Puchar Polski ESN powered by ASUS ROG odbędzie się we Wrocławiu!
Puchar Polski ESN powered by ASUS ROG odbędzie się we Wrocławiu!

Puchar Polski ESN powered by ASUS ROG odbędzie się we Wrocławiu!

Opublikowany

W dniach 27-28 maja 2017 we wrocławskiej Hali Stulecia odbędzie się druga edycja ESPORT NOW. Do stolicy Dolnego Śląska przyjadą najlepsi zawodnicy sportów elektronicznych w naszym kraju, w tym także gracze League of Legends.

Wszystko za sprawą Pucharu Polski ESN powered by ASUS ROG, w którym udział weźmie 8 zespołów. Sześć z nich otrzyma zaproszenie, pozostałe dwie formacje wyłonią otwarte kwalifikacje. Te odbędą się w dniach 17-18 maja i 19-20 maja. Jest o co grać, bowiem w puli nagród znalazło się 25 000 złotych. Oprócz tego organizatorzy pokryją koszty zakwaterowania i wyżywienia zespołom, które wezmą udział w rozgrywkach. Z turnieju prowadzona będzie transmisja na kanale Twitch.tv/ESPORTNOW. W roli komentatorów zobaczymy byłych profesjonalnych zawodników League of Legends – Łukasza „Leo” Mirka, Damiana „Nervariena” Ziaję oraz Krzysztofa „ArQuela” Saucia. Gościem specjalnym stanowiska komentatorskiego będzie Jakub „Kubon” Turewicz.
Puchar_Polski_ESN.png
Partnerami turnieju zostali: ASUS Republic of Gamers, Intel, Twitch, Quersus i Crunchips. Faza playoff odbędzie się w systemie single elimination do dwóch wygranych (best of three). Zwycięzca otrzyma puchar oraz czek opiewający na kwotę 15 000 złotych.
Aby być na bieżąco z turniejami na ESN17 dołącz do wydarzenia na Facebooku https://www.facebook.com/events/170907990068272/

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Puchar_Polski_ESN.png

grafika | 603 KB

Pobierz
Puchar Polski ESN powered by ASUS ROG odbędzie się we Wrocławiu.pdf

pdf | 177 KB

Pobierz
Puchar Polski ESN powered by ASUS ROG odbędzie się we Wrocławiu.docx

docx | 93,1 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

temu

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
W specjalnej akcji KFC w CS:GO wzięło udział 11 299 polskich graczy! Czy głód wpłynął na skilla?

temu

Nie ma złych graczy, są tylko głodni. Takimi słowami można skwitować akcję przeprowadzoną przez KFC w weekend 6 oraz 7 października. Obiektem zainteresowania giganta branży spożywczej stała się niezwykle popularna na całym świecie gra, czyli Counter-Strike: Global Offensive. Kopia tytułu, który na całym świecie został zakupiony blisko 40 milionów razy, bije rekordy popularności również w Polsce. W ramach akcji przygotowanej przez KFC gracze mogli otrzymać specjalne kody zniżkowe, które były do znalezienia na mapach w dedykowanej puli serwerów. Akcja cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i wzięło w niej udział ponad 11 299 polskich fanów CS:GO na prywatnych serwerach 1shot1kill.
Nie ma złych graczy, są tylko głodni

temu

W weekend 6 oraz 7 października, na wszystkich graczy CS:GO czeka nie lada niespodzianka. KFC przygotowało dla wszystkich gamerów specjalne kody zniżkowe, które mogli znaleźć na mapach w dedykowanej puli serwerów. Czy głód przezwyciężył chęć zdobycia fraga?
Gametoon Challenge, czyli telewizyjna inwestycja w esport z udziałem Izako Boars

temu

Już dzisiaj będziemy mieli okazję zobaczyć ostatnie starcie w turnieju Gametoon Challenge organizowanego przez gamingową stację Gametoon HD, która wkrótce uruchomi polskojęzyczną wersję swojego kanału. To jeden z przykładów, gdzie telewizja zainteresowana rosnącą popularnością sportów elektronicznych, podejmuje inicjatywę, chcąc przyciągnąć do siebie grono kibiców. Pula nagród zawodów równa jest 4 tysiące dolarów, a w występach mieliśmy okazję oglądać rodzime Izako Boars. Jak spisują się Polacy?
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.