Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.

Wejdź na zapachnisty level

Spot reklamowy miał swoją premierę drugiego października, a do udziału w nim zaproszono dwie największe gwiazdy polskiej sceny komentatorskiej - “Izaka” oraz “Nervariena”. Całość spotu została nagrana w profesjonalnym krakowskim studiu Damiana Ziaji , przeznaczonym do relacjonowania sportów elektronicznych, którego współtwórcami jest Fantasy Expo. Realizacja utrzymana jest w charakterystycznym stylu marki i prezentuje rzeczy, które każdy prawdziwy fan esportowy może zrobić w trakcie przerw pomiędzy oglądaniem rozgrywek swoich ulubionych drużyn. W reklamie nie mogło również zabraknąć największej gwiazdy spotów Old Spice — niedźwiedzia brunatnego — który tym razem miał okazję wybrać się na siłownie, oraz stoczyć bój w siłowaniu na rękę z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim.

Spot reklamowy powoli zaczyna obiegać cały internet. Można go również zobaczyć na platformie YouTube, gdzie na polskim kanale Old Spice i Facebooku wideo zdobyło już ponad 250 000 wyświetleń.

Izak, Nervarien i Old Spice przedstawiają: 5 rzeczy, które możesz zrobić podczas przerwy w grze

Izak, Nervarien i Old Spice przedstawiają: 5 rzeczy, które możesz zrobić podczas przerwy w grze

Akcji marketingowej towarzyszy również promocja nowej gry sygnowanej logo marki. Old Spice zachęca odbiorców spotu do próby podjęcia rywalizacji w ich nowym tytule - przygodowej grze przeglądarkowej. Produkcja posiada oprawę graficzną stylizowaną na ośmiobitowe tytuły, które część starszych graczy miała przyjemność ogrywać na konsolach ATARI pod koniec lat osiemdziesiątych. W grze nie zabraknie niespodzianek, między innymi spotkamy w niej Terry’ego Crewsa oraz Isaiaha Mustafe, znanych amerykańskich aktorów i jednocześnie twarze marki.

Jak tłumaczy Nikolai Holst Hartwig, Associate Brand Manager Procter & Gamble:

“Branża esportowa i gamingowa jest interesująca dla marki Old Spice, ponieważ to jej naturalne miejsce. W Old Spice chodzi przede wszystkim o dobrą zabawę. Dlatego wraz z Izakiem i Nervarienem mamy poczucie, że udało nam się stworzyć coś, co w jasny sposób przemawia do generacji graczy poprzez charakterystyczny i absurdalny humor oraz oldschoolową atmosferę. Dzięki temu połączeniu gra Old Spice daje sporo zabawy.”

Gra Old Spice

Esport, czyli branża z potencjałem

Przykład Old Spice pokazuje, że duże marki coraz poważniej zaczynają traktować branżę sportów elektronicznych. Trudno jest się temu dziwić, bo liczba fanów esportu stale rośnie i nic nie wskazuje na to, że w najbliższym czasie ma się to zmienić. Old Spice bardzo dobrze wybrało grupę docelową swojej kampanii ponieważ przeważającą ilość kibiców esportowych wciąż stanowią mężczyźni. Charakterystyka stylu produktu, w przypadku miłośników sportów elektronicznych sprawia, że dotarcie do pożądanej grupy odbiorców może być efektywniejsze niż w przypadku innych społeczności.

Takie działania jak te prowadzone przez Old Spice pokazują, jak silną branżą stał się esport. Podejmowanie rękawicy w starciu o kibica wirtualnej rywalizacji przez duże firmy, jest dobrym wyznacznikiem, że sporty wirtualne to świetna inwestycja. Old Spice znalazł ciekawy sposób na dotarcie do graczy, łącząc humor i kapitał marki. Pozostaje teraz tylko obserwować co przyszłość przyniesie branży.
IzakiNervarien.pngNervarien1.pngIzak2.pngIzak1.png
Załączniki

Pobierz wszystkie

Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice.pdf

pdf | 139 KB

Pobierz
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice.docx

docx | 8,52 KB

Pobierz
Izak2.png

grafika | 1,63 MB

Pobierz
Izak1.png

grafika | 1,72 MB

Pobierz
Nervarien1.png

grafika | 1,24 MB

Pobierz
IzakiNervarien.png

grafika | 730 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Finały sezonu Jesień 2018 Polskiej Ligi Esportowej na pięknej arenie w Gliwicach! Co zobaczymy w trakcie imprezy?

Już 14 oraz 15 grudnia będziemy mieli okazję przyglądać się zmaganiom jednych z najlepszych esportowych zespołów w Polsce. Finał jesiennego sezonu Polskiej Ligi Esportowej zagości w Arenie Gliwice, która po raz pierwszy będzie miała okazję być gospodarzem tego typu impre
W esporcie to sukcesy Polaków przyciągają widzów. Nawet 140 tysięcy kibiców w jednym dniu oglądało Mistrzostwa Świata League of Legends

Przez 19 dni widzowie śledzili poczynania trzech Polaków w turnieju Worlds 2018, ale tylko drużyna Marcina “Jankosa” Jankowskiego wyszła z grupy. W barwach G2 Esports dotarł aż do półfinału rozgrywek. Transmisję z rywalizacji w ćwierćfinale wyświetliło blisko 140 tys. po
Inwestycja Polskiej Ligi Esportowej w młode talenty została wsparta przez SteelSeries

Dywizja Profesjonalna to nowy szczebel rozgrywek stworzony w ramach Sezonu Jesień 2018 Polskiej Ligi Esportowej. Projekt ma na celu umożliwienie obiecującym zespołom Counter-Strike: Global Offensive, udziału w regularnych rozgrywkach ligowych. Inicjatywa organizatorów ro
Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym wzrokiem na swoich przeciwników

Zmagania esportowe to nie tylko profesjonalne turnieje dla zawodowców, ale również dla tych, którzy preferują rywalizację w wolnym czasie. I właśnie z myślą o nich 20 października ruszają kwalifikacje do „Playerunknown's Battlegrounds powered by Cooler Master”. Czterystu zawodników, zmagając się w formacie solo będzie miało możliwość zgarnięcia nagród o puli ponad czterech tysięcy złotych, które zostały ufundowane przez organizatora turnieju, producenta sprzętu komputerowego Cooler Master.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.