Młodsi vs starsi na TikTok! GetHero przedpremierowo zaprezentuje wyniki raportu podczas bezpłatnego webinarium

Kim są i jak zachowują się młodsi i starsi użytkownicy TikToka? Odpowiedzi na to oraz wiele innych pytań będzie można poznać już 26 maja podczas bezpłatnego webinarium, organizowanego w ramach GetHero Academy. Podczas wydarzenia online przedpremierowo zostaną zaprezentow...
Najwięksi polscy influencerzy zmienili swoją przestrzeń z fanami w ramach kampanii AliExpress

Karol „Friz” Wiśniewski razem z innymi polskimi influencerami wziął udział w contentowej aktywacji platformy AliExpress. Twórcy internetowi wprowadzili zmiany w wybranych przestrzeniach w myśl idei „Wyzwól swoje pasje z AliExpress”. Olbrzymią rolę odegrali tutaj fani, kt...
Pierwszy AliExpress Cup cieszył się dużym zainteresowaniem, generując kilka milionów wyświetleń

W kwietniu zakończył się pierwszy w historii turniej esportowy zorganizowany przez AliExpress z okazji 11. urodzin platformy. W zmaganiach Counter-Strike: Global Offensive wzięło udział 640 polskich zawodników, a wszystkie transmisje odnotowały łącznie ponad 400 tysięcy ...
#Poćwiczone. GetHero realizuje kampanię dla Żabki

Specjalizująca się w influencer marketingu agencja GetHero przygotowała dla sieci sklepów Żabka kampanię zachęcającą do aktywności sportowej i kupna produktów wspomagających treningi. W akcję zaangażowali się m.in. znani sportowcy: Przemysław Saleta, Otylia Jędrzejczak i...
Milion lodów na dobę. Ruszył kolejny etap współpracy Ekipy z firmą Koral

Wprowadzenie lodów w rozmiarze XL, uruchomienie dodatkowej linii produkcyjnej, poszerzenie dystrybucji i przygotowanie obrandowanych ciężarówek, które ruszyły w Polskę - to działania towarzyszące drugiemu etapowi projektu tworzonego wspólnie przez Ekipę oraz firmę Koral....
Jeszcze więcej eksperckiej wiedzy za darmo. GetHero startuje z kolejną edycją bezpłatnych webinarów

W połowie kwietnia agencja GetHero ruszy z kolejną edycją bezpłatnych webinarów w ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero. Tegoroczna edycja to jeszcze więcej eksperckiej wiedzy z zakresu influencer marketingu i mediów społecznościowych. Do spe...
Z Abstra do GetHero

GetHero mocno wchodzi w 2021 rok i już na starcie przedstawia nam swojego nowego Sales Managera - Jana Kmiecika. Dołączył on do działu handlowego agencji.
Znani twórcy internetowi w nowej kampanii InPost

Poczciwy Krzychu, Magda Bereda, Gimper, Ania Wendzikowska i Kaja Soboń to tylko część influencerów, którzy uczestniczyli w kampanii InPost z okazji postawienia 10 000 Paczkomatów w Polsce. Twórcy zachęcali internautów w mediach społecznościowych do udziału w konkursach. ...
Naruciak, DisStream i wielu innych polskich influencerów weźmie udział w kampanii AliExpress z okazji Dnia Singla

Adam “Naruciak” Zimmermann i Norbert “DisStream” Gierczak wraz z czternastoma innymi polskimi influencerami wezmą udział w najnowszej kampanii AliExpress w Polsce. Z okazji przypadającego na 11 listopada Dnia Singla polscy twórcy internetowi będą promowali m.in. nowe fun...
Polscy użytkownicy TikTok pod lupą – wyniki trzeciego raportu GetHero

Blisko 52% użytkowników TikToka wskazało aplikację jako miejsce do zabawy, odpoczynku i relaksu. W czym tkwi jej fenomen i jak zmieniła się społeczność tej platformy? Jaki procent stanowią starsi użytkownicy? Agencja GetHero wspólnie z Uniwersytetem Humanistycznospołeczn...
Młodsi vs starsi na TikTok! GetHero przedpremierowo zaprezentuje wyniki raportu podczas bezpłatnego webinarium

Kim są i jak zachowują się młodsi i starsi użytkownicy TikToka? Odpowiedzi na to oraz wiele innych pytań będzie można poznać już 26 maja podczas bezpłatnego webinarium, organizowanego w ramach GetHero Academy. Podczas wydarzenia online przedpremierowo zostaną zaprezentow...
Najwięksi polscy influencerzy zmienili swoją przestrzeń z fanami w ramach kampanii AliExpress

Karol „Friz” Wiśniewski razem z innymi polskimi influencerami wziął udział w contentowej aktywacji platformy AliExpress. Twórcy internetowi wprowadzili zmiany w wybranych przestrzeniach w myśl idei „Wyzwól swoje pasje z AliExpress”. Olbrzymią rolę odegrali tutaj fani, kt...
Pierwszy AliExpress Cup cieszył się dużym zainteresowaniem, generując kilka milionów wyświetleń

W kwietniu zakończył się pierwszy w historii turniej esportowy zorganizowany przez AliExpress z okazji 11. urodzin platformy. W zmaganiach Counter-Strike: Global Offensive wzięło udział 640 polskich zawodników, a wszystkie transmisje odnotowały łącznie ponad 400 tysięcy ...
#Poćwiczone. GetHero realizuje kampanię dla Żabki

Specjalizująca się w influencer marketingu agencja GetHero przygotowała dla sieci sklepów Żabka kampanię zachęcającą do aktywności sportowej i kupna produktów wspomagających treningi. W akcję zaangażowali się m.in. znani sportowcy: Przemysław Saleta, Otylia Jędrzejczak i...
Milion lodów na dobę. Ruszył kolejny etap współpracy Ekipy z firmą Koral

Wprowadzenie lodów w rozmiarze XL, uruchomienie dodatkowej linii produkcyjnej, poszerzenie dystrybucji i przygotowanie obrandowanych ciężarówek, które ruszyły w Polskę - to działania towarzyszące drugiemu etapowi projektu tworzonego wspólnie przez Ekipę oraz firmę Koral....
Jeszcze więcej eksperckiej wiedzy za darmo. GetHero startuje z kolejną edycją bezpłatnych webinarów

W połowie kwietnia agencja GetHero ruszy z kolejną edycją bezpłatnych webinarów w ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero. Tegoroczna edycja to jeszcze więcej eksperckiej wiedzy z zakresu influencer marketingu i mediów społecznościowych. Do spe...
Z Abstra do GetHero

GetHero mocno wchodzi w 2021 rok i już na starcie przedstawia nam swojego nowego Sales Managera - Jana Kmiecika. Dołączył on do działu handlowego agencji.
Znani twórcy internetowi w nowej kampanii InPost

Poczciwy Krzychu, Magda Bereda, Gimper, Ania Wendzikowska i Kaja Soboń to tylko część influencerów, którzy uczestniczyli w kampanii InPost z okazji postawienia 10 000 Paczkomatów w Polsce. Twórcy zachęcali internautów w mediach społecznościowych do udziału w konkursach. ...
Naruciak, DisStream i wielu innych polskich influencerów weźmie udział w kampanii AliExpress z okazji Dnia Singla

Adam “Naruciak” Zimmermann i Norbert “DisStream” Gierczak wraz z czternastoma innymi polskimi influencerami wezmą udział w najnowszej kampanii AliExpress w Polsce. Z okazji przypadającego na 11 listopada Dnia Singla polscy twórcy internetowi będą promowali m.in. nowe fun...
1
2
3
4
5
6
7