Producenci elektroniki i serwisy przygotowują się do zmiany unijnego prawa do naprawy

W kwietniu przyszłego roku zacznie obowiązywać dyrektywa unijna dotycząca sprzętu RTV i AGD. Chodzi o tzw. prawo do naprawy, które zobowiązuje producentów m.in. do sprzedawania trwałych produktów, łatwych do naprawy przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. To prokons...
Pięć sposobów na to, by zatrzymać klientów u siebie
Według Harvard Business Review pozyskanie nowego klienta kosztuje nawet do 25 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowego[1]. Tymczasem raport „The State of Customer Service in 2020” pokazuje, że 93% pracowników obsługi klienta uważa, że konsumenci mają dziś znacznie więk...
Zmiany nie tylko wizualne. Fixit przeszedł rebranding i postawił na rozwój swoich usług

FIXIT SA odświeża swój wizerunek. Nowoczesne logo i strona to zmiany, które są efektem rebrandingu krakowskiej firmy, zapewniającej wysoki poziom Customer Experience dla sektora IT.
Fixit w czasie pandemii nie zwalnia tempa i stawia na rozwój
Customer Experience Company - to motyw przewodni gruntownego rebrandingu Fixit. Jego efektem jest nie tylko odnowione logo, ale także szereg nowych usług zaprojektowanych z myślą o zaspokojeniu rosnących potrzeb klientów. Polska firma specjalizująca się w opiece posprzed...
Co zrobić z zepsutą elektroniką podczas pandemii koronawirusa? 

W   czasach   pandemii   większość   z  nas   intensywniej   korzysta   ze   sprzętu elektronicznego w pracy lub w celach rozrywkowych. Dlatego ewentualną awarię elektroniki możemy odczuć bardziej niż zwykle. Zatem, co możemy zrobić, by naprawić zepsuty sprzęt i tym samy...
Trwa akcja #DajżeKompa. Pierwsze dzieci z Krakowa już otrzymały niezbędny sprzęt do zdalnej nauki.

Pierwsi uczniowie z krakowskich szkół już otrzymali komputery, aby móc uczestniczyć w wirtualnych lekcjach. Wszystko w ramach akcji #DajżeKompa, której celem jest walka z wykluczeniem cyfrowym wśród uczniów oraz nauczycieli. Inicjatywa odbywa się pod patronatem Urzędu Mi...
Trwa akcja #DajżeKompa. Pierwsze dzieci już otrzymały niezbędny sprzęt do zdalnej nauki.

Pierwsi uczniowie z polskich szkół już otrzymali komputery, aby móc uczestniczyć w wirtualnych lekcjach. Wszystko w ramach akcji #DajżeKompa, której celem jest walka z wykluczeniem cyfrowym wśród uczniów oraz nauczycieli. Pierwszy sprzęt komputerowy niezbędny do zdalnej ...
Mycie rąk to nie wszystko. Jak zadbać o swój sprzęt PC w czasie pandemii koronawirusa?

Każdego dnia mamy kontakt z różnymi przedmiotami, które wcześniej były dotykane przez innych ludzi. Nasze dłonie mogą być idealnym siedliskiem do rozwoju bakterii i wirusów, które nieświadomie przenosimy na sprzęt komputerowy. Zatem w trakcie pandemii koronawirusa warto ...
Czego  możemy się nauczyć o Customer Experience w trakcie pandemii koronawirusa?

Według najnowszego raportu opracowanego przez KPMG[1], aż 79% konsumentów martwi się obecnie o globalną sytuację ekonomiczną. Jednocześnie, wszystkie kraje ujęte w badaniu, w tym roku odnotowały poprawę w kwestii pozytywnych doświadczeń klientów. Niewątpliwie okres pande...
Producenci elektroniki i serwisy przygotowują się do zmiany unijnego prawa do naprawy

W kwietniu przyszłego roku zacznie obowiązywać dyrektywa unijna dotycząca sprzętu RTV i AGD. Chodzi o tzw. prawo do naprawy, które zobowiązuje producentów m.in. do sprzedawania trwałych produktów, łatwych do naprawy przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. To prokons...
Pięć sposobów na to, by zatrzymać klientów u siebie
Według Harvard Business Review pozyskanie nowego klienta kosztuje nawet do 25 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowego[1]. Tymczasem raport „The State of Customer Service in 2020” pokazuje, że 93% pracowników obsługi klienta uważa, że konsumenci mają dziś znacznie więk...
Zmiany nie tylko wizualne. Fixit przeszedł rebranding i postawił na rozwój swoich usług

FIXIT SA odświeża swój wizerunek. Nowoczesne logo i strona to zmiany, które są efektem rebrandingu krakowskiej firmy, zapewniającej wysoki poziom Customer Experience dla sektora IT.
Fixit w czasie pandemii nie zwalnia tempa i stawia na rozwój
Customer Experience Company - to motyw przewodni gruntownego rebrandingu Fixit. Jego efektem jest nie tylko odnowione logo, ale także szereg nowych usług zaprojektowanych z myślą o zaspokojeniu rosnących potrzeb klientów. Polska firma specjalizująca się w opiece posprzed...
Co zrobić z zepsutą elektroniką podczas pandemii koronawirusa? 

W   czasach   pandemii   większość   z  nas   intensywniej   korzysta   ze   sprzętu elektronicznego w pracy lub w celach rozrywkowych. Dlatego ewentualną awarię elektroniki możemy odczuć bardziej niż zwykle. Zatem, co możemy zrobić, by naprawić zepsuty sprzęt i tym samy...
Trwa akcja #DajżeKompa. Pierwsze dzieci z Krakowa już otrzymały niezbędny sprzęt do zdalnej nauki.

Pierwsi uczniowie z krakowskich szkół już otrzymali komputery, aby móc uczestniczyć w wirtualnych lekcjach. Wszystko w ramach akcji #DajżeKompa, której celem jest walka z wykluczeniem cyfrowym wśród uczniów oraz nauczycieli. Inicjatywa odbywa się pod patronatem Urzędu Mi...
Trwa akcja #DajżeKompa. Pierwsze dzieci już otrzymały niezbędny sprzęt do zdalnej nauki.

Pierwsi uczniowie z polskich szkół już otrzymali komputery, aby móc uczestniczyć w wirtualnych lekcjach. Wszystko w ramach akcji #DajżeKompa, której celem jest walka z wykluczeniem cyfrowym wśród uczniów oraz nauczycieli. Pierwszy sprzęt komputerowy niezbędny do zdalnej ...
Mycie rąk to nie wszystko. Jak zadbać o swój sprzęt PC w czasie pandemii koronawirusa?

Każdego dnia mamy kontakt z różnymi przedmiotami, które wcześniej były dotykane przez innych ludzi. Nasze dłonie mogą być idealnym siedliskiem do rozwoju bakterii i wirusów, które nieświadomie przenosimy na sprzęt komputerowy. Zatem w trakcie pandemii koronawirusa warto ...