Giganci branży turystycznej łączą siły - oferty Booking.com w systemie Sabre

Giganci branży turystycznej łączą siły - oferty Booking.com w systemie Sabre

Opublikowany

Sabre, lider w dostarczaniu technologii dla branży turystycznej, planuje uruchomić w obecnym roku najbardziej kompleksową platformę z usługami zakwaterowania. Pod koniec czerwca firma ogłosiła, że nawiązała współpracę z Booking.com, dzięki czemu klienci agencji turystycznych otrzymają jeszcze szerszy dostęp do wyjątkowych ofert noclegowych.

Nowy system Sabre - Content Services for Lodging, ma podjąć wyzwanie uporządkowania rozdrobnionej oferty branży hotelarskiej. Jego głównym celem jest ułatwienie podróżnym dokonywania zakupów, porównywania oraz rezerwowania milionów opcji noclegowych na całym świecie.

Zgodnie z porozumieniem z Booking.com, klienci korzystający z usług Sabre za pomocą platformy Content Services for Lodging, będą posiadali również dostęp do wszystkich ofert znajdujących się w portalu Booking.com - nie tylko do hoteli, ale też do alternatywnych ofert noclegowych.

Sabre Content Services for Lodging to pierwsze w branży turystycznej rozwiązanie technologiczne, integrujące oferty noclegowe z wielu źródeł: Globalnych Systemów Dystrybucji (GDS), serwisów z ofertami i baz agencji. Dzięki temu użytkownicy rozwiązań Sabre - agencje turystyczne i korporacje, będą mogły kupować, sprzedawać i obsługiwać oferty noclegowe bardziej wydajnie.

Nieustannie poszerzamy ofertę noclegową i chcemy dostarczać jeszcze większą ilości możliwości dla naszych klientów. Współpraca z Booking.com pozwala nam w jeszcze większym stopniu uatrakcyjnić właściwości naszych systemów. Dodanie Booking.com do oferty zakwaterowania Sabre pozwoli podróżującym zaspokoić ich rosnące potrzeby, urozmaicając opcje pobytu oraz zapewniając im jeszcze lepsze przeżycia z wyjazdów

- mówi Tomasz Przybylik, Senior Director Software Development w Sabre Polska.

Booking.com jest jedną z największych cyfrowych platform turystycznych. Oferuje ona ponad 28 milionów ofert na całym świecie, z czego ponad 5,4 milionów propozycji stanowią domy, mieszkania oraz inne wyjątkowe miejsca. Portal ułatwia klientom rezerwację ponad 1,5 miliona dób hotelowych każdego dnia w ponad 135 000 miejscach na całej Ziemi.

Platforma, której otwarcie przewidziane jest jeszcze na ten rok, będzie dostępna za pośrednictwem Sabre API, Sabre Red Workspace, GetThere oraz TripCase. Zastosowanie zaproponowane przez Sabre pomoże zwiększyć wydajność i przychody partnerów, dzięki szerszym możliwościom zakwaterowania.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Oferty Booking.com w systemie Sabre

grafika | 191 KB

Pobierz
Giganci branży turystycznej łączą siły - oferty Booking.com w systemie Sabre.pdf

pdf | 135 KB

Pobierz
Giganci branży turystycznej łączą siły - oferty Booking.com w systemie Sabre.docx

docx | 75,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Trzy technologie, które zdefiniują przyszłość podróży

temu

Zaledwie 100 lat temu niewiele osób mogło pozwolić sobie na podróżowanie dla przyjemności. Rozwój technologii i upowszechnienie tanich i szybkich środków transportu sprawiły, że nawet zagraniczne wyjazdy przestały być elitarne. Kolejnym krokiem był rozwój internetu i dostępność wyszukiwarek lotów. Nie wychodząc z domu, dosłownie za kilkadziesiąt złotych, możemy kupić bilety do wielu europejskich miast. Jaka będzie kolejna rewolucja technologiczna w podróżowaniu? Czym zaskoczy nas turystyka przyszłości?
Czy polskie firmy są zaangażowane społecznie? Najnowszy raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu

temu

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej historii publikacji. Społeczna odpowiedzialność biznesu rozwija się w Polsce co najmniej od kilkunastu lat. Stoi za tym nie tylko moda, ale także oddolna inicjatywa samych pracowników i chęć pomagania innym.
Krakowskie firmy w najnowszym raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”

temu

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16-letniej historii publikacji. Społeczna odpowiedzialność biznesu od kilku lat intensywnie rozwija się w Polsce. Stoi za tym nie tylko moda, ale także oddolna inicjatywa samych pracowników i chęć pomagania innym.
Globalna turystyka rośnie szybciej niż PKB na świecie. Jaką rolę odegrają w niej nowe technologie?

temu

Branża turystyczna w 2017 roku rozwijała się szybciej niż w poprzednich latach, a perspektywy na kolejny rok są równie optymistyczne. Wszystko wskazuje na to, że podróżni nie czują się zagrożeni i częściej wyjeżdżają na wakacje. To niektóre z wniosków z raportu ITB.Rapor