W specjalnej akcji KFC w CS:GO wzięło udział 11 299 polskich graczy! Czy głód wpłynął na skilla?

W specjalnej akcji KFC w CS:GO wzięło udział 11 299 polskich graczy! Czy głód wpłynął na skilla?

Opublikowany

Nie ma złych graczy, są tylko głodni. Takimi słowami można skwitować akcję przeprowadzoną przez KFC w weekend 6 oraz 7 października. Obiektem zainteresowania giganta branży spożywczej stała się niezwykle popularna na całym świecie gra, czyli Counter-Strike: Global Offensive. Kopia tytułu, który na całym świecie został zakupiony blisko 40 milionów razy, bije rekordy popularności również w Polsce. W ramach akcji przygotowanej przez KFC gracze mogli otrzymać specjalne kody zniżkowe, które były do znalezienia na mapach w dedykowanej puli serwerów. Akcja cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i wzięło w niej udział ponad 11 299 polskich fanów CS:GO na prywatnych serwerach 1shot1kill.

Akcja wystartowała w sobotę równo o godzinie 12 i trwała 32 godziny — aż do niedzielnego wieczoru. W trakcie trwania eventu, na prywatnych serwerach CS:GO, gracze mogli znaleźć grafiki z zabawnymi hasłami, które zawierały kody zniżkowe na produkty oferty KFC. Akcja giganta branży spożywczej przeniosła zmagania w tym niezwykle popularnym tytule na zupełnie inny poziom. Każdy musi zdecydować się czy ustrzelić fraga, spróbować rozbroić bombę, bronić bombsite'u albo odszukać swoją szansę na tańszy posiłek od KFC.

“Rynek esportowy oraz gamingowy jest już na dobre stałym punktem w wykorzystywaniu nowoczesnych form działań marketingowych ze względu na jego potencjał wśród społeczności. Ze strony KFC to nie pierwsze i nie ostatnie wejście do świata gier komputerowych. Zależy nam na tym, żeby w komunikacji marki mówić językiem graczy”

mówi Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager KFC

Grafiki przygotowane przez producenta popularnych “Kubełków” można było znaleźć w formie graffiti na trzech mapach — Cache, Mirage oraz Dust2. Są one znakiem dla graczy, że na mapie ukryty został kod zniżkowy, które można wykorzystać podczas realizacji zamówienia w miejscu przeznaczonym na rabat. Mimo iż na żadnej z wymienionych map nie można znaleźć kurczaka, to jednak każdy gracz ma szansę zdobyć dla siebie pyszne skrzydełko.

“W tej akcji wykorzystaliśmy nasze doświadczenie i zrozumienie branży gamingowej oraz sportów elektronicznych. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z 1shot1kill, które odpowiadało za wykonanie graffiti bezpośrednio w grze”

mówi Krzysztof Stypułkowski, członek zarządu Fantasy Expo

KFC-[2].pngKFC-[5].pngKFC-[3].pngKFC-[4].pngKFC-[8].pngKFC-[7].pngKFC-[6].pngKFC-[1].png

Kurczę, ten esport to dobry biznes!

Akcja organizowana na serwerach to nie pierwsze działanie marki w świecie sportów elektronicznych. KFC zainteresowało się esportem już w lipcu bieżącego roku w trakcie kwalifikacji do FACEIT London Major 2018. To właśnie wtedy polska drużyna CS:GO Team Kinguin, podjęła próbę zakwalifikowania się do mistrzostw świata i walki o pulę nagród równą milion dolarów. KFC wspierało rodzimą drużynę, zachęcając do kibicowania nie tylko fanów Pingwinów, ale wszystkich entuzjastów rozgrywek Counter-Strike: Global Offensive.
Zainteresowanie marki esportem nie zakończyło się jednak na samym kibicowaniu drużynom w trakcie ich zmagań. KFC postanowił dołączyć do rywalizacji, tworząc swoją własną drużynę KFC Gaming. Wybór tytułu, w którym padł wybór utworzenia dywizji, przypadł na Fortnite. Co ciekawe opis drużyny jest śmiałym odniesieniem do konkurencyjnego tytułu PUGB i brzmi: "Twój kurczak, odgrywający rolę skrzydłowego we wszystkich triumfach Royale będzie tak dobry, że palce lizać". Możemy sobie zadać pytanie, kiedy i gdzie zobaczymy kolejne akcje KFC w świecie sportów elektronicznych. Może kurczak jako bohater w League of Legends?

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Nie_ma_złych_graczy__są_tylko_głodni.pdf

pdf | 133 KB

Pobierz
Nie_ma_złych_graczy__są_tylko_głodni.docx

docx | 14,6 KB

Pobierz
KFC-[8].png

grafika | 3,25 MB

Pobierz
KFC-[1].png

grafika | 3,34 MB

Pobierz
KFC-[5].png

grafika | 3,14 MB

Pobierz
KFC-[3].png

grafika | 3,19 MB

Pobierz
KFC-[6].png

grafika | 3,04 MB

Pobierz
KFC-[4].png

grafika | 3,04 MB

Pobierz
KFC-[7].png

grafika | 2,57 MB

Pobierz
KFC-[2].png

grafika | 2,16 MB

Pobierz
KFC-[0].png

grafika | 316 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym wzrokiem na swoich przeciwników

temu

Zmagania esportowe to nie tylko profesjonalne turnieje dla zawodowców, ale również dla tych, którzy preferują rywalizację w wolnym czasie. I właśnie z myślą o nich 20 października ruszają kwalifikacje do „Playerunknown's Battlegrounds powered by Cooler Master”. Czterystu zawodników, zmagając się w formacie solo będzie miało możliwość zgarnięcia nagród o puli ponad czterech tysięcy złotych, które zostały ufundowane przez organizatora turnieju, producenta sprzętu komputerowego Cooler Master.
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

temu

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
Nie ma złych graczy, są tylko głodni

temu

W weekend 6 oraz 7 października, na wszystkich graczy CS:GO czeka nie lada niespodzianka. KFC przygotowało dla wszystkich gamerów specjalne kody zniżkowe, które mogli znaleźć na mapach w dedykowanej puli serwerów. Czy głód przezwyciężył chęć zdobycia fraga?
Gametoon Challenge, czyli telewizyjna inwestycja w esport z udziałem Izako Boars

temu

Już dzisiaj będziemy mieli okazję zobaczyć ostatnie starcie w turnieju Gametoon Challenge organizowanego przez gamingową stację Gametoon HD, która wkrótce uruchomi polskojęzyczną wersję swojego kanału. To jeden z przykładów, gdzie telewizja zainteresowana rosnącą popularnością sportów elektronicznych, podejmuje inicjatywę, chcąc przyciągnąć do siebie grono kibiców. Pula nagród zawodów równa jest 4 tysiące dolarów, a w występach mieliśmy okazję oglądać rodzime Izako Boars. Jak spisują się Polacy?
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.