YouTuberzy zebrali dla polskich medyków ponad 200 tysięcy złotych na walkę z koronawirusem

Ponad 200 tysięcy złotych - tyle do tej pory udało się zebrać w ramach ogólnopolskiej zbiórki YouTuberów dla polskich medyków walczących z koronawirusem. W ramach akcji wolontariusze dostarczyli do polskich szpitali już między innymi 2 000 maseczek jednorazowych, 500 prz...
YouTuberzy wsparli krakowskie szpitale w walce z koronawirusem

Szpital Uniwersytecki oraz Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie to dwie z kilku placówek medycznych, które uzyskały pomoc w ramach zbiórki w serwisie Zrzutka.pl. Ogólnopolską akcję pomocy służbie zdrowia zainicjowali polscy youtuberzy, w tym ...
Polscy YouTuberzy z pomocą służbie zdrowia

Gwiazdy polskiego YouTuba rozpoczęły zbiórkę charytatywną na rzecz pomocy polskiej służbie zdrowia w walce z pandemią koronawirusa. Celem akcji jest uzbieranie kwoty miliona złotych. W inicjatywie mogą wziąć udział celebryci, twórcy internetowi, a także ich fani.
Jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność filmów na YouTube?

Wzrost liczby opublikowanych filmów, wydłużony łączny czas ich oglądania i niemal 90 mln odsłon tygodniowo - to wnioski analizy przeprowadzonej przez firmę GetHero, która sprawdziła, jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność materiałów wideo zamieszczanych na YouTu...
Twórcy internetowi i celebryci za pomocą hashtagów: #zostajewdomu, #zostanwdomu, #staythefuckhome, zachęcają swoich fanów do pozostania w domu w trakcie epidemii.

Influencerzy  w naszym kraju już po raz kolejny pokazują siłę polskiego Internetu i angażują się w kolejną akcję społeczną. Tym razem zachęcają swoich fanów, aby pozostali w domach w czasie epidemii koronawirusa.
Friz zakończył ważny projekt. “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”.

Ekipa, której założycielami byli Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca oficjalnie zakończyła projekt “Daily”. Twórcy przy współpracy z agencją GetHero dla swoich fanów przygotowali dwanaście fina...
TikTok sprzedaje. GetHero publikuje badania nt. społeczności popularnej aplikacji [raport i infografika]
Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez agencję GetHero, zaufanie do twórców internetowych przekłada się na sprzedaż produktów marek, z którymi współpracują. Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że influencerzy tworzą kreatywne treści z u...
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki TikTok? Agencja GetHero publikuje badania nt. społeczności popularnej aplikacji [raport i infografika]

Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że twórcy tworzą kreatywne treści z udziałem marek, a co czwarty decyduje się na zakupy pod wpływem reklamy, którą zobaczył na kanale TikTokera. Agencja GetHero po raz drugi przeprowadziła badania społeczności TikTo...
Ciekawe treści, dobra zabawa i kreatywne materiały, czyli za co kochamy TikToka? GetHero publikuje badania nt. społeczności popularnej aplikacji [raport i infografika]

Badania przeprowadzone przez agencję GetHero wykazały, że zdecydowana większość użytkowników aplikacji TikTok ma do niej pozytywny stosunek. Niemal 90% respondentów zaznaczyło, że “bardzo lubi” lub “lubi” platformę. Skąd bierze się tak duże przywiązanie do niej?
Ile czasu średnio trwa wideo na TikToku? Jakie treści najsilniej przyciągają uwagę użytkowników popularnej aplikacji? Wyniki badań agencji GetHero

TikTok zdobywa coraz większe uznanie użytkowników na całym świecie. W lutym br. aplikacja odnotowała rekordową ilość pobrań - 113 mln. Agencja GetHero z Wrocławia przeprowadziła kolejne badania dot. TikToka. Dowiadujemy się z nich m.in. ile czasu trwa przeciętne nagranie...
YouTuberzy zebrali dla polskich medyków ponad 200 tysięcy złotych na walkę z koronawirusem

Ponad 200 tysięcy złotych - tyle do tej pory udało się zebrać w ramach ogólnopolskiej zbiórki YouTuberów dla polskich medyków walczących z koronawirusem. W ramach akcji wolontariusze dostarczyli do polskich szpitali już między innymi 2 000 maseczek jednorazowych, 500 prz...
YouTuberzy wsparli krakowskie szpitale w walce z koronawirusem

Szpital Uniwersytecki oraz Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie to dwie z kilku placówek medycznych, które uzyskały pomoc w ramach zbiórki w serwisie Zrzutka.pl. Ogólnopolską akcję pomocy służbie zdrowia zainicjowali polscy youtuberzy, w tym ...
Polscy YouTuberzy z pomocą służbie zdrowia

Gwiazdy polskiego YouTuba rozpoczęły zbiórkę charytatywną na rzecz pomocy polskiej służbie zdrowia w walce z pandemią koronawirusa. Celem akcji jest uzbieranie kwoty miliona złotych. W inicjatywie mogą wziąć udział celebryci, twórcy internetowi, a także ich fani.
Jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność filmów na YouTube?

Wzrost liczby opublikowanych filmów, wydłużony łączny czas ich oglądania i niemal 90 mln odsłon tygodniowo - to wnioski analizy przeprowadzonej przez firmę GetHero, która sprawdziła, jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność materiałów wideo zamieszczanych na YouTu...
Twórcy internetowi i celebryci za pomocą hashtagów: #zostajewdomu, #zostanwdomu, #staythefuckhome, zachęcają swoich fanów do pozostania w domu w trakcie epidemii.

Influencerzy  w naszym kraju już po raz kolejny pokazują siłę polskiego Internetu i angażują się w kolejną akcję społeczną. Tym razem zachęcają swoich fanów, aby pozostali w domach w czasie epidemii koronawirusa.
Friz zakończył ważny projekt. “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”.

Ekipa, której założycielami byli Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca oficjalnie zakończyła projekt “Daily”. Twórcy przy współpracy z agencją GetHero dla swoich fanów przygotowali dwanaście fina...
TikTok sprzedaje. GetHero publikuje badania nt. społeczności popularnej aplikacji [raport i infografika]
Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez agencję GetHero, zaufanie do twórców internetowych przekłada się na sprzedaż produktów marek, z którymi współpracują. Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że influencerzy tworzą kreatywne treści z u...
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki TikTok? Agencja GetHero publikuje badania nt. społeczności popularnej aplikacji [raport i infografika]

Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że twórcy tworzą kreatywne treści z udziałem marek, a co czwarty decyduje się na zakupy pod wpływem reklamy, którą zobaczył na kanale TikTokera. Agencja GetHero po raz drugi przeprowadziła badania społeczności TikTo...
Ciekawe treści, dobra zabawa i kreatywne materiały, czyli za co kochamy TikToka? GetHero publikuje badania nt. społeczności popularnej aplikacji [raport i infografika]

Badania przeprowadzone przez agencję GetHero wykazały, że zdecydowana większość użytkowników aplikacji TikTok ma do niej pozytywny stosunek. Niemal 90% respondentów zaznaczyło, że “bardzo lubi” lub “lubi” platformę. Skąd bierze się tak duże przywiązanie do niej?
1
2
3
4
5
6