Polskie serwisy naprawiają elektronikę użytkową szybko i skutecznie? Wyniki badań zleconych przez FIXIT są zaskakujące
Co czwarty klient serwisów elektroniki przebadany przez SW RESEARCH otrzymał naprawione urządzenie do dwóch dni, natomiast co drugi - do tygodnia. Zdecydowana większość konsumentów nie spotkała się z ponownymi problemami serwisowanego sprzętu. Badania zostały przeprowadz...
Jaki jest poziom CX na rynku napraw elektroniki użytkowej w Polsce? Wyniki badań zleconych przez FIXIT są zaskakujące
Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami elektroniki w Polsce. Badania zostały przeprowadzone na zlecenie firmy FIXIT SA, która specjalizuje się w usługach opieki posprzedażowej. To pier...
Klienci i sprzedawcy pozytywnie oceniają serwisy elektroniki. Zaskakujące wyniki badań zleconych przez FIXIT
Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami elektroniki w Polsce. Co czwarty konsument otrzymał naprawione urządzenie do dwóch dni, natomiast co drugi - do tygodnia. Badania zostały przepro...
Podsumowanie roku napraw w FIXIT. Jaki sprzęt najczęściej naprawialiśmy w 2020 roku?

Prawie 65 tysięcy naprawionych urządzeń, z czego 96,79% usterek usunięto przy pierwszej wizycie w serwisie - tak wyglądał mijający rok w FIXIT SA, polskiej firmie specjalizującej się w naprawach sprzętu IT, elektroniki użytkowej, małego AGD oraz fotowoltaiki. Jakie urząd...
Czego  możemy się nauczyć o Customer Experience w trakcie pandemii koronawirusa?

Według najnowszego raportu opracowanego przez KPMG[1], aż 79% konsumentów martwi się obecnie o globalną sytuację ekonomiczną. Jednocześnie, wszystkie kraje ujęte w badaniu, w tym roku odnotowały poprawę w kwestii pozytywnych doświadczeń klientów. Niewątpliwie okres pande...
Producenci elektroniki i serwisy przygotowują się do zmiany unijnego prawa do naprawy

W kwietniu przyszłego roku zacznie obowiązywać dyrektywa unijna dotycząca sprzętu RTV i AGD. Chodzi o tzw. prawo do naprawy, które zobowiązuje producentów m.in. do sprzedawania trwałych produktów, łatwych do naprawy przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. To prokons...
Pięć sposobów na to, by zatrzymać klientów u siebie
Według Harvard Business Review pozyskanie nowego klienta kosztuje nawet do 25 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowego[1]. Tymczasem raport „The State of Customer Service in 2020” pokazuje, że 93% pracowników obsługi klienta uważa, że konsumenci mają dziś znacznie więk...
Zmiany nie tylko wizualne. Fixit przeszedł rebranding i postawił na rozwój swoich usług

FIXIT SA odświeża swój wizerunek. Nowoczesne logo i strona to zmiany, które są efektem rebrandingu krakowskiej firmy, zapewniającej wysoki poziom Customer Experience dla sektora IT.
Fixit w czasie pandemii nie zwalnia tempa i stawia na rozwój
Customer Experience Company - to motyw przewodni gruntownego rebrandingu Fixit. Jego efektem jest nie tylko odnowione logo, ale także szereg nowych usług zaprojektowanych z myślą o zaspokojeniu rosnących potrzeb klientów. Polska firma specjalizująca się w opiece posprzed...
Stanisław Góralczyk dołączył do FIXIT SA jako Sales and Marketing Director

Stanisław Góralczyk dołączył do FIXIT SA, międzynarodowej firmy specjalizującej się w dostarczaniu spersonalizowanych usług opieki posprzedażowej. Góralczyk posiada 24-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu. W firmie FIXIT SA jako Sales and Marketing Director jest...
Polskie serwisy naprawiają elektronikę użytkową szybko i skutecznie? Wyniki badań zleconych przez FIXIT są zaskakujące
Co czwarty klient serwisów elektroniki przebadany przez SW RESEARCH otrzymał naprawione urządzenie do dwóch dni, natomiast co drugi - do tygodnia. Zdecydowana większość konsumentów nie spotkała się z ponownymi problemami serwisowanego sprzętu. Badania zostały przeprowadz...
Jaki jest poziom CX na rynku napraw elektroniki użytkowej w Polsce? Wyniki badań zleconych przez FIXIT są zaskakujące
Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami elektroniki w Polsce. Badania zostały przeprowadzone na zlecenie firmy FIXIT SA, która specjalizuje się w usługach opieki posprzedażowej. To pier...
Klienci i sprzedawcy pozytywnie oceniają serwisy elektroniki. Zaskakujące wyniki badań zleconych przez FIXIT
Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami elektroniki w Polsce. Co czwarty konsument otrzymał naprawione urządzenie do dwóch dni, natomiast co drugi - do tygodnia. Badania zostały przepro...
Podsumowanie roku napraw w FIXIT. Jaki sprzęt najczęściej naprawialiśmy w 2020 roku?

Prawie 65 tysięcy naprawionych urządzeń, z czego 96,79% usterek usunięto przy pierwszej wizycie w serwisie - tak wyglądał mijający rok w FIXIT SA, polskiej firmie specjalizującej się w naprawach sprzętu IT, elektroniki użytkowej, małego AGD oraz fotowoltaiki. Jakie urząd...
Czego  możemy się nauczyć o Customer Experience w trakcie pandemii koronawirusa?

Według najnowszego raportu opracowanego przez KPMG[1], aż 79% konsumentów martwi się obecnie o globalną sytuację ekonomiczną. Jednocześnie, wszystkie kraje ujęte w badaniu, w tym roku odnotowały poprawę w kwestii pozytywnych doświadczeń klientów. Niewątpliwie okres pande...
Producenci elektroniki i serwisy przygotowują się do zmiany unijnego prawa do naprawy

W kwietniu przyszłego roku zacznie obowiązywać dyrektywa unijna dotycząca sprzętu RTV i AGD. Chodzi o tzw. prawo do naprawy, które zobowiązuje producentów m.in. do sprzedawania trwałych produktów, łatwych do naprawy przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. To prokons...
Pięć sposobów na to, by zatrzymać klientów u siebie
Według Harvard Business Review pozyskanie nowego klienta kosztuje nawet do 25 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowego[1]. Tymczasem raport „The State of Customer Service in 2020” pokazuje, że 93% pracowników obsługi klienta uważa, że konsumenci mają dziś znacznie więk...
Zmiany nie tylko wizualne. Fixit przeszedł rebranding i postawił na rozwój swoich usług

FIXIT SA odświeża swój wizerunek. Nowoczesne logo i strona to zmiany, które są efektem rebrandingu krakowskiej firmy, zapewniającej wysoki poziom Customer Experience dla sektora IT.
Fixit w czasie pandemii nie zwalnia tempa i stawia na rozwój
Customer Experience Company - to motyw przewodni gruntownego rebrandingu Fixit. Jego efektem jest nie tylko odnowione logo, ale także szereg nowych usług zaprojektowanych z myślą o zaspokojeniu rosnących potrzeb klientów. Polska firma specjalizująca się w opiece posprzed...
1
2