Izako Boars z nową dywizją PUBG
Izako Boars z nową dywizją PUBG

Izako Boars z nową dywizją PUBG

Opublikowany

Organizacja Piotra „Izaka” Skowyrskiego powiększona o trzecią już dywizję! Po Counter Strike: Global Offensive i Zula, Izako Boars stawiają na grę Playerunknown’s Battlegrounds! „Dziki” włączają w swoje szeregi Husaria Team, najlepszą i najbardziej rozpoznawalną ekipę PUBG. „Izak” i spółka dzięki współpracy sponsorskiej ze Sprite’em dołączają tym samym do grona profesjonalnych organizacji posiadających minimum trzy dywizje i zapowiadają, że to nie koniec!

Gra PUBG to sztandarowy przykład pozycji bijącego rekordy popularności gatunku battle royale. W ciągu zaledwie 10 miesięcy, producenci gry dotarli do ponad 30 milionów klientów, a dziennie w PUBG gra więcej niż 10 milionów osób! Równocześnie tytuł potrafił zgromadzić online aż 3,5 miliona graczy. Młody zespół przejęty przez Izako Boars ma już na koncie udane występy na krajowej i międzynarodowej arenie. To jedyna polska drużyna, która w dniach 29 czerwca - 1 lipca w Leicester powalczy o 100 tysięcy dolarów i jedno z trzech miejsc w światowych finałach. W największym w historii PUBG międzynarodowym turnieju - PUBG Global Invitational 2018 w Berlinie 20 czołowych organizacji z całego świata będzie rywalizować aż o 2 miliony dolarów. Husaria już pod szyldem Izako Boars to również jedyna ekipa z Polski biorąca udział w 2. sezonie prestiżowej ligi GLL.

Wkrótce kolejne dywizje!

Mezaliasa znam nie od dziś, regularnie śledzę postępy jego drużyny. Zapracowali na szansę, by trenować w jak najlepszych warunkach. Teraz będą mogli rozwijać się pełną parą i godnie reprezentować nasz kraj. Niedługo będziemy też informować o kolejnych dywizjach i inwestycjach

- ZAPOWIADA PIOTR „IZAK” SKOWYRSKI, WŁAŚCICIEL IZAKO BOARS

W składzie „Dzików” w PUBG znaleźli się: Piotr „Mezalias” Grabowski, Mateusz „MOORPHEUS” Ludwig, Patryk „Bruksel” Kopecki i Paweł „ghostar” Smoliński.

Bardzo się cieszymy, że Izak wziął nas pod swoje skrzydła. Profesjonalna organizacja daje nam ogromne możliwości rozwoju. Mamy nadzieję, że dobrymi wynikami szybko odpłacimy się za zaufanie, jakim nas obdarzono

- DEKLARUJE PIOTR „MEZALIAS” GRABOWSKI, KAPITAN DRUŻYNY

Sukcesy już są

Następne dywizje będziemy uruchamiać stopniowo. Na końcowym etapie są już prace związane z Akademią CS:GO iBoars U-18. Chcemy, by rozwój organizacji przebiegał w sposób przemyślany i zgodnie z zasadami zdrowego rozsądku, bez wątpliwości i zbędnego ryzyka. Mistrzostwo świata dywizji Zula czy ciągły progres dywizji CS:GO - wygrane nad AGO Esports, FlipSid3 i KPI Gaming oraz walka o finały Polskiej Ligi Esportowej - są najlepszymi dowodami na to, że zmierzamy we właściwym kierunku. Oczywiście nie zapominając, jak wiele jest jeszcze do zrobienia

- ZAZNACZA ZIEMOWIT „7IEMOWIT” RYŚ, MANAGER IZAKO BOARS

Ogłoszone podczas prowadzonej przez „Izaka” transmisji na żywo poszerzenie organizacji to kolejny krok Izako Boars do grona najbardziej wpływowych organizacji esportowych. Potencjał i dotychczasowe wyniki nowego składu PUBG oraz zdobycie mistrzostwa świata w Zula już dwa dni po ogłoszeniu poprzedniej dywizji to dla fanów „Dzików” zapowiedź wielu esportowych emocji.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Izako Boars z nową dywizją PUBG.pdf

pdf | 194 KB

Pobierz
Izako Boars z nową dywizją PUBG.docx

docx | 7,99 KB

Pobierz
Izako Boars z nową dywizją PUBG.png

grafika | 165 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym wzrokiem na swoich przeciwników

temu

Zmagania esportowe to nie tylko profesjonalne turnieje dla zawodowców, ale również dla tych, którzy preferują rywalizację w wolnym czasie. I właśnie z myślą o nich 20 października ruszają kwalifikacje do „Playerunknown's Battlegrounds powered by Cooler Master”. Czterystu zawodników, zmagając się w formacie solo będzie miało możliwość zgarnięcia nagród o puli ponad czterech tysięcy złotych, które zostały ufundowane przez organizatora turnieju, producenta sprzętu komputerowego Cooler Master.
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

temu

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
W specjalnej akcji KFC w CS:GO wzięło udział 11 299 polskich graczy! Czy głód wpłynął na skilla?

temu

Nie ma złych graczy, są tylko głodni. Takimi słowami można skwitować akcję przeprowadzoną przez KFC w weekend 6 oraz 7 października. Obiektem zainteresowania giganta branży spożywczej stała się niezwykle popularna na całym świecie gra, czyli Counter-Strike: Global Offensive. Kopia tytułu, który na całym świecie został zakupiony blisko 40 milionów razy, bije rekordy popularności również w Polsce. W ramach akcji przygotowanej przez KFC gracze mogli otrzymać specjalne kody zniżkowe, które były do znalezienia na mapach w dedykowanej puli serwerów. Akcja cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i wzięło w niej udział ponad 11 299 polskich fanów CS:GO na prywatnych serwerach 1shot1kill.
Nie ma złych graczy, są tylko głodni

temu

W weekend 6 oraz 7 października, na wszystkich graczy CS:GO czeka nie lada niespodzianka. KFC przygotowało dla wszystkich gamerów specjalne kody zniżkowe, które mogli znaleźć na mapach w dedykowanej puli serwerów. Czy głód przezwyciężył chęć zdobycia fraga?
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.