Decydujący etap FACEIT Major: London 2018 - rusza Faza Nowych Czempionów!
Decydujący etap FACEIT Major: London 2018 - rusza Faza Nowych Czempionów!

Decydujący etap FACEIT Major: London 2018 - rusza Faza Nowych Czempionów!

Opublikowany

Już 20 września rozpocznie się ostatni etap rozgrywek FACEIT Major: London 2018. W Fazie Nowych Czempionów będziemy mogli oglądać 8 najlepszych zespołów, którym udało się uzyskać dominację nad resztą światowych drużyn. Całość rozgrywek będziemy mogli zobaczyć w pełnej profesjonalnej polskiej oprawie komentatorskiej, a mecze zostaną relacjonowane między innymi przez Piotra "Izaka" Skowyrskiego. Pula nagród turnieju to milion dolarów, z której aż 500 000 tysięcy przeznaczone jest dla zwycięzców imprezy.

Podsumowanie Fazy Nowych Legend

Rozgrywki kwalifikujące do Fazy Nowych Czempionów mieliśmy okazję oglądać od 12 do 16 września. Pierwszymi zespołami, które awansowały po trzech wygranych rozgrywkach były compLexity Gaming wraz z Team Liquid. Z niewiele słabszym wynikiem, grupę opuścili Astralis, Natus Vincere oraz BIG, którzy z bilansem trzech zwycięstw i zaledwie jednej porażki zakwalifikowali się do kolejnego etapu rozgrywek. Ostatnią trójką, którą będziemy mieli okazję zobaczyć w finałowej fazie Londyńskiego turnieju, jest FaZe Clan, HellRaisers oraz MIBR, którzy wynikiem 3 - 2 wywalczyli sobie dalszy udział w mistrzostwach.
Łącznie w Fazie Legend obserwowaliśmy aż 1017 rund. Spośród wszystkich rozegranych spotkań, najwięcej rund — bo aż 207 — zagrał zespół HellRaisers. Niestety najmniej spośród wszystkich starć — zaledwie 74 — rozegrał mousesports z Januszem “Snaxem” Pogorzelskim w składzie. Najbardziej efektywną drużyną okazało się Astralis, które w całkowitym bilansie ostatnich rozgrywek może pochwalić się zestawieniem 26 rund na swoją korzyść. Z kolei, najgorszą drużyną pod względem stosunku zwycięskich rund do przegranych, zostało G2 Esports, żegnając Majora z bilansem równym - 29 rund. Co więcej, pośród wszystkich meczów, aż 74% zostało rozegranych na zaledwie trzech mapach. Top 3 wyborów wśród drużyn stanowiło odpowiednio Inferno (28,5% rozegranych meczów), Mirage (28,5% rozegranych meczów) oraz Dust 2 (17% rozegranych meczów).
Niestety na scenie zabraknie tym razem polskich akcentów. Virtus.pro przechodzący ostatnio kryzys oraz zmagający się z problemami kadrowymi, pożegnali się z turniejem jeszcze w Fazie Nowych Pretendentów. Niedźwiedzie wrócili do domu bez ani jednego zwycięstwa wygrywając zaledwie 24 rundy z 72 które rozegrali w trakcie całej imprezy. Również w finałowych rozgrywkach nie będziemy mogli obserwować byłego kolegi z drużyny rodzimego Virtus.pro. Występ Janusza “Snaxa” Pogorzelskiego występującego obecnie w barwach niemieckiej drużyny mousesports zakończył się w Fazie Nowych Legend, gdzie Myszy podobnie jak Niedźwiedzie opuściły Londyńskiego Majora z wynikiem 0 do 3, okazując się równocześnie najniżej notowaną drużyną tabeli Fazy Nowych Legend.

Co nas czeka w Fazie Nowych Czempionów

Ostatni etap rozgrywek Londyńskiego Majora to największe esportowe święto tego roku wszystkich fanów rywalizacji w Counter-Strike: Global Offensive. Dotychczasowe rozgrywki mieliśmy okazję obserwować w pełnej polskiej oprawie. W fotelach komentatorskich Fazy Nowych Czempionów zasiądzie Piotr “Izak” Skowyrski, Paweł "Saju" Pawelczak, Olek "Vuzzey" Kłos, Łukasz “Hermes” Pożyczek oraz Bartłomiej “Tybek” Tybor. Co więcej, Izak, Hermes, Vuzzey oraz Damian “MdN” Kisielewski, którzy dotychczas relacjonowali mecze, w blisko 70% poprawnie wytypowali zwycięzców starć Fazy Nowych Legend. W ćwierćfinałowych starciach naprzeciw siebie staną:
Czwartek, 20 września:
  • 16:15 - BIG vs. Natus Vincere
  • 19:45 - compLexity vs. MIBR
Piątek, 21 września:
  • 17:15 - Team Liquid vs. HellRaisers
  • 20:45 - Astralis vs. FaZe Clan
Sobota, 22 września:
  • 17:15 – pierwszy półfinał
  • 20:45 – drugi półfinał
Niedziela, 23 września:
  • 19:10 – wielki finał
Całość rozgrywek turnieju FACEIT London Major 2018 możemy obserwować na kanale Twitch Piotra “Izaka” Skowyrskiego. Rozgrywki w dniach 20-23 września będą w całości relacjonowane przez polskich komentatorów z profesjonalnego esportowego studia.
Major - ostatnie starcie. Rusza decydująca faza mistrzostw świata Counter-Strike Global Offensive! [Infografika].jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Major - ostatnie starcie. Rusza decydująca faza mistrzostw świata Counter-Strike Global Offensive! [Infografika].jpg

grafika | 1,87 MB

Pobierz
Major - ostatnie starcie. Rusza decydująca faza mistrzostw świata Counter-Strike Global Offensive!.jpg

grafika | 1,17 MB

Pobierz
Major - ostatnie starcie. Rusza decydująca faza mistrzostw świata Counter-Strike Global Offensive!.pdf

pdf | 401 KB

Pobierz
Major - ostatnie starcie. Rusza decydująca faza mistrzostw świata Counter-Strike Global Offensive!.docx

docx | 214 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym wzrokiem na swoich przeciwników

temu

Zmagania esportowe to nie tylko profesjonalne turnieje dla zawodowców, ale również dla tych, którzy preferują rywalizację w wolnym czasie. I właśnie z myślą o nich 20 października ruszają kwalifikacje do „Playerunknown's Battlegrounds powered by Cooler Master”. Czterystu zawodników, zmagając się w formacie solo będzie miało możliwość zgarnięcia nagród o puli ponad czterech tysięcy złotych, które zostały ufundowane przez organizatora turnieju, producenta sprzętu komputerowego Cooler Master.
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

temu

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
W specjalnej akcji KFC w CS:GO wzięło udział 11 299 polskich graczy! Czy głód wpłynął na skilla?

temu

Nie ma złych graczy, są tylko głodni. Takimi słowami można skwitować akcję przeprowadzoną przez KFC w weekend 6 oraz 7 października. Obiektem zainteresowania giganta branży spożywczej stała się niezwykle popularna na całym świecie gra, czyli Counter-Strike: Global Offensive. Kopia tytułu, który na całym świecie został zakupiony blisko 40 milionów razy, bije rekordy popularności również w Polsce. W ramach akcji przygotowanej przez KFC gracze mogli otrzymać specjalne kody zniżkowe, które były do znalezienia na mapach w dedykowanej puli serwerów. Akcja cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i wzięło w niej udział ponad 11 299 polskich fanów CS:GO na prywatnych serwerach 1shot1kill.
Nie ma złych graczy, są tylko głodni

temu

W weekend 6 oraz 7 października, na wszystkich graczy CS:GO czeka nie lada niespodzianka. KFC przygotowało dla wszystkich gamerów specjalne kody zniżkowe, które mogli znaleźć na mapach w dedykowanej puli serwerów. Czy głód przezwyciężył chęć zdobycia fraga?
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.