Wyjątkowi prelegenci i intrygujące tematy - czwarta edycja konferencji Talk’N’Roll już 20 września w Krakowie

Już 20 września w Krakowie będziemy mieli okazję zainspirować się technologią. Poszerzanie swoich horyzontów, rozmowa o ideach wartych rozgłosu oraz wspólne dyskusje będące impulsem do rozwijania swojej wiedzy, to sztandarowe założenia konferencji Talk’N’Roll. Organizowa...
Giganci branży turystycznej łączą siły - oferty Booking.com w systemie Sabre

Sabre, lider w dostarczaniu technologii dla branży turystycznej, planuje uruchomić w obecnym roku najbardziej kompleksową platformę z usługami zakwaterowania. Pod koniec czerwca firma ogłosiła, że nawiązała współpracę z Booking.com, dzięki czemu klienci agencji turystycz...
Trzy technologie, które zdefiniują przyszłość podróży

Zaledwie 100 lat temu niewiele osób mogło pozwolić sobie na podróżowanie dla przyjemności. Rozwój technologii i upowszechnienie tanich i szybkich środków transportu sprawiły, że nawet zagraniczne wyjazdy przestały być elitarne. Kolejnym krokiem był rozwój internetu i dos...
Czy polskie firmy są zaangażowane społecznie? Najnowszy raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej histo...
Krakowskie firmy w najnowszym raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej histo...
Globalna turystyka rośnie szybciej niż PKB na świecie. Jaką rolę odegrają w niej nowe technologie?

Branża turystyczna w 2017 roku rozwijała się szybciej niż w poprzednich latach, a perspektywy na kolejny rok są równie optymistyczne. Wszystko wskazuje na to, że podróżni nie czują się zagrożeni i częściej wyjeżdżają na wakacje. To niektóre z wniosków z raportu ITB.Rapor...
80 tys. złotych trafiło do małopolskich fundacji i organizacji pozarządowych

Niemal każda z dużych krakowskich firm prowadzi na szeroką skalę własne akcje charytatywne i działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli CSR (Corporate Social Responsibility). Jedną z przyczyn jest oczywiście chęć budowania pozytywnego wizerunku firmy...
Europejczycy więcej czasu poświęcają na wyszukiwanie lotów niż na samą podróż

Czas, jaki podróżni poświęcają na wybór optymalnej propozycji, pokazuje, jak złożona i zawiła może być droga do zarezerwowania biletu. Badania w tym zakresie na grupie 2200 podróżnych z Europy Zachodniej przeprowadziła firma Sabre, dostarczająca oprogramowanie dla branży...
Sztuczna inteligencja w turystyce - Sabre tworzy chatbota dla biur podróży

Sabre Corporation, firma zajmująca się technologiami IT dla turystyki, stworzyła inteligentnego chatbota, przeznaczonego dla hoteli i biur podróży. Rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję znajdują zastosowania w kolejnych obszarach naszego życia. Tym razem usprawnią p...
Zobacz co o zmieniającym się świecie mówili Jan Mela, Michał Rusinek i inni prelegenci konferencji Talk’N’Roll

W czwartek 20 września odbyła się już czwarta edycja konferencji Talk’N’Roll. W tym roku hasłem przewodnim było “You next step forward”, czyli “Twój następny krok” - a prelekcje skupiały się głównie na tym, jakie zmiany zachodzą w różnych dziedzinach naszego życia.
Wyjątkowi prelegenci i intrygujące tematy - czwarta edycja konferencji Talk’N’Roll już 20 września w Krakowie

Już 20 września w Krakowie będziemy mieli okazję zainspirować się technologią. Poszerzanie swoich horyzontów, rozmowa o ideach wartych rozgłosu oraz wspólne dyskusje będące impulsem do rozwijania swojej wiedzy, to sztandarowe założenia konferencji Talk’N’Roll. Organizowa...
Giganci branży turystycznej łączą siły - oferty Booking.com w systemie Sabre

Sabre, lider w dostarczaniu technologii dla branży turystycznej, planuje uruchomić w obecnym roku najbardziej kompleksową platformę z usługami zakwaterowania. Pod koniec czerwca firma ogłosiła, że nawiązała współpracę z Booking.com, dzięki czemu klienci agencji turystycz...
Trzy technologie, które zdefiniują przyszłość podróży

Zaledwie 100 lat temu niewiele osób mogło pozwolić sobie na podróżowanie dla przyjemności. Rozwój technologii i upowszechnienie tanich i szybkich środków transportu sprawiły, że nawet zagraniczne wyjazdy przestały być elitarne. Kolejnym krokiem był rozwój internetu i dos...
Czy polskie firmy są zaangażowane społecznie? Najnowszy raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej histo...
Krakowskie firmy w najnowszym raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej histo...
Globalna turystyka rośnie szybciej niż PKB na świecie. Jaką rolę odegrają w niej nowe technologie?

Branża turystyczna w 2017 roku rozwijała się szybciej niż w poprzednich latach, a perspektywy na kolejny rok są równie optymistyczne. Wszystko wskazuje na to, że podróżni nie czują się zagrożeni i częściej wyjeżdżają na wakacje. To niektóre z wniosków z raportu ITB.Rapor...
80 tys. złotych trafiło do małopolskich fundacji i organizacji pozarządowych

Niemal każda z dużych krakowskich firm prowadzi na szeroką skalę własne akcje charytatywne i działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli CSR (Corporate Social Responsibility). Jedną z przyczyn jest oczywiście chęć budowania pozytywnego wizerunku firmy...
Europejczycy więcej czasu poświęcają na wyszukiwanie lotów niż na samą podróż

Czas, jaki podróżni poświęcają na wybór optymalnej propozycji, pokazuje, jak złożona i zawiła może być droga do zarezerwowania biletu. Badania w tym zakresie na grupie 2200 podróżnych z Europy Zachodniej przeprowadziła firma Sabre, dostarczająca oprogramowanie dla branży...
Sztuczna inteligencja w turystyce - Sabre tworzy chatbota dla biur podróży

Sabre Corporation, firma zajmująca się technologiami IT dla turystyki, stworzyła inteligentnego chatbota, przeznaczonego dla hoteli i biur podróży. Rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję znajdują zastosowania w kolejnych obszarach naszego życia. Tym razem usprawnią p...
1
2
3