Wyjątkowi prelegenci i intrygujące tematy - czwarta edycja konferencji Talk’N’Roll już 20 września w Krakowie

temu

Już 20 września w Krakowie będziemy mieli okazję zainspirować się technologią. Poszerzanie swoich horyzontów, rozmowa o ideach wartych rozgłosu oraz wspólne dyskusje będące impulsem do rozwijania swojej wiedzy, to sztandarowe założenia konferencji Talk’N’Roll. Organizowany przez pracowników firmy technologicznej Sabre Polska projekt ma już swoją czwartą edycję.
Giganci branży turystycznej łączą siły - oferty Booking.com w systemie Sabre

temu

Sabre, lider w dostarczaniu technologii dla branży turystycznej, planuje uruchomić w obecnym roku najbardziej kompleksową platformę z usługami zakwaterowania. Pod koniec czerwca firma ogłosiła, że nawiązała współpracę z Booking.com, dzięki czemu klienci agencji turystycznych otrzymają jeszcze szerszy dostęp do wyjątkowych ofert noclegowych.
Trzy technologie, które zdefiniują przyszłość podróży

temu

Zaledwie 100 lat temu niewiele osób mogło pozwolić sobie na podróżowanie dla przyjemności. Rozwój technologii i upowszechnienie tanich i szybkich środków transportu sprawiły, że nawet zagraniczne wyjazdy przestały być elitarne. Kolejnym krokiem był rozwój internetu i dostępność wyszukiwarek lotów. Nie wychodząc z domu, dosłownie za kilkadziesiąt złotych, możemy kupić bilety do wielu europejskich miast. Jaka będzie kolejna rewolucja technologiczna w podróżowaniu? Czym zaskoczy nas turystyka przyszłości?
Czy polskie firmy są zaangażowane społecznie? Najnowszy raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu

temu

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej historii publikacji. Społeczna odpowiedzialność biznesu rozwija się w Polsce co najmniej od kilkunastu lat. Stoi za tym nie tylko moda, ale także oddolna inicjatywa samych pracowników i chęć pomagania innym.
Krakowskie firmy w najnowszym raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”

temu

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej historii publikacji. Społeczna odpowiedzialność biznesu od kilku lat intensywnie rozwija się w Polsce. Stoi za tym nie tylko moda, ale także oddolna inicjatywa samych pracowników i chęć pomagania innym.
Globalna turystyka rośnie szybciej niż PKB na świecie. Jaką rolę odegrają w niej nowe technologie?

temu

Branża turystyczna w 2017 roku rozwijała się szybciej niż w poprzednich latach, a perspektywy na kolejny rok są równie optymistyczne. Wszystko wskazuje na to, że podróżni nie czują się zagrożeni i częściej wyjeżdżają na wakacje. To niektóre z wniosków z raportu ITB.Rapor
80 tys. złotych trafiło do małopolskich fundacji i organizacji pozarządowych

temu

Niemal każda z dużych krakowskich firm prowadzi na szeroką skalę własne akcje charytatywne i działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli CSR (Corporate Social Responsibility). Jedną z przyczyn jest oczywiście chęć budowania pozytywnego wizerunku firmy. Jednak w przypadku dużych korporacji CSR jest normą, więc żadna z nich się nie wyróżnia na tym tle. Dużo ciekawszą przyczyną jest oddolna inicjatywa. Coraz częściej organizatorami i pomysłodawcami są sami pracownicy.
Europejczycy więcej czasu poświęcają na wyszukiwanie lotów niż na samą podróż

temu

Czas, jaki podróżni poświęcają na wybór optymalnej propozycji, pokazuje, jak złożona i zawiła może być droga do zarezerwowania biletu. Badania w tym zakresie na grupie 2200 podróżnych z Europy Zachodniej przeprowadziła firma Sabre, dostarczająca oprogramowanie dla branży
Sztuczna inteligencja w turystyce - Sabre tworzy chatbota dla biur podróży

temu

Sabre Corporation, firma zajmująca się technologiami IT dla turystyki, stworzyła inteligentnego chatbota, przeznaczonego dla hoteli i biur podróży. Rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję znajdują zastosowania w kolejnych obszarach naszego życia. Tym razem usprawnią proces obsługi turystów, przede wszystkim dzięki możliwości jednoczesnego i natychmiastowego udzielania pomocy wielu konsumentom.
Zobacz co o zmieniającym się świecie mówili Jan Mela, Michał Rusinek i inni prelegenci konferencji Talk’N’Roll

temu

W czwartek 20 września odbyła się już czwarta edycja konferencji Talk’N’Roll. W tym roku hasłem przewodnim było “You next step forward”, czyli “Twój następny krok” - a prelekcje skupiały się głównie na tym, jakie zmiany zachodzą w różnych dziedzinach naszego życia.
Wyjątkowi prelegenci i intrygujące tematy - czwarta edycja konferencji Talk’N’Roll już 20 września w Krakowie

temu

Już 20 września w Krakowie będziemy mieli okazję zainspirować się technologią. Poszerzanie swoich horyzontów, rozmowa o ideach wartych rozgłosu oraz wspólne dyskusje będące impulsem do rozwijania swojej wiedzy, to sztandarowe założenia konferencji Talk’N’Roll. Organizowany przez pracowników firmy technologicznej Sabre Polska projekt ma już swoją czwartą edycję.
Giganci branży turystycznej łączą siły - oferty Booking.com w systemie Sabre

temu

Sabre, lider w dostarczaniu technologii dla branży turystycznej, planuje uruchomić w obecnym roku najbardziej kompleksową platformę z usługami zakwaterowania. Pod koniec czerwca firma ogłosiła, że nawiązała współpracę z Booking.com, dzięki czemu klienci agencji turystycznych otrzymają jeszcze szerszy dostęp do wyjątkowych ofert noclegowych.
Trzy technologie, które zdefiniują przyszłość podróży

temu

Zaledwie 100 lat temu niewiele osób mogło pozwolić sobie na podróżowanie dla przyjemności. Rozwój technologii i upowszechnienie tanich i szybkich środków transportu sprawiły, że nawet zagraniczne wyjazdy przestały być elitarne. Kolejnym krokiem był rozwój internetu i dostępność wyszukiwarek lotów. Nie wychodząc z domu, dosłownie za kilkadziesiąt złotych, możemy kupić bilety do wielu europejskich miast. Jaka będzie kolejna rewolucja technologiczna w podróżowaniu? Czym zaskoczy nas turystyka przyszłości?
Czy polskie firmy są zaangażowane społecznie? Najnowszy raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu

temu

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej historii publikacji. Społeczna odpowiedzialność biznesu rozwija się w Polsce co najmniej od kilkunastu lat. Stoi za tym nie tylko moda, ale także oddolna inicjatywa samych pracowników i chęć pomagania innym.
Krakowskie firmy w najnowszym raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”

temu

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej historii publikacji. Społeczna odpowiedzialność biznesu od kilku lat intensywnie rozwija się w Polsce. Stoi za tym nie tylko moda, ale także oddolna inicjatywa samych pracowników i chęć pomagania innym.
Globalna turystyka rośnie szybciej niż PKB na świecie. Jaką rolę odegrają w niej nowe technologie?

temu

Branża turystyczna w 2017 roku rozwijała się szybciej niż w poprzednich latach, a perspektywy na kolejny rok są równie optymistyczne. Wszystko wskazuje na to, że podróżni nie czują się zagrożeni i częściej wyjeżdżają na wakacje. To niektóre z wniosków z raportu ITB.Rapor
80 tys. złotych trafiło do małopolskich fundacji i organizacji pozarządowych

temu

Niemal każda z dużych krakowskich firm prowadzi na szeroką skalę własne akcje charytatywne i działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli CSR (Corporate Social Responsibility). Jedną z przyczyn jest oczywiście chęć budowania pozytywnego wizerunku firmy. Jednak w przypadku dużych korporacji CSR jest normą, więc żadna z nich się nie wyróżnia na tym tle. Dużo ciekawszą przyczyną jest oddolna inicjatywa. Coraz częściej organizatorami i pomysłodawcami są sami pracownicy.
Europejczycy więcej czasu poświęcają na wyszukiwanie lotów niż na samą podróż

temu

Czas, jaki podróżni poświęcają na wybór optymalnej propozycji, pokazuje, jak złożona i zawiła może być droga do zarezerwowania biletu. Badania w tym zakresie na grupie 2200 podróżnych z Europy Zachodniej przeprowadziła firma Sabre, dostarczająca oprogramowanie dla branży
Sztuczna inteligencja w turystyce - Sabre tworzy chatbota dla biur podróży

temu

Sabre Corporation, firma zajmująca się technologiami IT dla turystyki, stworzyła inteligentnego chatbota, przeznaczonego dla hoteli i biur podróży. Rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję znajdują zastosowania w kolejnych obszarach naszego życia. Tym razem usprawnią proces obsługi turystów, przede wszystkim dzięki możliwości jednoczesnego i natychmiastowego udzielania pomocy wielu konsumentom.
1
2
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.