To będzie coś specjalnego dla widzów! Poznaliśmy wszystkich partnerów polskiej transmisji z FACEIT Major: London 2018 i wiemy w jaki sposób zaangażowali się w realizację
To będzie coś specjalnego dla widzów! Poznaliśmy wszystkich partnerów polskiej transmisji z FACEIT Major: London 2018 i wiemy w jaki sposób zaangażowali się w realizację

To będzie coś specjalnego dla widzów! Poznaliśmy wszystkich partnerów polskiej transmisji z FACEIT Major: London 2018 i wiemy w jaki sposób zaangażowali się w realizację

Specjalne materiały wideo zawierające najlepsze akcje i dostarczanie zamówień przez internet dla oglądających Majora od KFC. NVIDIA GeForce i Acer Predator przygotują kącik technologiczny dla fanów esportu. SteelSeries przedstawi specjalne promocje i skróty z turnieju. Potrafiący stawiać na zwycięzców będą mogli zrobić to na żywo poprzez esportowe zakłady STS.

FACEIT Major: London 2018 rozpoczął się w środę 5 września i jego pierwsza faza potrwa do 9 września. Już w drugim pojedynku, o godzinie 12:30 zobaczymy mecz Virtus.pro z Ninjas in Pyjamas. Polska transmisja zostanie zrealizowana z profesjonalnego studia esportowego w Krakowie i będzie dostępna dla wszystkich widzów na kanale Piotra “Izaka” Skowyrskiego.

Zamówienia online i specjalne materiały wideo od KFC

Ze strony KFC w czasie realizacji Majora widzowie mogą liczyć na specjalne materiały zawierające TOP 5 akcji z każdego weekendu. One pokażą, to co najbardziej widowiskowego działo się w czasie rywalizacji drużyn. Restauracje będą też gotowe na realizację zamówień online dla fanów esportu, a podczas transmisji zostaną wyświetlone specjalne reklamy przygotowane na tę okazję.

Kącik technologiczny? Będzie należał do NVIDIA GeForce i Predatora

Nie zabraknie też edukacji sprzętowej. NVIDIA GeForce oraz Predator - marka gamingowa Acer przygotują w krakowskim studiu kącik technologiczny, który będzie towarzyszył transmisji. Widzowie dowiedzą się o tym, na czym od strony technicznej skupić się podczas wyboru sprzętu do gamingu i esportu.

Uzupełnieniem tego przedsięwzięcia będą specjalne promocje od Steelseries wraz ze skrótami z wideo turnieju.

Potrafisz stawiać na zwycięzców?

W czasie przebiegu turnieju i transmisji na ekranie dynamicznie będą wyświetlane aktualne kursy bukmacherskie STS na zwycięstwo danej drużyny, dlatego potrafiący stawiać na zwycięzców będą mogli znaleźć coś dla siebie podczas polskiej transmisji.

Mamy pięciu silnych partnerów polskiej transmisji, którzy na dodatek przygotowali coś specjalnego dla widzów. Od strony technologicznej, dedykowanych materiałów i specjalnych promocji. Najbardziej cieszy otwarcie coraz większej liczby marek na esport

- mówi Krzysztof Stypułkowski, członek zarządu Fantasy Expo.

To oczywiście nie wszystko i specjalnie z okazji turnieju Fantasy Expo przygotowało materiały związane z całym turniejem. Warto także śledzić kanały social media Piotra “Izaka” Skowyrskiego, Esport NOW, a także innych komentatorów i analityków.
FACEIT Major: London 2018 rozpoczął się 5 września i potrwa do 23 września. Pula nagród w turnieju wynosi 1 mln dolarów.

Transmisja: https://www.twitch.tv/izakooo
Załączniki

Pobierz wszystkie

DSC_2815.jpg

grafika | 1,75 MB

Pobierz
DSC_2823.jpg

grafika | 1,74 MB

Pobierz
DSC_2813.jpg

grafika | 1,67 MB

Pobierz
DSC_2812.jpg

grafika | 1,67 MB

Pobierz
DSC_2830.jpg

grafika | 1,61 MB

Pobierz
DSC_2820.jpg

grafika | 1,54 MB

Pobierz
DSC_2829.jpg

grafika | 1,48 MB

Pobierz
DSC_2808.jpg

grafika | 1,32 MB

Pobierz
DSC_2810.jpg

grafika | 1,49 MB

Pobierz
DSC_2827.jpg

grafika | 1,48 MB

Pobierz
DSC_2816.jpg

grafika | 1,44 MB

Pobierz
DSC_2818.jpg

grafika | 1,34 MB

Pobierz
DSC_2797.jpg

grafika | 1,31 MB

Pobierz
DSC_2793.jpg

grafika | 1,31 MB

Pobierz
DSC_2798.jpg

grafika | 1,24 MB

Pobierz
DSC_2800.jpg

grafika | 1,2 MB

Pobierz
DSC_2804.jpg

grafika | 1,17 MB

Pobierz
To będzie coś specjalnego dla widzów! Poznaliśmy wszystkich partnerów polskiej transmisji z FACEIT Major London 2018 i wiemy w jaki sposób zaangażowali się w realizację.pdf

pdf | 100 KB

Pobierz
To będzie coś specjalnego dla widzów! Poznaliśmy wszystkich partnerów polskiej transmisji z FACEIT Major London 2018 i wiemy w jaki sposób zaangażowali się w realizację.docx

docx | 15 KB

Pobierz
DSC_2814.jpg

grafika | 1,77 MB

Pobierz
DSC_2805.jpg

grafika | 1,3 MB

Pobierz
grafika Major.png

grafika | 469 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
W esporcie to sukcesy Polaków przyciągają widzów. Nawet 140 tysięcy kibiców w jednym dniu oglądało Mistrzostwa Świata League of Legends

Przez 19 dni widzowie śledzili poczynania trzech Polaków w turnieju Worlds 2018, ale tylko drużyna Marcina “Jankosa” Jankowskiego wyszła z grupy. W barwach G2 Esports dotarł aż do półfinału rozgrywek. Transmisję z rywalizacji w ćwierćfinale wyświetliło blisko 140 tys. po
Inwestycja Polskiej Ligi Esportowej w młode talenty została wsparta przez SteelSeries

Dywizja Profesjonalna to nowy szczebel rozgrywek stworzony w ramach Sezonu Jesień 2018 Polskiej Ligi Esportowej. Projekt ma na celu umożliwienie obiecującym zespołom Counter-Strike: Global Offensive, udziału w regularnych rozgrywkach ligowych. Inicjatywa organizatorów ro
Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym wzrokiem na swoich przeciwników

Zmagania esportowe to nie tylko profesjonalne turnieje dla zawodowców, ale również dla tych, którzy preferują rywalizację w wolnym czasie. I właśnie z myślą o nich 20 października ruszają kwalifikacje do „Playerunknown's Battlegrounds powered by Cooler Master”. Czterystu zawodników, zmagając się w formacie solo będzie miało możliwość zgarnięcia nagród o puli ponad czterech tysięcy złotych, które zostały ufundowane przez organizatora turnieju, producenta sprzętu komputerowego Cooler Master.
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.