Zobacz co o zmieniającym się świecie mówili Jan Mela, Michał Rusinek i inni prelegenci konferencji Talk’N’Roll

Zobacz co o zmieniającym się świecie mówili Jan Mela, Michał Rusinek i inni prelegenci konferencji Talk’N’Roll

Opublikowany

W czwartek 20 września odbyła się już czwarta edycja konferencji Talk’N’Roll. W tym roku hasłem przewodnim było “You next step forward”, czyli “Twój następny krok” - a prelekcje skupiały się głównie na tym, jakie zmiany zachodzą w różnych dziedzinach naszego życia.

Organizatorzy konferencji, pracownicy firmy Sabre, postawili sobie za cel stworzenie platformy wymiany pomysłów i idei, która ma łączyć ludzi i ekspertów z różnych dziedzin. W wydarzeniu wzięło udział 11 prelegentów reprezentujących bardzo zróżnicowane branże i obszary zainteresowań. Poruszane tematy w dużej mierze skupiały się na tym jak rozwijają się te poszczególne dziedziny i jaki wpływ ma to na ludzi - od technologii przez uczenie się i media, aż po język. Prelegentami byli eksperci zajmujący się między innymi programowaniem, transportem, mediami, popkulturą, literaturą, inżynierią i psychologią.
Pierwszą sesję otworzył Piotr Prokopowicz tematem międzyludzkich relacji. Joanna Heidtman poruszyła proces uczenia się i “oduczania się” we współczesnym świecie. Marek Godawski następnie omówił wpływ rozwoju technologii na każdego z nas. Panel zamknął Marek Gutt-Mostowy przedstawiając plany i koncepcje wdrożenia technologii Hyperloop w Polsce, która ma zrewolucjonizować transport towarów i ludzi.
Michał Rusinek.JPG
Druga część konferencji rozpoczęła się od wystąpienia Marcina Wesołowskiego, który mówił o ewolucji rynku turystycznego. Kolejny prelegent - Michał Rusinek rozważał jak zmienia się język, którym posługujemy się na co dzień, szczególnie w odniesieniu do technologii, która coraz mocniej na nas oddziałuje. Jakub Błądek z kolei skupił się na temacie blockchain i kryptowalut. Podróżnik Jan Mela opowiedział o emocjach i pasjach w swoim życiu i biznesie.
Jan Mela.JPG
Ostatni panel rozpoczął Karol Harabasz od tematu koncentracji i wydajności. Drugi mówca, Emil Borzechowski z kolei pokazywał jak technologia i popkultura wzajemnie się przenikają. Ostatnim prelegentem konferencji był Bartosz Nowak, który na podstawie własnego doświadczenia przedstawił zmiany technologiczne w mediach.
Konferencja Talk’N’Roll wyróżnia się bardzo dużym zaangażowaniem publiczności, która podczas każdego wystąpienia brała udział w dyskusji i zadawała wiele pytań. Wydarzenie było transmitowane na żywo, a nagrania z prelekcji dostępne są na stronie internetowej organizatora www.talknroll.pl.
Kolejne edycje Talk’N’Roll mają na stałe wpisać się w kalendarze wszystkich osób szukających inspiracji do tworzenia ciekawych oraz ambitnych projektów, wykraczających daleko poza ramy ich specjalizacji.
TNR2018_4.JPGMichał Rusinek.JPGJan Mela.JPGTNR2018_6.JPGKarol Harabasz.JPGEmil Borzechowski.JPGTNR2018_2.JPGBartosz Nowak.JPGTNR2018_5.JPGMarek Gutt-Mostowy.JPGJoanna Heidtman.JPGGalastina Art Group.JPGJakub Błądek.jpgMarek Godawski.JPGPiotr Prokopowicz.JPGThe Hello 5.JPGTNR2018_3.JPGMarcin Wesołowski.JPGTNR2018_7.JPG

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Zobacz co o zmieniającym się świecie mówili Jan Mela, Michał Rusinek i inni prelegenci konferencji Talk’N’Roll 2018.pdf

pdf | 134 KB

Pobierz
Zobacz co o zmieniającym się świecie mówili Jan Mela, Michał Rusinek i inni prelegenci konferencji Talk’N’Roll 2018.docx

docx | 7,78 KB

Pobierz
Marcin Wesołowski.JPG

grafika | 582 KB

Pobierz
TNR2018_5.JPG

grafika | 1,16 MB

Pobierz
Michał Rusinek.JPG

grafika | 1,11 MB

Pobierz
TNR2018_4.JPG

grafika | 834 KB

Pobierz
Bartosz Nowak.JPG

grafika | 858 KB

Pobierz
The Hello 5.JPG

grafika | 1,06 MB

Pobierz
Karol Harabasz.JPG

grafika | 1,02 MB

Pobierz
TNR2018_2.JPG

grafika | 1,04 MB

Pobierz
TNR2018_7.JPG

grafika | 965 KB

Pobierz
TNR2018_3.JPG

grafika | 994 KB

Pobierz
Emil Borzechowski.JPG

grafika | 797 KB

Pobierz
Marek Gutt-Mostowy.JPG

grafika | 847 KB

Pobierz
Galastina Art Group.JPG

grafika | 636 KB

Pobierz
Jan Mela.JPG

grafika | 777 KB

Pobierz
Joanna Heidtman.JPG

grafika | 698 KB

Pobierz
TNR2018_6.JPG

grafika | 642 KB

Pobierz
Piotr Prokopowicz.JPG

grafika | 588 KB

Pobierz
Marek Godawski.JPG

grafika | 520 KB

Pobierz
Jakub Błądek.jpg

grafika | 380 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Wyjątkowi prelegenci i intrygujące tematy - czwarta edycja konferencji Talk’N’Roll już 20 września w Krakowie

temu

Już 20 września w Krakowie będziemy mieli okazję zainspirować się technologią. Poszerzanie swoich horyzontów, rozmowa o ideach wartych rozgłosu oraz wspólne dyskusje będące impulsem do rozwijania swojej wiedzy, to sztandarowe założenia konferencji Talk’N’Roll. Organizowany przez pracowników firmy technologicznej Sabre Polska projekt ma już swoją czwartą edycję.
Giganci branży turystycznej łączą siły - oferty Booking.com w systemie Sabre

temu

Sabre, lider w dostarczaniu technologii dla branży turystycznej, planuje uruchomić w obecnym roku najbardziej kompleksową platformę z usługami zakwaterowania. Pod koniec czerwca firma ogłosiła, że nawiązała współpracę z Booking.com, dzięki czemu klienci agencji turystycznych otrzymają jeszcze szerszy dostęp do wyjątkowych ofert noclegowych.
Trzy technologie, które zdefiniują przyszłość podróży

temu

Zaledwie 100 lat temu niewiele osób mogło pozwolić sobie na podróżowanie dla przyjemności. Rozwój technologii i upowszechnienie tanich i szybkich środków transportu sprawiły, że nawet zagraniczne wyjazdy przestały być elitarne. Kolejnym krokiem był rozwój internetu i dostępność wyszukiwarek lotów. Nie wychodząc z domu, dosłownie za kilkadziesiąt złotych, możemy kupić bilety do wielu europejskich miast. Jaka będzie kolejna rewolucja technologiczna w podróżowaniu? Czym zaskoczy nas turystyka przyszłości?
Czy polskie firmy są zaangażowane społecznie? Najnowszy raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu

temu

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej historii publikacji. Społeczna odpowiedzialność biznesu rozwija się w Polsce co najmniej od kilkunastu lat. Stoi za tym nie tylko moda, ale także oddolna inicjatywa samych pracowników i chęć pomagania innym.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.