Sneaky FoxEZ zastąpią AGO Singularity podczas finałów Polskiej Ligi Esportowej
Sneaky FoxEZ zastąpią AGO Singularity podczas finałów Polskiej Ligi Esportowej

Sneaky FoxEZ zastąpią AGO Singularity podczas finałów Polskiej Ligi Esportowej

Opublikowany

Już 2 grudnia czekają nas emocje związane z finałami drugiego sezonu Polskiej Ligi Esportowej w League of Legends. W ostatniej chwili jednak doszło do bardzo istotnej zmiany - z turnieju wycofało się AGO Singularity. W związku z tym ich miejsce zajęła drużyna, która fazę zasadniczą Polskiej Ligi Esportowej zakończyła na piątym miejscu - Sneaky FoxEZ.

“Lisy” dały się poznać z dobrej strony podczas rozgrywek sezonu zasadniczego. Jako jedyni byli w stanie stawić czoła Illuminar Gaming - remis Sneaky FoxEZ był jedynym potknięciem iHG w całym sezonie zasadniczym. Choć po bardzo udanym debiucie drużyna Rajona miała momenty słabszej dyspozycji, to walka do samego końca o playoffy i 8 zebranych punktów wystarczyło, by w obliczu niespodziewanej sytuacji dostać się do finałów.

Obecny sezon Polskiej Ligi Esportowej mimo piątego miejsca, czyli braku awansu do playoffs uznawałem za sukces. Szczęśliwie dla nas okazało się, że jednak wystąpimy w Warszawie. Mimo bardzo małej ilości czasu postaramy się przygotować i być może zaskoczyć naszych przeciwników w półfinałach. Traktuję to starcie jako pojedynek Dawida z Goliatem, ale mimo wszystko to my urwaliśmy mapę iHG jako jedyni w czasie sezonu regularnego i na pewno nie podejdziemy do pojedynku przestraszeni. #goFoxEZ - komentuje Daniel Pastusiak, właściciel organizacji.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

1200x628px sneaky foxez.jpg

grafika | 101 KB

Pobierz
Sneaky FoxEZ zastąpią AGO Singularity podczas finałów Polskiej Ligi Esportowej.pdf

pdf | 143 KB

Pobierz
Sneaky FoxEZ zastąpią AGO Singularity podczas finałów Polskiej Ligi Esportowej.docx

docx | 5,2 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

temu

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
W specjalnej akcji KFC w CS:GO wzięło udział 11 299 polskich graczy! Czy głód wpłynął na skilla?

temu

Nie ma złych graczy, są tylko głodni. Takimi słowami można skwitować akcję przeprowadzoną przez KFC w weekend 6 oraz 7 października. Obiektem zainteresowania giganta branży spożywczej stała się niezwykle popularna na całym świecie gra, czyli Counter-Strike: Global Offensive. Kopia tytułu, który na całym świecie został zakupiony blisko 40 milionów razy, bije rekordy popularności również w Polsce. W ramach akcji przygotowanej przez KFC gracze mogli otrzymać specjalne kody zniżkowe, które były do znalezienia na mapach w dedykowanej puli serwerów. Akcja cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i wzięło w niej udział ponad 11 299 polskich fanów CS:GO na prywatnych serwerach 1shot1kill.
Nie ma złych graczy, są tylko głodni

temu

W weekend 6 oraz 7 października, na wszystkich graczy CS:GO czeka nie lada niespodzianka. KFC przygotowało dla wszystkich gamerów specjalne kody zniżkowe, które mogli znaleźć na mapach w dedykowanej puli serwerów. Czy głód przezwyciężył chęć zdobycia fraga?
Gametoon Challenge, czyli telewizyjna inwestycja w esport z udziałem Izako Boars

temu

Już dzisiaj będziemy mieli okazję zobaczyć ostatnie starcie w turnieju Gametoon Challenge organizowanego przez gamingową stację Gametoon HD, która wkrótce uruchomi polskojęzyczną wersję swojego kanału. To jeden z przykładów, gdzie telewizja zainteresowana rosnącą popularnością sportów elektronicznych, podejmuje inicjatywę, chcąc przyciągnąć do siebie grono kibiców. Pula nagród zawodów równa jest 4 tysiące dolarów, a w występach mieliśmy okazję oglądać rodzime Izako Boars. Jak spisują się Polacy?
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.