#GamersGonnaPlay. Polska Liga Esportowa napędzana przez Play w sezonie Wiosna 2018
#GamersGonnaPlay. Polska Liga Esportowa napędzana przez Play w sezonie Wiosna 2018

#GamersGonnaPlay. Polska Liga Esportowa napędzana przez Play w sezonie Wiosna 2018

Play będzie trzeci raz z rzędu głównym partnerem rozgrywek oraz transmisji z rywalizacji w Counter-Strike: Global Offensive i League of Legends. Operator sieci komórkowej od lat aktywnie angażuje się w promocję esportu i gamingu. Rozwija dedykowaną ofertę dla graczy, wspiera Polską Ligę Esportową i bierze udział w największych wydarzeniach skierowanych do fanów esportu w Polsce.

Polska Liga Esportowa sezon Wiosna 2018 to rywalizacja dziesięciu drużyn w Counter-Strike: Global Offensive i ośmiu w League of Legends o pulę nagród wynoszącą 264 000 złotych. Fani esportu mogli zobaczyć zawodników podczas rywalizacji na żywo w czasie Warszawskich Targów Gier - Good Game (21-22 kwietnia). Kolejna okazja już podczas finałów na GameON Kielce (23-24 czerwca).

Polska Liga Esportowa napędzana przez Play

Sieć Play po raz pierwszy zaangażowała się we wsparcie Polskiej Ligi Esportowej w marcu 2017 roku, a od ponad dwóch lat rozwija dedykowaną dla graczy platformę #GamersGonnaPlay - za co operator sieci komórkowej został nagrodzony statuetką Effie w kategorii Brand Experience. Dodatkowo, Play stworzył system lojalnościowy, w którym za doładowania nagradza graczy punktami wymiennymi na waluty w grach i skórki. Sieć wspiera też najważniejszych polskich influencerów gamingowych i streamerów.

W procesie profesjonalizacji polskiego esportu silni i stabilni partnerzy są bardzo ważni. Play jest głównym partnerem rozgrywek oraz transmisji z meczów, co stwarza możliwości rozwoju i regularnego wsparcia finansowego dla drużyn. Na dodatek współpracujemy z marką, która angażuje się w esport na wielu polach swojej działalności, przez co przyczynia się do rozwoju Polskiej Ligi Esportowej i całej dyscypliny

- mówi Lena Bortko, Product Manager Polskiej Ligi Esportowej

W ramach rozwoju platformy komunikacji #GamersGonnaPlay, naturalnym krokiem było kontynuowanie współpracy z Polską Ligą Esportową, której towarzyszymy od samego początku. Z roku na rok idziemy wyżej, w tym roku chcemy dostarczyć graczom i fanom nie tylko dużo esportowych emocji, ale również atrakcyjną ofertę dopasowaną do ich potrzeb

- dodaje  Aleksandra Nitecka, Senior Digital Marketing Manager w Play

Czas na trzeci sezon

Polska Liga Esportowa wystartowała w marcu 2017 roku. W łącznej puli nagród dwóch sezonów znalazło się ponad 500 tysięcy złotych, o które walczyli polscy esportowcy w grach Counter-Strike: Global Offensive oraz League of Legends. Rozgrywki wyróżniają się strukturą ligową zamiast turniejowej oraz zapewnieniem drużynom możliwości stałego dochodu. Organizatorzy rozgrywek: Fantasy Expo i ELIGA wspierają zespoły i zawodników w procesie profesjonalizacji.
Załączniki

Pobierz wszystkie

#GamersGonnaPlay. Polska Liga Esportowa napędzana przez Play w sezonie Wiosna 2018 - wersja z wypowiedzią Play.pdf

pdf | 241 KB

Pobierz
#GamersGonnaPlay. Polska Liga Esportowa napędzana przez Play w sezonie Wiosna 2018 - wersja z wypowiedzią Play.docx

docx | 101 KB

Pobierz
PLE i Play - grafika.jpg

grafika | 410 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
W esporcie to sukcesy Polaków przyciągają widzów. Nawet 140 tysięcy kibiców w jednym dniu oglądało Mistrzostwa Świata League of Legends

Przez 19 dni widzowie śledzili poczynania trzech Polaków w turnieju Worlds 2018, ale tylko drużyna Marcina “Jankosa” Jankowskiego wyszła z grupy. W barwach G2 Esports dotarł aż do półfinału rozgrywek. Transmisję z rywalizacji w ćwierćfinale wyświetliło blisko 140 tys. po
Inwestycja Polskiej Ligi Esportowej w młode talenty została wsparta przez SteelSeries

Dywizja Profesjonalna to nowy szczebel rozgrywek stworzony w ramach Sezonu Jesień 2018 Polskiej Ligi Esportowej. Projekt ma na celu umożliwienie obiecującym zespołom Counter-Strike: Global Offensive, udziału w regularnych rozgrywkach ligowych. Inicjatywa organizatorów ro
Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym wzrokiem na swoich przeciwników

Zmagania esportowe to nie tylko profesjonalne turnieje dla zawodowców, ale również dla tych, którzy preferują rywalizację w wolnym czasie. I właśnie z myślą o nich 20 października ruszają kwalifikacje do „Playerunknown's Battlegrounds powered by Cooler Master”. Czterystu zawodników, zmagając się w formacie solo będzie miało możliwość zgarnięcia nagród o puli ponad czterech tysięcy złotych, które zostały ufundowane przez organizatora turnieju, producenta sprzętu komputerowego Cooler Master.
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.