Premiera miała miejsce w czasie  globalnej konferencji prasowej next@acer w Nowym Jorku. W portfolio marki znalazł się  Predator Helios 500, wyposażony w procesory Intel® Core ™ i9+ 8. generacji oraz Predator Helios 300 - Special Edition, który zawiera ulepszone specyfikacje w stosunku do poprzednika i charakterystyczną białą obudowę. Oba modele są zgodne z VR-Ready oraz oferują bardzo wydajne chłodzenie.