Sabre kupuje Farelogix i rozwija swoje portfolio

Globalny lider nowych technologii w branży turystycznej, Sabre, ogłosił podpisanie umowy w sprawie przejęcia Farelogix, przedsiębiorstwa specjalizującego się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań NDC, wykorzystywanych przez wiodące linie lotnicze na świecie.
Zobacz co o zmieniającym się świecie mówili Jan Mela, Michał Rusinek i inni prelegenci konferencji Talk’N’Roll

W czwartek 20 września odbyła się już czwarta edycja konferencji Talk’N’Roll. W tym roku hasłem przewodnim było “You next step forward”, czyli “Twój następny krok” - a prelekcje skupiały się głównie na tym, jakie zmiany zachodzą w różnych dziedzinach naszego życia.
Wyjątkowi prelegenci i intrygujące tematy - czwarta edycja konferencji Talk’N’Roll już 20 września w Krakowie

Już 20 września w Krakowie będziemy mieli okazję zainspirować się technologią. Poszerzanie swoich horyzontów, rozmowa o ideach wartych rozgłosu oraz wspólne dyskusje będące impulsem do rozwijania swojej wiedzy, to sztandarowe założenia konferencji Talk’N’Roll. Organizowany przez pracowników firmy technologicznej Sabre Polska projekt ma już swoją czwartą edycję.
Giganci branży turystycznej łączą siły - oferty Booking.com w systemie Sabre

Sabre, lider w dostarczaniu technologii dla branży turystycznej, planuje uruchomić w obecnym roku najbardziej kompleksową platformę z usługami zakwaterowania. Pod koniec czerwca firma ogłosiła, że nawiązała współpracę z Booking.com, dzięki czemu klienci agencji turystycznych otrzymają jeszcze szerszy dostęp do wyjątkowych ofert noclegowych.
Trzy technologie, które zdefiniują przyszłość podróży

Zaledwie 100 lat temu niewiele osób mogło pozwolić sobie na podróżowanie dla przyjemności. Rozwój technologii i upowszechnienie tanich i szybkich środków transportu sprawiły, że nawet zagraniczne wyjazdy przestały być elitarne. Kolejnym krokiem był rozwój internetu i dostępność wyszukiwarek lotów. Nie wychodząc z domu, dosłownie za kilkadziesiąt złotych, możemy kupić bilety do wielu europejskich miast. Jaka będzie kolejna rewolucja technologiczna w podróżowaniu? Czym zaskoczy nas turystyka przyszłości?
Czy polskie firmy są zaangażowane społecznie? Najnowszy raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej historii publikacji. Społeczna odpowiedzialność biznesu rozwija się w Polsce co najmniej od kilkunastu lat. Stoi za tym nie tylko moda, ale także oddolna inicjatywa samych pracowników i chęć pomagania innym.
Krakowskie firmy w najnowszym raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej historii publikacji. Społeczna odpowiedzialność biznesu od kilku lat intensywnie rozwija się w Polsce. Stoi za tym nie tylko moda, ale także oddolna inicjatywa samych pracowników i chęć pomagania innym.
Globalna turystyka rośnie szybciej niż PKB na świecie. Jaką rolę odegrają w niej nowe technologie?

Branża turystyczna w 2017 roku rozwijała się szybciej niż w poprzednich latach, a perspektywy na kolejny rok są równie optymistyczne. Wszystko wskazuje na to, że podróżni nie czują się zagrożeni i częściej wyjeżdżają na wakacje. To niektóre z wniosków z raportu ITB.Rapor
80 tys. złotych trafiło do małopolskich fundacji i organizacji pozarządowych

Niemal każda z dużych krakowskich firm prowadzi na szeroką skalę własne akcje charytatywne i działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli CSR (Corporate Social Responsibility). Jedną z przyczyn jest oczywiście chęć budowania pozytywnego wizerunku firmy. Jednak w przypadku dużych korporacji CSR jest normą, więc żadna z nich się nie wyróżnia na tym tle. Dużo ciekawszą przyczyną jest oddolna inicjatywa. Coraz częściej organizatorami i pomysłodawcami są sami pracownicy.
Rusza IV edycja programu mentorskiego Tech Leaders Polska
Od stycznia do maja przyszłego roku potrwa IV edycja międzynarodowego bezpłatnego programu mentorskiego Tech Leaders Polska. Jest on przeznaczony dla każdego, kto chce rozwijać się w IT lub wejść do tej branży. A także dla tych, którzy chcą rozwijać swoje idee biznesowe
Sabre kupuje Farelogix i rozwija swoje portfolio

Globalny lider nowych technologii w branży turystycznej, Sabre, ogłosił podpisanie umowy w sprawie przejęcia Farelogix, przedsiębiorstwa specjalizującego się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań NDC, wykorzystywanych przez wiodące linie lotnicze na świecie.
Zobacz co o zmieniającym się świecie mówili Jan Mela, Michał Rusinek i inni prelegenci konferencji Talk’N’Roll

W czwartek 20 września odbyła się już czwarta edycja konferencji Talk’N’Roll. W tym roku hasłem przewodnim było “You next step forward”, czyli “Twój następny krok” - a prelekcje skupiały się głównie na tym, jakie zmiany zachodzą w różnych dziedzinach naszego życia.
Wyjątkowi prelegenci i intrygujące tematy - czwarta edycja konferencji Talk’N’Roll już 20 września w Krakowie

Już 20 września w Krakowie będziemy mieli okazję zainspirować się technologią. Poszerzanie swoich horyzontów, rozmowa o ideach wartych rozgłosu oraz wspólne dyskusje będące impulsem do rozwijania swojej wiedzy, to sztandarowe założenia konferencji Talk’N’Roll. Organizowany przez pracowników firmy technologicznej Sabre Polska projekt ma już swoją czwartą edycję.
Giganci branży turystycznej łączą siły - oferty Booking.com w systemie Sabre

Sabre, lider w dostarczaniu technologii dla branży turystycznej, planuje uruchomić w obecnym roku najbardziej kompleksową platformę z usługami zakwaterowania. Pod koniec czerwca firma ogłosiła, że nawiązała współpracę z Booking.com, dzięki czemu klienci agencji turystycznych otrzymają jeszcze szerszy dostęp do wyjątkowych ofert noclegowych.
Trzy technologie, które zdefiniują przyszłość podróży

Zaledwie 100 lat temu niewiele osób mogło pozwolić sobie na podróżowanie dla przyjemności. Rozwój technologii i upowszechnienie tanich i szybkich środków transportu sprawiły, że nawet zagraniczne wyjazdy przestały być elitarne. Kolejnym krokiem był rozwój internetu i dostępność wyszukiwarek lotów. Nie wychodząc z domu, dosłownie za kilkadziesiąt złotych, możemy kupić bilety do wielu europejskich miast. Jaka będzie kolejna rewolucja technologiczna w podróżowaniu? Czym zaskoczy nas turystyka przyszłości?
Czy polskie firmy są zaangażowane społecznie? Najnowszy raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej historii publikacji. Społeczna odpowiedzialność biznesu rozwija się w Polsce co najmniej od kilkunastu lat. Stoi za tym nie tylko moda, ale także oddolna inicjatywa samych pracowników i chęć pomagania innym.
Krakowskie firmy w najnowszym raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej historii publikacji. Społeczna odpowiedzialność biznesu od kilku lat intensywnie rozwija się w Polsce. Stoi za tym nie tylko moda, ale także oddolna inicjatywa samych pracowników i chęć pomagania innym.
Globalna turystyka rośnie szybciej niż PKB na świecie. Jaką rolę odegrają w niej nowe technologie?

Branża turystyczna w 2017 roku rozwijała się szybciej niż w poprzednich latach, a perspektywy na kolejny rok są równie optymistyczne. Wszystko wskazuje na to, że podróżni nie czują się zagrożeni i częściej wyjeżdżają na wakacje. To niektóre z wniosków z raportu ITB.Rapor
80 tys. złotych trafiło do małopolskich fundacji i organizacji pozarządowych

Niemal każda z dużych krakowskich firm prowadzi na szeroką skalę własne akcje charytatywne i działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli CSR (Corporate Social Responsibility). Jedną z przyczyn jest oczywiście chęć budowania pozytywnego wizerunku firmy. Jednak w przypadku dużych korporacji CSR jest normą, więc żadna z nich się nie wyróżnia na tym tle. Dużo ciekawszą przyczyną jest oddolna inicjatywa. Coraz częściej organizatorami i pomysłodawcami są sami pracownicy.
1
2
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.