Poznaliśmy wszystkich uczestników finałów Polskiej Ligi Esportowej
Poznaliśmy wszystkich uczestników finałów Polskiej Ligi Esportowej

Poznaliśmy wszystkich uczestników finałów Polskiej Ligi Esportowej

Opublikowany

Już 2 grudnia Warszawa zmieni się w arenę zmagań najlepszych graczy komputerowych w Polsce. Wszystko za sprawą play-offów drugiego sezonu Polskiej Ligi Esportowej. Do stolicy przyjedzie osiem zespołów, które będą rywalizowały w dwóch dyscyplinach – Counter Strike: Global Offensive oraz League of Legends. Zawodnicy będą walczyć o tytuły mistrzowskie i pieniądze z puli nagród wynoszącej 261 360 złotych.

Na pierwszy ogień League of Legends
O puchar mistrzowski powalczą Illuminar Gaming, Pompa Team, Team DPD oraz AGO Singularity. Wszystkie spotkania rozegrane zostaną w systemie best-of-three (do dwóch wygranych). Tytułu bronić będą e-Meryci (obecnie IHG). W pierwszym półfinale mistrzowie pierwszego sezonu - IHG zmierzą się z AGO. Natomiast w drugim meczu naprzeciw siebie staną weterani polskiej LoL-sceny z PT oraz DPD. Zwycięzca otrzyma dodatkowe 46 tysięcy złotych.
 
Rozgrywki League of Legends zaplanowano na 2 grudnia. Mecze komentować będą Damian „Nervarien” Ziaja”, Norbert „Dis” Gierczak oraz Łukasz „Leo” Mirek. Towarzyszyć im będzie grono ekspertów w postaci Marcina „Jankosa” Jankowskiego i Tomasza „TheFakeOne” Milaniuka.

Niedziela będzie należała do Counter Strike: Global Offensive
Rozgrywki Counter Strike: Global Offensive zaplanowano na 3 grudnia. W akcji zobaczymy AGO Gaming, Team Kinguin, PRIDE oraz Venatores. Tytułu bronić będą podopieczni Piotra „neqs” Lipskiego. W pierwszym meczu półfinałowym zobaczymy aktualnie drugą najlepszą drużynę w kraju i zespół, który zanotował olbrzymi progres (Venatores w poprzednim sezonie zajęło ostatnie miejsce w lidze). O drugie miejsce w finale zmierzą się Team Kinguin i PRIDE. Zwycięzca dorzuci do puli zarobionej w fazie zasadniczej 46 tysięcy złotych.

Mecze w najpopularniejszy tytuł esportowy nad Wisłą skomentują Piotr „Izak” Skowyrski, Patryk „Easy” Dzięcioł. W roli ekspertów wystąpią natomiast Adam „Destru” Gil, Paweł „Saju” Pawełczak oraz Olek „Vuzzey” Kłos. Wydarzenie poprowadzi Bartłomiej “Tybek” Tybor.  

Wszystkie pojedynki w Polskiej Lidze Esportowej transmitowane będą przez cały weekend na kanale ESPORTNOW w Twitch.tv. Na rozgrywki z udziałem najlepszych polskich esportowców zapraszają: PLAY, Sprite, PGNiG, LG, ASUS Republic of Gamers oraz Twitch.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

1200x628_csgo_playoff.jpg

grafika | 2,55 MB

Pobierz
1200x628_lol_playoff_v2.jpg

grafika | 2,56 MB

Pobierz
Poznaliśmy wszystkich uczestników finałów Polskiej Ligi Esportowej.pdf

pdf | 139 KB

Pobierz
Poznaliśmy wszystkich uczestników finałów Polskiej Ligi Esportowej.docx

docx | 5,84 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym wzrokiem na swoich przeciwników

temu

Zmagania esportowe to nie tylko profesjonalne turnieje dla zawodowców, ale również dla tych, którzy preferują rywalizację w wolnym czasie. I właśnie z myślą o nich 20 października ruszają kwalifikacje do „Playerunknown's Battlegrounds powered by Cooler Master”. Czterystu zawodników, zmagając się w formacie solo będzie miało możliwość zgarnięcia nagród o puli ponad czterech tysięcy złotych, które zostały ufundowane przez organizatora turnieju, producenta sprzętu komputerowego Cooler Master.
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

temu

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
W specjalnej akcji KFC w CS:GO wzięło udział 11 299 polskich graczy! Czy głód wpłynął na skilla?

temu

Nie ma złych graczy, są tylko głodni. Takimi słowami można skwitować akcję przeprowadzoną przez KFC w weekend 6 oraz 7 października. Obiektem zainteresowania giganta branży spożywczej stała się niezwykle popularna na całym świecie gra, czyli Counter-Strike: Global Offensive. Kopia tytułu, który na całym świecie został zakupiony blisko 40 milionów razy, bije rekordy popularności również w Polsce. W ramach akcji przygotowanej przez KFC gracze mogli otrzymać specjalne kody zniżkowe, które były do znalezienia na mapach w dedykowanej puli serwerów. Akcja cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i wzięło w niej udział ponad 11 299 polskich fanów CS:GO na prywatnych serwerach 1shot1kill.
Nie ma złych graczy, są tylko głodni

temu

W weekend 6 oraz 7 października, na wszystkich graczy CS:GO czeka nie lada niespodzianka. KFC przygotowało dla wszystkich gamerów specjalne kody zniżkowe, które mogli znaleźć na mapach w dedykowanej puli serwerów. Czy głód przezwyciężył chęć zdobycia fraga?
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.