4 miliony - tyle subskrypcji na YouTube “stuknęło” Frizowi i reZiemu

Karol “Friz” Wiśniewski oraz Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń zgromadzili na swoich kanałach w serwisie YouTube po 4 miliony subskrybentów. Filmy pierwszego z YouTuberów do tej pory wygenerowały już ponad miliard wyświetleń, natomiast drugi z nich zbliża się do tego pułapu...
W Polsce debiutuje platforma Sampleo, dzięki której firmy będą  mogły testować swoje produkty na szeroką skalę, a nanoinfluencerem będzie mógł zostać niemal każdy

Zostanie influencerem, współpracującym z rozpoznawalnymi markami może być teraz łatwiejsze. W Polsce debiutuje platforma Sampleo, dzięki której internauci, niezależnie od liczby obserwujących w mediach społecznościowych, mogą testować produkty wybranych marek. To atrakcy...
Marek Myślicki i Mikołaj Białek w GetHero

Agencja influencer marketingu GetHero ciągle się rozwija i zatrudnia nowych pracowników. Marek Myślicki i Mikołaj Białek to osoby, które w ostatnim czasie zasiliły szeregi firmy.
Rozwój w czasie kryzysu. Agencja GetHero z nową identyfikacją wizualną

Agencja GetHero odświeżyła swój wizerunek. Nowa identyfikacja wizualna powstała w oparciu o wartości i doświadczenie firmy oraz nawiązuje do profilu jej działalności. Mimo globalnej pandemii koronawirusa, która dotknęła również branżę internetową, agencja influencer mark...
GetHero z odświeżonym wizerunkiem — rozwój w dobie kryzysu

Wrocławska agencja zajmująca się influencer marketingiem w ramach swojego rozwoju przeszła rebranding. Zmiany zostały wprowadzone m.in. w identyfikacji wizualnej firmy. Nowe logo GetHero zostało opracowane na bazie dotychczasowego znaku, nadając mu świeżą i designerską f...
“Wszystko w naszych rękach”, czyli kampania społeczna McDonald’s Polska

Marlena Sojka, Natalia Sisik, Ewa Zawada oraz TwinsStyle wzięli udział w najnowszej kampanii marki McDonald’s. W ramach akcji “Wszystko w naszych rękach” popularni wśród polskiej młodzieży twórcy za pośrednictwem mediów społecznościowych w angażujący sposób zachęcali do ...
Grażyna Torbicka rozmawia… O kobietach, z kobietami, dla kobiet, czyli event online z kobietami w roli głównej

Joanna Olekszyk, Katarzyna Dąbrowska, Sandra Hajduk, Marieta Żukowska, Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Miller oraz Gabriela Muskała to tylko niewielka część zaproszonych gości, z którymi podczas transmisji w Internecie rozmawiała Grażyna Torbicka. Wszystko w ramach event...
Ile czasu średnio trwa wideo na TikToku? Jakie treści najsilniej przyciągają uwagę użytkowników popularnej aplikacji? Wyniki badań agencji GetHero

TikTok zdobywa coraz większe uznanie użytkowników na całym świecie. W lutym br. aplikacja odnotowała rekordową ilość pobrań - 113 mln. Agencja GetHero z Wrocławia przeprowadziła kolejne badania dot. TikToka. Dowiadujemy się z nich m.in. ile czasu trwa przeciętne nagranie...
YouTuberzy zebrali dla polskich medyków ponad 200 tysięcy złotych na walkę z koronawirusem

Ponad 200 tysięcy złotych - tyle do tej pory udało się zebrać w ramach ogólnopolskiej zbiórki YouTuberów dla polskich medyków walczących z koronawirusem. W ramach akcji wolontariusze dostarczyli do polskich szpitali już między innymi 2 000 maseczek jednorazowych, 500 prz...
Marlena Sojka i Julia Zalewska wzięły udział w kampanii reklamowej marki Schwarzkopf

Marlena Sojka i Julia Zalewska, czyli popularne influencerki wzięły udział w kampanii zrealizowanej przez agencję GetHero dla marki Schwarzkopf. W ramach akcji promocyjnej farb do włosów gwiazdy internetu zmieniły kolor swoich włosów.
4 miliony - tyle subskrypcji na YouTube “stuknęło” Frizowi i reZiemu

Karol “Friz” Wiśniewski oraz Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń zgromadzili na swoich kanałach w serwisie YouTube po 4 miliony subskrybentów. Filmy pierwszego z YouTuberów do tej pory wygenerowały już ponad miliard wyświetleń, natomiast drugi z nich zbliża się do tego pułapu...
W Polsce debiutuje platforma Sampleo, dzięki której firmy będą  mogły testować swoje produkty na szeroką skalę, a nanoinfluencerem będzie mógł zostać niemal każdy

Zostanie influencerem, współpracującym z rozpoznawalnymi markami może być teraz łatwiejsze. W Polsce debiutuje platforma Sampleo, dzięki której internauci, niezależnie od liczby obserwujących w mediach społecznościowych, mogą testować produkty wybranych marek. To atrakcy...
Marek Myślicki i Mikołaj Białek w GetHero

Agencja influencer marketingu GetHero ciągle się rozwija i zatrudnia nowych pracowników. Marek Myślicki i Mikołaj Białek to osoby, które w ostatnim czasie zasiliły szeregi firmy.
Rozwój w czasie kryzysu. Agencja GetHero z nową identyfikacją wizualną

Agencja GetHero odświeżyła swój wizerunek. Nowa identyfikacja wizualna powstała w oparciu o wartości i doświadczenie firmy oraz nawiązuje do profilu jej działalności. Mimo globalnej pandemii koronawirusa, która dotknęła również branżę internetową, agencja influencer mark...
GetHero z odświeżonym wizerunkiem — rozwój w dobie kryzysu

Wrocławska agencja zajmująca się influencer marketingiem w ramach swojego rozwoju przeszła rebranding. Zmiany zostały wprowadzone m.in. w identyfikacji wizualnej firmy. Nowe logo GetHero zostało opracowane na bazie dotychczasowego znaku, nadając mu świeżą i designerską f...
“Wszystko w naszych rękach”, czyli kampania społeczna McDonald’s Polska

Marlena Sojka, Natalia Sisik, Ewa Zawada oraz TwinsStyle wzięli udział w najnowszej kampanii marki McDonald’s. W ramach akcji “Wszystko w naszych rękach” popularni wśród polskiej młodzieży twórcy za pośrednictwem mediów społecznościowych w angażujący sposób zachęcali do ...
Grażyna Torbicka rozmawia… O kobietach, z kobietami, dla kobiet, czyli event online z kobietami w roli głównej

Joanna Olekszyk, Katarzyna Dąbrowska, Sandra Hajduk, Marieta Żukowska, Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Miller oraz Gabriela Muskała to tylko niewielka część zaproszonych gości, z którymi podczas transmisji w Internecie rozmawiała Grażyna Torbicka. Wszystko w ramach event...
Ile czasu średnio trwa wideo na TikToku? Jakie treści najsilniej przyciągają uwagę użytkowników popularnej aplikacji? Wyniki badań agencji GetHero

TikTok zdobywa coraz większe uznanie użytkowników na całym świecie. W lutym br. aplikacja odnotowała rekordową ilość pobrań - 113 mln. Agencja GetHero z Wrocławia przeprowadziła kolejne badania dot. TikToka. Dowiadujemy się z nich m.in. ile czasu trwa przeciętne nagranie...
YouTuberzy zebrali dla polskich medyków ponad 200 tysięcy złotych na walkę z koronawirusem

Ponad 200 tysięcy złotych - tyle do tej pory udało się zebrać w ramach ogólnopolskiej zbiórki YouTuberów dla polskich medyków walczących z koronawirusem. W ramach akcji wolontariusze dostarczyli do polskich szpitali już między innymi 2 000 maseczek jednorazowych, 500 prz...
1
2
3
4
5
6