Polska Liga Esportowa na Good Game - Warszawskie Targi Gier. Na miejscu spotkasz najbardziej znanych esportowych influencerów i komentatorów
Polska Liga Esportowa na Good Game - Warszawskie Targi Gier. Na miejscu spotkasz najbardziej znanych esportowych influencerów i komentatorów

Polska Liga Esportowa na Good Game - Warszawskie Targi Gier. Na miejscu spotkasz najbardziej znanych esportowych influencerów i komentatorów

Podczas historycznej kolejki Polskiej Ligi Esportowej, która odbędzie się z udziałem publiczności na Good Game – Warszawskich Targach Gier, fani esportu będą mogli spotkać najbardziej znanych komentatorów Counter-Strike: Global Offensive i League of Legends. W Ptak Warsaw Expo pojawią się: Piotr „Izak” Skowyrski, Damian „Nervarien” Ziaja, Patryk “Easy” Dzięcioł i Paweł “Saju” Pawelczak z INETKOXTV, Olek “Vuzzey” Kłos, Norbert „Dis” Gierczak i Łukasz “Leo” Mirek. Impreza odbędzie się w dniach od 20 do 22 kwietnia.

Najlepsze polskie formacje w Counter-Strike: Global Offensive pokażą się przed warszawską publicznością podczas trzeciej, a w League of Legends pierwszej kolejki. Na spotkanie z drużynami, influencerami i komentatorami można liczyć w targową sobotę i niedzielę (21 kwietnia i 22 kwietnia).Rozgrywki CS:GO komentować będą: Piotr „Izak” Skowyrski, Patryk „easy” Dzięcioł, Paweł „saju” Pawelczak i Olek „vuzzey” Kłos. Natomiast w pojedynkach League of Legends można liczyć na głos: Damiana „Nervariena” Ziaji, Łukasza „Leo” Mirka i Norberta „Disa” Gierczaka.

Kolejka Polskiej Ligi Esportowej, to nie wszystko co czeka na Was na targach Good Game Expo. Organizator przygotował także dodatkowe turnieje League of Legends pulą 20 000 złotych. W strefie Clash Royale odbędą się otwarte turnieje dla wszystkich odwiedzających.

Good Game zapewni strefę wolnego grania na ponad 100 komputerów i turniej w Starcraft II. Szykują też strefę VR i nowych technologii dla graczy. Kolejną atrakcją będzie Strefa Gwint - Wiedźmińskiej Gry Karcianej. Wielbiciele staroci też znajdą coś dla siebie. Czeka na nich Strefa Retro Gier - 45 stanowisk z retro komputerami, ekspozycja starych gier, plakaty retro gier, czytelnia starych czasopism z grami i strefa turniejowa.

Good Game – facebook.com/goodgamewarsaw
Załączniki

Pobierz wszystkie

Polska Liga Esportowa na Good Game - Warszawskie Targi Gier. Na miejscu spotkasz najbardziej znanych esportowych influencerów i komentatorów.docx

docx | 13,4 KB

Pobierz
1200x628_komentatorzy.jpg

grafika | 464 KB

Pobierz
Polska Liga Esportowa na Good Game - Warszawskie Targi Gier. Na miejscu spotkasz najbardziej znanych esportowych influencerów i komentatorów.pdf

pdf | 95 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
W esporcie to sukcesy Polaków przyciągają widzów. Nawet 140 tysięcy kibiców w jednym dniu oglądało Mistrzostwa Świata League of Legends

Przez 19 dni widzowie śledzili poczynania trzech Polaków w turnieju Worlds 2018, ale tylko drużyna Marcina “Jankosa” Jankowskiego wyszła z grupy. W barwach G2 Esports dotarł aż do półfinału rozgrywek. Transmisję z rywalizacji w ćwierćfinale wyświetliło blisko 140 tys. po
Inwestycja Polskiej Ligi Esportowej w młode talenty została wsparta przez SteelSeries

Dywizja Profesjonalna to nowy szczebel rozgrywek stworzony w ramach Sezonu Jesień 2018 Polskiej Ligi Esportowej. Projekt ma na celu umożliwienie obiecującym zespołom Counter-Strike: Global Offensive, udziału w regularnych rozgrywkach ligowych. Inicjatywa organizatorów ro
Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym wzrokiem na swoich przeciwników

Zmagania esportowe to nie tylko profesjonalne turnieje dla zawodowców, ale również dla tych, którzy preferują rywalizację w wolnym czasie. I właśnie z myślą o nich 20 października ruszają kwalifikacje do „Playerunknown's Battlegrounds powered by Cooler Master”. Czterystu zawodników, zmagając się w formacie solo będzie miało możliwość zgarnięcia nagród o puli ponad czterech tysięcy złotych, które zostały ufundowane przez organizatora turnieju, producenta sprzętu komputerowego Cooler Master.
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.