Xerox rozszerzył swoje rosnące portfolio oprogramowania poprzez przejęcie CareAR - firmy oferującej platformę wsparcia rozszerzonej rzeczywistości (AR). Dzięki niej pracownicy mogą mieć natychmiastowy dostęp do specjalistycznej wiedzy, poglądu wykonywanej pracy i to w czasie rzeczywistym.
CareAR może ocalić firmy przed wielomilionowymi stratami
Obecnie jedna trzecia zgłoszeń serwisowych na miejscu wymaga zdalnej pomocy ekspertów w celu rozwiązania problemów. Nie są oni jednak w stanie skutecznie przekazać kontekstu sytuacji. W efekcie tego klienci odczuwają opóźnienia w komunikacji, denerwują się, w związku z tym ich utrzymanie jest nie lada wyzwaniem. Ponadto, warto zaznaczyć, że unieruchomienie maszyn w celu naprawy problemu może być bardzo kosztowne - w zależności od wielkości firmy, straty mogą sięgać od 300 000 do 5 milionów dolarów za godzinę. Oprogramowanie CareAR™ pozwala pracownikom w sposób całkowicie zdalny przekazywać informacje np. na temat problemów oraz w czasie rzeczywistym wskazywać rozwiązanie. Jest to możliwe dzięki połączonemu zestawowi narzędzi AR, wykorzystujących do pracy komputery stacjonarne, urządzenia mobilne czy rozwiązania typu smart glass (inteligentne szkło).
- Nasze oprogramowanie odpowiada na największe potrzeby klientów - zarządzanie treścią, transformację cyfrową i spersonalizowaną komunikację. Teraz dodaliśmy do tego rzeczywistość rozszerzoną klasy enterprise - tłumaczy Steve Bandrowczak, prezes i dyrektor ds. operacyjnych w firmie Xerox. - Łącząc DocuShare®, XMPie i CareAR, stworzyliśmy software’owy biznes, który zarówno razem, jak i osobno, jest w stanie wspierać szeroki zakres potrzeb klientów - dodaje.
CareAR jest najnowszym uzupełnieniem portfolio rozwiązań Xerox, które pomagają przedsiębiorstwom w cyfrowej transformacji. Obejmują one produkty do automatyzacji i centralizacji, takie jak DocuShare, czy platformę do zarządzania treścią zapewniającą solidne narzędzia do automatyzacji procesów i wspierania transformacji cyfrowej w chmurze. W ofercie jest także XMPie - elastyczna technologia umożliwiająca dostosowanie i personalizację zasobów w punktach styku z klientem, zarówno online, jak i offline, w celu pełnej integracji kampanii marketingowej.
Integracja CareAR z ServiceNow
Jak wskazuje Michael Ramsey, wiceprezes Customer Workflow Product Management w ServiceNow, oprogramowanie CareAR wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość jest zintegrowane i certyfikowane z usługą. Pomaga klientom zdalnie przeglądać i rozwiązywać problemy. - Przejęcie tej technologii przez Xerox może pomóc w stworzeniu dalszych możliwości unowocześniania w obszarze usług, obsługi klienta i usług IT wykorzystujących możliwości Now Platform i CareAR. - dodaje Ramsey.
Z myślą o wspólnych klientach ServiceNow współpracuje obecnie z Deloitte w celu zintegrowania platformy CareAR dla ServiceNow® z systemami obsługi operacji i wsparcia przepływu pracy.
- Platforma CareAR firmy Xerox umożliwia nam poszerzenie zasięgu działalności o rynek usług ServiceNow - powiedział Asish Ramchandran, dyrektor Deloitte Consulting LLP. - CareAR stanowi kolejny krok w cyfrowej transformacji organizacji, a razem mamy możliwość dostarczania rozwiązań nowej generacji, które zapewniają lepsze wyniki i przynoszą wartość dla naszych wspólnych klientów.
Nowa gałąź działalności biznesowej poświęcona oprogramowaniu AR będzie prowadzona przez Sama Waicberga, wiceprezesa i dyrektora generalnego ds. Usług Cyfrowych w firmie Xerox oraz byłego współzałożyciela i dyrektora generalnego CareAR (przed przejęciem przez Xerox).
O Xerox
Xerox Holdings Corporation jest firmą technologiczną, która tworzy i integruje oprogramowanie i sprzęt dla dużych i małych przedsiębiorstw. Na całym świecie posiada 160 lokalnych oddziałów. Jeden z nich znajduje się w Polsce. Współpracuje zarówno z firmami z sektora prywatnego, w tym z przedstawicielami branży energetycznej, bankowej i wydawniczej, jak i instytucjami publicznymi. Jest czołowym w kraju dostawcą urządzeń drukujących, kopiujących, a także usług zarządzania drukiem oraz ich outsourcingiem.