Agencja Fantasy Expo wprowadza struktury średniego szczebla
Agencja Fantasy Expo wprowadza struktury średniego szczebla

Agencja Fantasy Expo wprowadza struktury średniego szczebla

Opublikowany

Utworzenie nowej struktury organizacyjnej ma na celu podniesienie efektywności zarządzania, usprawnienie delegowania zadań i stworzenie nowych obszarów odpowiedzialności. W grudniu 2017 r. pięciu pracowników Fantasy Expo objęło albo jest w trakcie obejmowania wyższych stanowisk. Najbardziej znanym produktem jest Polska Liga Esportowa.

Rosnąca popularność esportu w Polsce przyczyniła się do rozwoju Fantasy Expo – największej polskiej agencji gamingowej działającej w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Teraz jest ona w trakcie zmian strukturalnych.

Zdobyte doświadczenie pozwala na znaczące delegowanie zadań
W styczniu rozpoczęliśmy dużą rekrutację do biur we Wrocławiu i Krakowie, ale już teraz nasi pracownicy mogą liczyć na pozytywne zmiany. Wprowadzamy nowe struktury i middle management, żeby w 2018 usprawnić współpracę z klientami i podnieść jakość naszych usług. Bazując na zdobytym know how chcemy delegować jeszcze więcej zadań do średniego szczebla zarządzania i pozwolić większej liczbie osób podejmować decyzje – zapowiada Kamil Górecki, członek zarządu Fantasy Expo.

Pod koniec 2017 roku pięciu pracowników z zespołu Fantasy Expo objęło albo jest w trakcie obejmowania nowych stanowisk:

· Head of Projects - Mateusz Górecki
· Head of Esports - Bartosz Wilczek
· Head of Administration - Aneta Rutkiewicz
· HR Business Partner - Alicja Dąbrowska
· Head of TV Production - Krzysztof Skoczylas

Fantasy Expo chce wykorzystać potencjał zespołu
Odpowiadam za największy dział w Fantasy Expo i szacuję, że to połowa obszaru w jakim działa firma. Podlega pod niego project management oraz partnership. Zajmujemy się prowadzeniem kampanii, projektów i eventów oraz działaniami sprzedażowymi. To duży miks różnych działów, ale połączenie różnych struktur pozwala nam lepiej współpracować - mówi Mateusz Górecki, Head of Projects Fantasy Expo.

Za doskonalenie umiejętności przywódczych i tych z zakresu zarządzania ma odpowiadać Alicja Dąbrowska, która wkrótce dołączy do zespołu Fantasy Expo. W moich zadaniach ważne są aspekty klasycznej rekrutacji i wpływanie na utrzymywanie zespołu, ale chcemy intensywniej zaangażować się w organizowanie i uczestnictwo naszych pracowników w szkoleniach. Wiem, że to młody zespół z ogromnym potencjałem - to bardzo inspirujące i dlatego warto wyposażyć go w twarde narzędzia niezbędne do rozwoju agencji.

Zadania sekcji e-sportowej to: organizacja, logistyka i kreatywność
Kluczowa działalność agencji jest oparta o esport, to jej centrum i tak pozostanie. Ta część zespołu Fantasy Expo odpowiada za organizację turniejów - online i offline - mówi Bartosz Wilczek, Head of Esports. Razem z zespołem przygotowujemy regulaminy, wybieramy system rozgrywek, a pod turnieje organizowane offline miejsce oraz produkcję. Ale najważniejsze są wstępne spotkania kreatywne, podczas których opracowujemy nowe formuły turniejowe. Przykład? Polska Liga Esportowa to moje największe doświadczenie z 2017 roku, bo był to pierwszy projekt w Polsce, który nie był turniejem esportowym, a ligą. Na dodatek nie tylko zwycięzcy otrzymywali nagrody, ale każde zwycięstwo w sezonie zasadniczym było premiowane.

W 2018 roku najważniejsze będą projekty telewizyjne
Zdecydowana większość transmisji e-sportowych w Polsce jak na razie odbywa się w internecie i poprzez Twitch.tv - wkrótce może się to zmienić. Chcemy przybliżyć esport szerszej widowni poprzez klasyczne media, a nie tylko internetowe. Poza tym planujemy wyjście poza granice rodzimego rynku i realizację projektów międzynarodowych - mówi Mateusz Górecki, Head of Projects Fantasy Expo.

Ważny projekt zostanie zrealizowany w Krakowie. Pracujemy nad otwarciem studia, którego gospodarzem będzie Damian “Nervarien” Ziaja. To ciekawa inwestycja, bo musimy nie tylko zorganizować pomieszczenie i wyposażenie do produkcji programów, ale zadbać też o harmonogram i wykorzystanie szans. W ciągu roku będę odpowiadała za budżetowanie wielu projektów. To sporo pracy, ale motywuje mnie ich oryginalność oraz zespół - zapowiada Aneta Rutkiewicz, Head of Administration.

Planowanie przebiegu produkcji, odpowiedzialność za dodatkowy content, grafiki, technikalia używane do wyprodukowania danej transmisji to zadania Head of Production. Odpowiadam za naszą autorską aplikację nakładki ingame dla gry Counter-Strike: Global Offensive (HUD), która daje większe możliwości prezentacji statystyk i informacji. Jednocześnie pomaga komentatorom w ich pracy. Studio Nervariena w Krakowie to inwestycja w nowe urządzenia transmisyjne i kamery wraz z pełnym zapleczem technicznym dla możliwości działania 24 godziny na dobę i produkcji w wielu językach - mówi Krzysztof Skoczylas, Head of TV Production.

Zarząd Fantasy Expo składa się z trzech osób: Kamil Górecki jest odpowiedzialny za rozwój relacji z influencerami oraz kluczowymi klientami, Wojciech Jeznach za relacje z partnerami biznesowymi, a Krzysztof Stypułkowski za kreowanie portfolio produktowego firmy.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Fantasy Expo wprowadza w agencji struktury średniego szczebla.pdf

pdf | 283 KB

Pobierz
Fantasy Expo wprowadza w agencji struktury średniego szczebla.docx

docx | 15,4 KB

Pobierz
grupa2.jpg

grafika | 719 KB

Pobierz
Aneta Rutkiewicz.jpg

grafika | 387 KB

Pobierz
Mateusz Górecki.jpg

grafika | 311 KB

Pobierz
Krzysztof Skoczylas.jpg

grafika | 328 KB

Pobierz
grupa1.jpg

grafika | 747 KB

Pobierz
Alicja Dąbrowska.jpg

grafika | 277 KB

Pobierz
Bartosz Wilczek.jpg

grafika | 290 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

temu

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
W specjalnej akcji KFC w CS:GO wzięło udział 11 299 polskich graczy! Czy głód wpłynął na skilla?

temu

Nie ma złych graczy, są tylko głodni. Takimi słowami można skwitować akcję przeprowadzoną przez KFC w weekend 6 oraz 7 października. Obiektem zainteresowania giganta branży spożywczej stała się niezwykle popularna na całym świecie gra, czyli Counter-Strike: Global Offensive. Kopia tytułu, który na całym świecie został zakupiony blisko 40 milionów razy, bije rekordy popularności również w Polsce. W ramach akcji przygotowanej przez KFC gracze mogli otrzymać specjalne kody zniżkowe, które były do znalezienia na mapach w dedykowanej puli serwerów. Akcja cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i wzięło w niej udział ponad 11 299 polskich fanów CS:GO na prywatnych serwerach 1shot1kill.
Nie ma złych graczy, są tylko głodni

temu

W weekend 6 oraz 7 października, na wszystkich graczy CS:GO czeka nie lada niespodzianka. KFC przygotowało dla wszystkich gamerów specjalne kody zniżkowe, które mogli znaleźć na mapach w dedykowanej puli serwerów. Czy głód przezwyciężył chęć zdobycia fraga?
Gametoon Challenge, czyli telewizyjna inwestycja w esport z udziałem Izako Boars

temu

Już dzisiaj będziemy mieli okazję zobaczyć ostatnie starcie w turnieju Gametoon Challenge organizowanego przez gamingową stację Gametoon HD, która wkrótce uruchomi polskojęzyczną wersję swojego kanału. To jeden z przykładów, gdzie telewizja zainteresowana rosnącą popularnością sportów elektronicznych, podejmuje inicjatywę, chcąc przyciągnąć do siebie grono kibiców. Pula nagród zawodów równa jest 4 tysiące dolarów, a w występach mieliśmy okazję oglądać rodzime Izako Boars. Jak spisują się Polacy?
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.