Twórcy internetowi i celebryci za pomocą hashtagów: #zostajewdomu, #zostanwdomu, #staythefuckhome, zachęcają swoich fanów do pozostania w domu w trakcie epidemii.

Influencerzy  w naszym kraju już po raz kolejny pokazują siłę polskiego Internetu i angażują się w kolejną akcję społeczną. Tym razem zachęcają swoich fanów, aby pozostali w domach w czasie epidemii koronawirusa.
Friz zakończył ważny projekt. “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”.

Ekipa, której założycielami byli Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca oficjalnie zakończyła projekt “Daily”. Twórcy przy współpracy z agencją GetHero dla swoich fanów przygotowali dwanaście fina...
TikTok sprzedaje. GetHero publikuje badania nt. społeczności popularnej aplikacji [raport i infografika]

Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez agencję GetHero, zaufanie do twórców internetowych przekłada się na sprzedaż produktów marek, z którymi współpracują. Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że influencerzy tworzą kreatywne treści z u...
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki TikTok? Agencja GetHero publikuje badania nt. społeczności popularnej aplikacji [raport i infografika]

Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że twórcy tworzą kreatywne treści z udziałem marek, a co czwarty decyduje się na zakupy pod wpływem reklamy, którą zobaczył na kanale TikTokera. Agencja GetHero po raz drugi przeprowadziła badania społeczności TikTo...
Ciekawe treści, dobra zabawa i kreatywne materiały, czyli za co kochamy TikToka? GetHero publikuje badania nt. społeczności popularnej aplikacji [raport i infografika]

Badania przeprowadzone przez agencję GetHero wykazały, że zdecydowana większość użytkowników aplikacji TikTok ma do niej pozytywny stosunek. Niemal 90% respondentów zaznaczyło, że “bardzo lubi” lub “lubi” platformę. Skąd bierze się tak duże przywiązanie do niej?
Kto korzysta z TikToka w Polsce? Poznaj aktualny raport agencji GetHero.

Agencja GetHero, która zapoczątkowała prowadzenie badania nt. społeczności TikToka w naszym kraju, opracowała kolejny raport z najnowszymi danymi. Wynika z nich m.in., że w Polsce na platformie spotkamy znacznie więcej kobiet niż mężczyzn. Natomiast najliczniejszą grupę,...
Agencja GetHero z Wrocławia podsumowuje działania zrealizowane dla branży beauty i fashion.

Paula Jagodzińska, Weronika Zalazinska, Zofia Kulewicz, Sitr0x, Agnieszka Grzelak i Qczaj - to tylko część twórców internetowych, którzy wzięli udział w kampaniach zrealizowanych przez agencję GetHero. Czas na podsumowanie akcji promocyjnych z udziałem znanych influencer...
TikTok w 2019 roku pokonał Facebooka i Messengera

Popularna wśród nastolatków aplikacja TikTok w 2019 roku została zainstalowana ponad 700 mln razy. Pod tym względem platforma wyprzedziła Messengera i Facebooka.
TikTok testuje nową opcję - Shoppable Videos, która w przyszłości może być wykorzystywana przez branżę e-commerce.

Większy wybór, oszczędność czasu i możliwość zrobienia zakupów przez całą dobę - to czynniki, dzięki którym coraz więcej osób decyduje się na zakupy przez Internet. Być może wkrótce będzie można robić zakupy również z poziomu aplikacji TikTok, która cieszy się uznaniem m...
Jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność filmów na YouTube?

Wzrost liczby opublikowanych filmów, wydłużony łączny czas ich oglądania i niemal 90 mln odsłon tygodniowo - to wnioski analizy przeprowadzonej przez firmę GetHero, która sprawdziła, jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność materiałów wideo zamieszczanych na YouTu...
Twórcy internetowi i celebryci za pomocą hashtagów: #zostajewdomu, #zostanwdomu, #staythefuckhome, zachęcają swoich fanów do pozostania w domu w trakcie epidemii.

Influencerzy  w naszym kraju już po raz kolejny pokazują siłę polskiego Internetu i angażują się w kolejną akcję społeczną. Tym razem zachęcają swoich fanów, aby pozostali w domach w czasie epidemii koronawirusa.
Friz zakończył ważny projekt. “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”.

Ekipa, której założycielami byli Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca oficjalnie zakończyła projekt “Daily”. Twórcy przy współpracy z agencją GetHero dla swoich fanów przygotowali dwanaście fina...
TikTok sprzedaje. GetHero publikuje badania nt. społeczności popularnej aplikacji [raport i infografika]

Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez agencję GetHero, zaufanie do twórców internetowych przekłada się na sprzedaż produktów marek, z którymi współpracują. Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że influencerzy tworzą kreatywne treści z u...
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki TikTok? Agencja GetHero publikuje badania nt. społeczności popularnej aplikacji [raport i infografika]

Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że twórcy tworzą kreatywne treści z udziałem marek, a co czwarty decyduje się na zakupy pod wpływem reklamy, którą zobaczył na kanale TikTokera. Agencja GetHero po raz drugi przeprowadziła badania społeczności TikTo...
Ciekawe treści, dobra zabawa i kreatywne materiały, czyli za co kochamy TikToka? GetHero publikuje badania nt. społeczności popularnej aplikacji [raport i infografika]

Badania przeprowadzone przez agencję GetHero wykazały, że zdecydowana większość użytkowników aplikacji TikTok ma do niej pozytywny stosunek. Niemal 90% respondentów zaznaczyło, że “bardzo lubi” lub “lubi” platformę. Skąd bierze się tak duże przywiązanie do niej?
Kto korzysta z TikToka w Polsce? Poznaj aktualny raport agencji GetHero.

Agencja GetHero, która zapoczątkowała prowadzenie badania nt. społeczności TikToka w naszym kraju, opracowała kolejny raport z najnowszymi danymi. Wynika z nich m.in., że w Polsce na platformie spotkamy znacznie więcej kobiet niż mężczyzn. Natomiast najliczniejszą grupę,...
Agencja GetHero z Wrocławia podsumowuje działania zrealizowane dla branży beauty i fashion.

Paula Jagodzińska, Weronika Zalazinska, Zofia Kulewicz, Sitr0x, Agnieszka Grzelak i Qczaj - to tylko część twórców internetowych, którzy wzięli udział w kampaniach zrealizowanych przez agencję GetHero. Czas na podsumowanie akcji promocyjnych z udziałem znanych influencer...
TikTok w 2019 roku pokonał Facebooka i Messengera

Popularna wśród nastolatków aplikacja TikTok w 2019 roku została zainstalowana ponad 700 mln razy. Pod tym względem platforma wyprzedziła Messengera i Facebooka.
TikTok testuje nową opcję - Shoppable Videos, która w przyszłości może być wykorzystywana przez branżę e-commerce.

Większy wybór, oszczędność czasu i możliwość zrobienia zakupów przez całą dobę - to czynniki, dzięki którym coraz więcej osób decyduje się na zakupy przez Internet. Być może wkrótce będzie można robić zakupy również z poziomu aplikacji TikTok, która cieszy się uznaniem m...
1
2
3
4
5