Grażyna Torbicka rozmawia… O kobietach, z kobietami, dla kobiet, czyli event online z kobietami w roli głównej

Joanna Olekszyk, Katarzyna Dąbrowska, Sandra Hajduk, Marieta Żukowska, Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Miller oraz Gabriela Muskała to tylko niewielka część zaproszonych gości, z którymi podczas transmisji w Internecie rozmawiała Grażyna Torbicka. Wszystko w ramach event...
Ile czasu średnio trwa wideo na TikToku? Jakie treści najsilniej przyciągają uwagę użytkowników popularnej aplikacji? Wyniki badań agencji GetHero

TikTok zdobywa coraz większe uznanie użytkowników na całym świecie. W lutym br. aplikacja odnotowała rekordową ilość pobrań - 113 mln. Agencja GetHero z Wrocławia przeprowadziła kolejne badania dot. TikToka. Dowiadujemy się z nich m.in. ile czasu trwa przeciętne nagranie...
YouTuberzy zebrali dla polskich medyków ponad 200 tysięcy złotych na walkę z koronawirusem

Ponad 200 tysięcy złotych - tyle do tej pory udało się zebrać w ramach ogólnopolskiej zbiórki YouTuberów dla polskich medyków walczących z koronawirusem. W ramach akcji wolontariusze dostarczyli do polskich szpitali już między innymi 2 000 maseczek jednorazowych, 500 prz...
YouTuberzy wsparli krakowskie szpitale w walce z koronawirusem

Szpital Uniwersytecki oraz Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie to dwie z kilku placówek medycznych, które uzyskały pomoc w ramach zbiórki w serwisie Zrzutka.pl. Ogólnopolską akcję pomocy służbie zdrowia zainicjowali polscy youtuberzy, w tym ...
Polscy YouTuberzy z pomocą służbie zdrowia

Gwiazdy polskiego YouTuba rozpoczęły zbiórkę charytatywną na rzecz pomocy polskiej służbie zdrowia w walce z pandemią koronawirusa. Celem akcji jest uzbieranie kwoty miliona złotych. W inicjatywie mogą wziąć udział celebryci, twórcy internetowi, a także ich fani.
Jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność filmów na YouTube?

Wzrost liczby opublikowanych filmów, wydłużony łączny czas ich oglądania i niemal 90 mln odsłon tygodniowo - to wnioski analizy przeprowadzonej przez firmę GetHero, która sprawdziła, jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność materiałów wideo zamieszczanych na YouTu...
Twórcy internetowi i celebryci za pomocą hashtagów: #zostajewdomu, #zostanwdomu, #staythefuckhome, zachęcają swoich fanów do pozostania w domu w trakcie epidemii.

Influencerzy  w naszym kraju już po raz kolejny pokazują siłę polskiego Internetu i angażują się w kolejną akcję społeczną. Tym razem zachęcają swoich fanów, aby pozostali w domach w czasie epidemii koronawirusa.
Friz zakończył ważny projekt. “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”.

Ekipa, której założycielami byli Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca oficjalnie zakończyła projekt “Daily”. Twórcy przy współpracy z agencją GetHero dla swoich fanów przygotowali dwanaście fina...
TikTok sprzedaje. GetHero publikuje badania nt. społeczności popularnej aplikacji [raport i infografika]

Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez agencję GetHero, zaufanie do twórców internetowych przekłada się na sprzedaż produktów marek, z którymi współpracują. Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że influencerzy tworzą kreatywne treści z u...
“Wszystko w naszych rękach”, czyli kampania społeczna McDonald’s Polska

Marlena Sojka, Natalia Sisik, Ewa Zawada oraz TwinsStyle wzięli udział w najnowszej kampanii marki McDonald’s. W ramach akcji “Wszystko w naszych rękach” popularni wśród polskiej młodzieży twórcy za pośrednictwem mediów społecznościowych w angażujący sposób zachęcali do ...
Grażyna Torbicka rozmawia… O kobietach, z kobietami, dla kobiet, czyli event online z kobietami w roli głównej

Joanna Olekszyk, Katarzyna Dąbrowska, Sandra Hajduk, Marieta Żukowska, Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Miller oraz Gabriela Muskała to tylko niewielka część zaproszonych gości, z którymi podczas transmisji w Internecie rozmawiała Grażyna Torbicka. Wszystko w ramach event...
Ile czasu średnio trwa wideo na TikToku? Jakie treści najsilniej przyciągają uwagę użytkowników popularnej aplikacji? Wyniki badań agencji GetHero

TikTok zdobywa coraz większe uznanie użytkowników na całym świecie. W lutym br. aplikacja odnotowała rekordową ilość pobrań - 113 mln. Agencja GetHero z Wrocławia przeprowadziła kolejne badania dot. TikToka. Dowiadujemy się z nich m.in. ile czasu trwa przeciętne nagranie...
YouTuberzy zebrali dla polskich medyków ponad 200 tysięcy złotych na walkę z koronawirusem

Ponad 200 tysięcy złotych - tyle do tej pory udało się zebrać w ramach ogólnopolskiej zbiórki YouTuberów dla polskich medyków walczących z koronawirusem. W ramach akcji wolontariusze dostarczyli do polskich szpitali już między innymi 2 000 maseczek jednorazowych, 500 prz...
YouTuberzy wsparli krakowskie szpitale w walce z koronawirusem

Szpital Uniwersytecki oraz Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie to dwie z kilku placówek medycznych, które uzyskały pomoc w ramach zbiórki w serwisie Zrzutka.pl. Ogólnopolską akcję pomocy służbie zdrowia zainicjowali polscy youtuberzy, w tym ...
Polscy YouTuberzy z pomocą służbie zdrowia

Gwiazdy polskiego YouTuba rozpoczęły zbiórkę charytatywną na rzecz pomocy polskiej służbie zdrowia w walce z pandemią koronawirusa. Celem akcji jest uzbieranie kwoty miliona złotych. W inicjatywie mogą wziąć udział celebryci, twórcy internetowi, a także ich fani.
Jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność filmów na YouTube?

Wzrost liczby opublikowanych filmów, wydłużony łączny czas ich oglądania i niemal 90 mln odsłon tygodniowo - to wnioski analizy przeprowadzonej przez firmę GetHero, która sprawdziła, jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność materiałów wideo zamieszczanych na YouTu...
Twórcy internetowi i celebryci za pomocą hashtagów: #zostajewdomu, #zostanwdomu, #staythefuckhome, zachęcają swoich fanów do pozostania w domu w trakcie epidemii.

Influencerzy  w naszym kraju już po raz kolejny pokazują siłę polskiego Internetu i angażują się w kolejną akcję społeczną. Tym razem zachęcają swoich fanów, aby pozostali w domach w czasie epidemii koronawirusa.
Friz zakończył ważny projekt. “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”.

Ekipa, której założycielami byli Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca oficjalnie zakończyła projekt “Daily”. Twórcy przy współpracy z agencją GetHero dla swoich fanów przygotowali dwanaście fina...
TikTok sprzedaje. GetHero publikuje badania nt. społeczności popularnej aplikacji [raport i infografika]

Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez agencję GetHero, zaufanie do twórców internetowych przekłada się na sprzedaż produktów marek, z którymi współpracują. Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że influencerzy tworzą kreatywne treści z u...
1
2
3
4
5
6