Fantasy Expo zdobywa nagrodę podczas SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu 2018
Fantasy Expo zdobywa nagrodę podczas SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu 2018

Fantasy Expo zdobywa nagrodę podczas SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu 2018

Opublikowany

Esport był jednym z najciekawszych tematów prezentowanych na wydarzeniu skierowanym do przedstawicieli organizacji sportowych i wspierających ich rozwój. W Centrum Olimpijskim w Warszawie Wojciech Jeznach – członek zarządu Fantasy Expo odebrał statuetkę DEMES, która została przyznana firmie wyróżniającej się w 2017 roku na tle innych branż.

Nagroda w tej kategorii honoruje podmiot wyznaczający kierunki rozwoju i nowe trendy, w oparciu o odpowiednie działania marketingowe. Przy wyborze kandydatów brane są pod uwagę czynniki jak: popularyzacja esportu w Polsce, skuteczność działań promocyjnych, przeprowadzone kampanie marketingowe, współpraca ze sponsorami, wpływ esportu na społeczeństwo oraz organizacja wydarzeń esportowych.

W 2017 roku udało nam się zrealizować duże projekty, które rozpędziły branżę esportową w Polsce. Jesteśmy szczególnie dumni z dwóch sezonów Polskiej Ligi Esportowej. Wspieraliśmy Piotra „Izaka” Skowyrskiego w realizacji projektu „Izako Boars”, czyli jego drużyny esportowej w Counter-Strike: Global Offensive, co z punktu widzenia marketingowego było sporym sukcesem. Nie zapominajmy też o EsportNow we wrocławskiej Hali Stulecia

– mówi Wojciech Jeznach, członek zarządu Fantasy Expo.

Nagrodzeni na Forum Sportu i Biznesu to osoby, firmy i instytucje, które w 2017 roku były kluczowe dla rozwoju polskiego sportu. Dlatego nie mogło zabraknąć wśród nich: Kamila Stocha (wizerunek sportowy), Grupy Lotos (sponsor sportu), Federacji Konfrontacja Sztuk Walki (organizacja sportowa), Tauron Areny Kraków (obiekt sportowy) oraz Ministerstwa Sportu i Turystyki (DEMES honorowy).

W kapitule przyznającej nagrody znaleźli się między innymi: Prof. dr hab. Henryk Mruk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), Prof. nadzw. dr hab. Piotr Godlewski (Wyższa Szkoła Bankowa), Czesław Lang (wicemistrz olimpijski i zwycięzca Tour de Pologne), Jerzy Ciszewski (sportowiec, dziennikarz i menedżer).

Strona internetowa Fantasy Expo: fantasyexpo.pl
Więcej na SPORTBIZ - Forum Sportu i Biznesu: sportbizforum.com/pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

SportBIZ_2018_20180322_1.jpg

grafika | 1,07 MB

Pobierz
SportBIZ_2018_20180322_142.jpg

grafika | 838 KB

Pobierz
SportBIZ_2018_20180322_140.jpg

grafika | 808 KB

Pobierz
SportBIZ_2018_20180322_144.jpg

grafika | 802 KB

Pobierz
SportBIZ_2018_20180322_145.jpg

grafika | 791 KB

Pobierz
SportBIZ_2018_20180322_19.jpg

grafika | 793 KB

Pobierz
SportBIZ_2018_20180322_143.jpg

grafika | 746 KB

Pobierz
SportBIZ_2018_20180322_137.jpg

grafika | 727 KB

Pobierz
SportBIZ_2018_20180322_135.jpg

grafika | 687 KB

Pobierz
SportBIZ_2018_20180322_139.jpg

grafika | 653 KB

Pobierz
SportBIZ_2018_20180322_136.jpg

grafika | 643 KB

Pobierz
SportBIZ_2018_20180322_138.jpg

grafika | 634 KB

Pobierz
SportBIZ_2018_20180322_134.jpg

grafika | 614 KB

Pobierz
SportBIZ_2018_20180322_14.jpg

grafika | 476 KB

Pobierz
Fantasy Expo zdobywa nagrodę podczas SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu 2018.pdf

pdf | 155 KB

Pobierz
Fantasy Expo zdobywa nagrodę podczas SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu 2018.docx

docx | 7,67 KB

Pobierz
FE_logotyp.png

grafika | 139 KB

Pobierz
Wojciech Jeznach na SPORTBIZ.jpg

grafika | 715 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

temu

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
W specjalnej akcji KFC w CS:GO wzięło udział 11 299 polskich graczy! Czy głód wpłynął na skilla?

temu

Nie ma złych graczy, są tylko głodni. Takimi słowami można skwitować akcję przeprowadzoną przez KFC w weekend 6 oraz 7 października. Obiektem zainteresowania giganta branży spożywczej stała się niezwykle popularna na całym świecie gra, czyli Counter-Strike: Global Offensive. Kopia tytułu, który na całym świecie został zakupiony blisko 40 milionów razy, bije rekordy popularności również w Polsce. W ramach akcji przygotowanej przez KFC gracze mogli otrzymać specjalne kody zniżkowe, które były do znalezienia na mapach w dedykowanej puli serwerów. Akcja cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i wzięło w niej udział ponad 11 299 polskich fanów CS:GO na prywatnych serwerach 1shot1kill.
Nie ma złych graczy, są tylko głodni

temu

W weekend 6 oraz 7 października, na wszystkich graczy CS:GO czeka nie lada niespodzianka. KFC przygotowało dla wszystkich gamerów specjalne kody zniżkowe, które mogli znaleźć na mapach w dedykowanej puli serwerów. Czy głód przezwyciężył chęć zdobycia fraga?
Gametoon Challenge, czyli telewizyjna inwestycja w esport z udziałem Izako Boars

temu

Już dzisiaj będziemy mieli okazję zobaczyć ostatnie starcie w turnieju Gametoon Challenge organizowanego przez gamingową stację Gametoon HD, która wkrótce uruchomi polskojęzyczną wersję swojego kanału. To jeden z przykładów, gdzie telewizja zainteresowana rosnącą popularnością sportów elektronicznych, podejmuje inicjatywę, chcąc przyciągnąć do siebie grono kibiców. Pula nagród zawodów równa jest 4 tysiące dolarów, a w występach mieliśmy okazję oglądać rodzime Izako Boars. Jak spisują się Polacy?
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.