Największe w Polsce spotkanie twórców internetowych z fanami już za nami! Podsumowanie MeetUp® 2018

Największe w Polsce spotkanie twórców internetowych z fanami już za nami! Podsumowanie MeetUp® 2018

22 tysiące uczestników, 260 twórców i 17 milionów osób, do których wydarzenie dotarło w internecie. Tak właśnie wyglądał tegoroczny MeetUp® w Krakowie - czyli największe w Polsce spotkanie twórców internetowych z fanami.  Organizatorami były Miasto Kraków i agencja GetHero.

Rekordowe 22 000 uczestników

Zaangażowanie fanów, którzy chcą spędzić czas w towarzystwie swoich internetowych idoli to najważniejszy aspekt całego spotkania. W tym roku udało się pobić zeszłoroczny wynik - na wydarzeniu pojawiło się ponad 22 000 osób. Uczestnicy MeetUp® mieli do dyspozycji trybuny i całą płytę obiektu, na której ustawiono stoiska partnerów imprezy. Najważniejszą atrakcją była oczywiście główna scena - to tam odbywały się koncerty Young Multi, Magdy Beredy, My3, Roksany Węgiel i Zuzy Jabłońskiej oraz pokazy innych twórców.

MeetUp® jest jednym z najlepszych sposobów na poznanie świata, w którym żyją nastolatkowie. Tak zwana “Generacja Z” to osoby, które nie znają świata bez internetu. Dlatego na wydarzeniu pojawiło się także wielu rodziców, którzy towarzyszyli dzieciom - na miejscu mogli zobaczyć jak wiele oferują im jutuberzy i zrozumieć na czym polega ich fenomen

- mówi Tobiasz Wybraniec, prezes zarządu GetHero, organizatora wydarzenia.

MeetUp2018_1.jpgMeetUp2018_2.jpgMeetUp2018_3.jpgMeetUp2018_4.jpgMeetUp2018_5.jpgMeetUp2018_6.jpgMeetUp2018_7.jpgMeetUp2018_8.jpgMeetUp2018_9.jpgMeetUp2018_10.jpgMeetUp2018_infografika.jpg

260 twórców

Ze względu na skalę bardzo ciężko określić łączą popularność wszystkich twórców, którzy pojawili się na MeetUpie. Ale świetne wyobrażenie jej wielkości daje spojrzenie na ambasadorów wydarzenia - Reziego, Izaka i Friza. Ich kanały w social mediach obserwuje i subskrybuje ponad 10 milionów osób. Fani mogli spędzić cały dzień z idolami, zrobić sobie z nimi zdjęcia i zebrać autografy w tak zwanych “meeting boxach”, gdzie mogli spotkać między innymi od: Poszukiwacza, Rozczarowanych, Agnieszkę Grzelak, WiP Bros i The Unboxall. Obecni byli twórcy z YouTubowych kanałów lifestyle’owych, muzycznych, gamingowych, motoryzacyjnych, beauty, fashion, rozrywkowych i fit. Na imprezie pojawili się również TikTokerzy (dawniej Muserzy), czyli twórcy korzystający z aplikacji TikTok (dawniej Musical.ly), która stała się w ostatnich latach istnym fenomenem wśród nastolatków. Wśród nich były największe gwiazdy, takie jak Dominik Rupiński, Kinga Sawczuk (Kompleksiara), Julia Kostera, Siostry Żugaj i Katka.
Podsumowanie MeetUp® 2018

Podsumowanie MeetUp® 2018

17 milionów osób w zasięgu

Popularność MeetUp®, jako wydarzenia świata internetu, najlepiej oddaje liczba osób, do których za pośrednictwem mediów społecznościowych dotarły komunikaty dotyczące imprezy. Było to ponad 17 milionów osób, czyli połowa populacji Polski. Niemal wszystkie wypowiedzi internautów na temat MeetUp® - bo aż 95%, było pozytywnych.

1,3 miliona wyświetleń

W ramach promocji imprezy trzech ambasadorów wydarzenia stworzyło filmy, w których w prawdziwym życiu odtwarzają popularną grę - Fortnite. Wszystkie 3 filmy od publikacji zostały wyświetlone ponad 1,3 miliona razy. Były tym samym świetną promocją imprezy oraz miasta, w którym były kręcone - czyli oczywiście Krakowa.  
Filmy można znaleźć na kanałach twórców:        
- Rezigiusza      
- Friza        
- Izaka

2 organizatorów i 13 partnerów

Organizatorem MeetUp®® 2018 jest agencja kreatywna GetHero, która zajmuje się influencer marketingiem i współpracą z twórcami. Drugim organizatorem jest Miasto Kraków, które już rok temu dostrzegło ogromny potencjał drzemiący w internetowej społeczności. Dziś, po drugim MeetUp®ie zorganizowanym w tym mieście można śmiało stwierdzić - Kraków jest stolicą polskiego YouTube’a. Duży wpływ na imprezę mieli również jej partnerzy, którzy odpowiadali za dodatkowe atrakcje. Wśród nich znaleźli się: Miasto Kraków, Małopolska, Zott, Wawel, Garnier, Coca–Cola, Starlink, Pizza Guseppe, X-KOM, LG Polska, Tauron Arena Kraków, Radio Eska i portal ApyNews.pl. To dzięki nim uczestnicy mogli zagrać w ulubione gry, zrobić smoothie jeżdżąc na rowerze, zjeść przekąski, a także spotkać się na ich stoiskach z twórcami.
MeetUp2018_infografika.jpg
Film podsumowujący wydarzenie:
Strona wydarzenia:
Profil MeetUp® na Facebooku:
Załączniki

Pobierz wszystkie

Największe w Polsce spotkanie twórców internetowych z fanami już za nami! Podsumowanie MeetUp 2018.pdf

pdf | 149 KB

Pobierz
Największe w Polsce spotkanie twórców internetowych z fanami już za nami! Podsumowanie MeetUp 2018.docx

docx | 15,7 KB

Pobierz
MeetUp2018_infografika.pdf

pdf | 12,2 MB

Pobierz
MeetUp2018_infografika.jpg

grafika | 5,33 MB

Pobierz
MeetUp2018.jpg

grafika | 2,66 MB

Pobierz
MeetUp2018_9.jpg

grafika | 2,9 MB

Pobierz
MeetUp2018_8.jpg

grafika | 3,05 MB

Pobierz
MeetUp2018_2.jpg

grafika | 2,73 MB

Pobierz
MeetUp2018_3.jpg

grafika | 2,54 MB

Pobierz
MeetUp2018_10.jpg

grafika | 2,42 MB

Pobierz
MeetUp2018_4.jpg

grafika | 2,5 MB

Pobierz
MeetUp2018_5.jpg

grafika | 2,31 MB

Pobierz
MeetUp2018_7.jpg

grafika | 1,93 MB

Pobierz
MeetUp2018_6.jpg

grafika | 1,71 MB

Pobierz
MeetUp2018_1.jpg

grafika | 2,79 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Zmiana na pozycji najcenniejszego startupu na świecie - właściciel aplikacji TikTok wyprzedził Ubera

Chińska firma Bytedance jest właścicielem aplikacji TikTok, popularnej również w Polsce, oraz serwisu informacyjnego Toutiao. Przedsiębiorstwo pozyskało w ostatnim czasie nowe źródła finansowania, dzięki czemu szacowana wartość startupu wzrosła do 75 miliardów dolarów. P
Monika Borecka dołącza do agencji GetHero jako Account Manager

W październiku 2018 roku Monika Borecka dołączyła do agencji kreatywnej GetHero, obejmując stanowisko Account Managera.
TikTok, czyli fenomen, który dogania YouTube’a

Ulubiona aplikacja nastolatków. Tak media okrzyknęły w ostatnim czasie TikTok (daw. Musical.ly), które staje się coraz bardziej popularne, szczególnie wśród młodzieży. Unikalny pomysł oraz zaangażowanie społeczności sprawiają, że TikTok stał się istnym fenomenem, z którego globalnie korzysta już 600 milionów użytkowników!
Kraków jest polską stolicą YouTube'a. Z twórcami spotkało się ponad 22 tysiące fanów

1 września w Tauron Arena w Krakowie odbył się szósty MeetUp®, czyli spotkanie twórców internetowych z fanami. Wydarzenie wywołało ogromne zainteresowanie młodych ludzi, na miejscu było ponad 22 tysięcy uczestników. Organizatorami edycji była agencja kreatywna GetHero oraz Miasto Kraków.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.