Wrocławska agencja zajmująca się influencer marketingiem w ramach swojego rozwoju przeszła rebranding. Zmiany zostały wprowadzone m.in. w identyfikacji wizualnej firmy. Nowe logo GetHero zostało opracowane na bazie dotychczasowego znaku, nadając mu świeżą i designerską formę.
Pandemia koronawirusa zbiera swoje żniwo również w branży kreatywnej. Firmy, zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, ograniczają budżety, przekładają zaplanowane działania na później, odwołują eventy, a niektóre nawet upadają. Tymczasem na ich tle wyróżnia się agencja GetHero, która pomimo obecnej sytuacji, nie zwalnia tempa i wprowadza nowe rozwiązania pokazując, że prężne funkcjonowanie jest możliwe nawet w otaczającej nas rzeczywistości.
Trudny moment? Nie dla GetHero!
Niekonwencjonalny moment na zmiany nie przeszkadza pracownikom agencji w ich przeprowadzeniu. Plan działania był gotowy jeszcze przed pandemią i pomimo możliwości przerwania projektu, pracownicy GetHero nie poddali się i dokończyli swoje zadanie. Zdajemy sobie sprawę, że kryzys związany z pandemią koronawirusa dotknął wiele firm, przez co musiały ciąć wydatki i redukować zespoły, jednak dobre zarządzanie z naszej strony i nieocenione zaangażowanie całego zespołu GetHero pozwoliło nam nie tylko zrealizować wcześniej zaplanowane cele i pozostawić zespół w niezmienionym składzie, ale także skutecznie zamknąć kilka kluczowych rekrutacji, o których wkrótce będziemy informować. Nie przerwaliśmy działań związanych z rebrandingiem ponieważ w przedsięwzięciu brała udział cała agencja — wszyscy włożyli w to swoją pracę - mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji GetHero.
Niekonwencjonalny moment na zmiany nie przeszkadza pracownikom agencji w ich przeprowadzeniu. Plan działania był gotowy jeszcze przed pandemią i pomimo możliwości przerwania projektu, pracownicy GetHero nie poddali się i dokończyli swoje zadanie. Zdajemy sobie sprawę, że kryzys związany z pandemią koronawirusa dotknął wiele firm, przez co musiały ciąć wydatki i redukować zespoły, jednak dobre zarządzanie z naszej strony i nieocenione zaangażowanie całego zespołu GetHero pozwoliło nam nie tylko zrealizować wcześniej zaplanowane cele i pozostawić zespół w niezmienionym składzie, ale także skutecznie zamknąć kilka kluczowych rekrutacji, o których wkrótce będziemy informować. Nie przerwaliśmy działań związanych z rebrandingiem ponieważ w przedsięwzięciu brała udział cała agencja — wszyscy włożyli w to swoją pracę - mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji GetHero.
Czego możemy się spodziewać?
Agencja przygotowała wyraźne zmiany w swojej komunikacji wizualnej, które będą widoczne m.in. w mediach społecznościowych firmy. Symbolem tych przemian ma być nowe logo, które od teraz ma w pełni reprezentować wartości firmy — jej DNA. Pojawiające się w nim pochylenie to zobrazowanie wzrastającej siły, oddziaływania i zasięgów. Hashtag, który jest obecnie najpopularniejszym symbolem w sieci, definiuje Internet i social media. GetHero nie odcina się jednak całkowicie od swojego dawnego wizerunku. Dowodem na to jest nawiązanie w nowym logo do tego poprzedniego, poprzez wyróżnienie litery “H” i pozostawienie żółtego koloru jako dominującego.
Agencja przygotowała wyraźne zmiany w swojej komunikacji wizualnej, które będą widoczne m.in. w mediach społecznościowych firmy. Symbolem tych przemian ma być nowe logo, które od teraz ma w pełni reprezentować wartości firmy — jej DNA. Pojawiające się w nim pochylenie to zobrazowanie wzrastającej siły, oddziaływania i zasięgów. Hashtag, który jest obecnie najpopularniejszym symbolem w sieci, definiuje Internet i social media. GetHero nie odcina się jednak całkowicie od swojego dawnego wizerunku. Dowodem na to jest nawiązanie w nowym logo do tego poprzedniego, poprzez wyróżnienie litery “H” i pozostawienie żółtego koloru jako dominującego.
GetHero to agencja zajmująca się influencer marketingiem. Agencja zrzesza ponad 150 twórców zajmujących się: lifestylem, gamingiem, beauty, motoryzacją, muzyką i przedsiębiorczością. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram.