Znani twórcy internetowi w nowej kampanii InPost

Poczciwy Krzychu, Magda Bereda, Gimper, Ania Wendzikowska i Kaja Soboń to tylko część influencerów, którzy uczestniczyli w kampanii InPost z okazji postawienia 10 000 Paczkomatów w Polsce. Twórcy zachęcali internautów w mediach społecznościowych do udziału w konkursach. ...
Naruciak, DisStream i wielu innych polskich influencerów weźmie udział w kampanii AliExpress z okazji Dnia Singla

Adam “Naruciak” Zimmermann i Norbert “DisStream” Gierczak wraz z czternastoma innymi polskimi influencerami wezmą udział w najnowszej kampanii AliExpress w Polsce. Z okazji przypadającego na 11 listopada Dnia Singla polscy twórcy internetowi będą promowali m.in. nowe fun...
Agencja GetHero startuje z dwoma projektami, w ramach których bezpłatnie będzie dzielić się wiedzą ekspercką

Agencja GetHero rusza z bezpłtanymi webinarami. W ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero, każdy chętny internauta będzie mógł wziąć udział w bezpłatnych wydarzeniach online i zgłębić swoją wiedzę w obszarach influencer marketingu i mediów społ...
Marlena Sojka i Julia Zalewska wzięły udział w kampanii reklamowej marki Schwarzkopf

Marlena Sojka i Julia Zalewska, czyli popularne influencerki wzięły udział w kampanii zrealizowanej przez agencję GetHero dla marki Schwarzkopf. W ramach akcji promocyjnej farb do włosów gwiazdy internetu zmieniły kolor swoich włosów.
4 miliony - tyle subskrypcji na YouTube “stuknęło” Frizowi i reZiemu

Karol “Friz” Wiśniewski oraz Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń zgromadzili na swoich kanałach w serwisie YouTube po 4 miliony subskrybentów. Filmy pierwszego z YouTuberów do tej pory wygenerowały już ponad miliard wyświetleń, natomiast drugi z nich zbliża się do tego pułapu...
W Polsce debiutuje platforma Sampleo, dzięki której firmy będą  mogły testować swoje produkty na szeroką skalę, a nanoinfluencerem będzie mógł zostać niemal każdy

Zostanie influencerem, współpracującym z rozpoznawalnymi markami może być teraz łatwiejsze. W Polsce debiutuje platforma Sampleo, dzięki której internauci, niezależnie od liczby obserwujących w mediach społecznościowych, mogą testować produkty wybranych marek. To atrakcy...
Marek Myślicki i Mikołaj Białek w GetHero

Agencja influencer marketingu GetHero ciągle się rozwija i zatrudnia nowych pracowników. Marek Myślicki i Mikołaj Białek to osoby, które w ostatnim czasie zasiliły szeregi firmy.
Rozwój w czasie kryzysu. Agencja GetHero z nową identyfikacją wizualną

Agencja GetHero odświeżyła swój wizerunek. Nowa identyfikacja wizualna powstała w oparciu o wartości i doświadczenie firmy oraz nawiązuje do profilu jej działalności. Mimo globalnej pandemii koronawirusa, która dotknęła również branżę internetową, agencja influencer mark...
GetHero z odświeżonym wizerunkiem — rozwój w dobie kryzysu

Wrocławska agencja zajmująca się influencer marketingiem w ramach swojego rozwoju przeszła rebranding. Zmiany zostały wprowadzone m.in. w identyfikacji wizualnej firmy. Nowe logo GetHero zostało opracowane na bazie dotychczasowego znaku, nadając mu świeżą i designerską f...
Z Abstra do GetHero

GetHero mocno wchodzi w 2021 rok i już na starcie przedstawia nam swojego nowego Sales Managera - Jana Kmiecika. Dołączył on do działu handlowego agencji.
Znani twórcy internetowi w nowej kampanii InPost

Poczciwy Krzychu, Magda Bereda, Gimper, Ania Wendzikowska i Kaja Soboń to tylko część influencerów, którzy uczestniczyli w kampanii InPost z okazji postawienia 10 000 Paczkomatów w Polsce. Twórcy zachęcali internautów w mediach społecznościowych do udziału w konkursach. ...
Naruciak, DisStream i wielu innych polskich influencerów weźmie udział w kampanii AliExpress z okazji Dnia Singla

Adam “Naruciak” Zimmermann i Norbert “DisStream” Gierczak wraz z czternastoma innymi polskimi influencerami wezmą udział w najnowszej kampanii AliExpress w Polsce. Z okazji przypadającego na 11 listopada Dnia Singla polscy twórcy internetowi będą promowali m.in. nowe fun...
Agencja GetHero startuje z dwoma projektami, w ramach których bezpłatnie będzie dzielić się wiedzą ekspercką

Agencja GetHero rusza z bezpłtanymi webinarami. W ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero, każdy chętny internauta będzie mógł wziąć udział w bezpłatnych wydarzeniach online i zgłębić swoją wiedzę w obszarach influencer marketingu i mediów społ...
Marlena Sojka i Julia Zalewska wzięły udział w kampanii reklamowej marki Schwarzkopf

Marlena Sojka i Julia Zalewska, czyli popularne influencerki wzięły udział w kampanii zrealizowanej przez agencję GetHero dla marki Schwarzkopf. W ramach akcji promocyjnej farb do włosów gwiazdy internetu zmieniły kolor swoich włosów.
4 miliony - tyle subskrypcji na YouTube “stuknęło” Frizowi i reZiemu

Karol “Friz” Wiśniewski oraz Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń zgromadzili na swoich kanałach w serwisie YouTube po 4 miliony subskrybentów. Filmy pierwszego z YouTuberów do tej pory wygenerowały już ponad miliard wyświetleń, natomiast drugi z nich zbliża się do tego pułapu...
W Polsce debiutuje platforma Sampleo, dzięki której firmy będą  mogły testować swoje produkty na szeroką skalę, a nanoinfluencerem będzie mógł zostać niemal każdy

Zostanie influencerem, współpracującym z rozpoznawalnymi markami może być teraz łatwiejsze. W Polsce debiutuje platforma Sampleo, dzięki której internauci, niezależnie od liczby obserwujących w mediach społecznościowych, mogą testować produkty wybranych marek. To atrakcy...
Marek Myślicki i Mikołaj Białek w GetHero

Agencja influencer marketingu GetHero ciągle się rozwija i zatrudnia nowych pracowników. Marek Myślicki i Mikołaj Białek to osoby, które w ostatnim czasie zasiliły szeregi firmy.
Rozwój w czasie kryzysu. Agencja GetHero z nową identyfikacją wizualną

Agencja GetHero odświeżyła swój wizerunek. Nowa identyfikacja wizualna powstała w oparciu o wartości i doświadczenie firmy oraz nawiązuje do profilu jej działalności. Mimo globalnej pandemii koronawirusa, która dotknęła również branżę internetową, agencja influencer mark...
GetHero z odświeżonym wizerunkiem — rozwój w dobie kryzysu

Wrocławska agencja zajmująca się influencer marketingiem w ramach swojego rozwoju przeszła rebranding. Zmiany zostały wprowadzone m.in. w identyfikacji wizualnej firmy. Nowe logo GetHero zostało opracowane na bazie dotychczasowego znaku, nadając mu świeżą i designerską f...
1
2
3
4
5
6
7