Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym wzrokiem na swoich przeciwników
Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym wzrokiem na swoich przeciwników

Playerunknown's Battlegrounds powered by Cooler Master

Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym wzrokiem na swoich przeciwników

Zmagania esportowe to nie tylko profesjonalne turnieje dla zawodowców, ale również dla tych, którzy preferują rywalizację w wolnym czasie. I właśnie z myślą o nich 20 października ruszają kwalifikacje do „Playerunknown's Battlegrounds powered by Cooler Master”. Czterystu zawodników, zmagając się w formacie solo będzie miało możliwość zgarnięcia nagród o puli ponad czterech tysięcy złotych, które zostały ufundowane przez organizatora turnieju, producenta sprzętu komputerowego Cooler Master.

Udział w turnieju jest całkowicie darmowy, dlatego organizatorzy spodziewają się błyskawicznego zapełnienia miejsc. Jedyne o co muszą zadbać zawodnicy, to zarejestrować się przez strone pubg.pl na jeden z pięciu terminów kwalifikacyjnych:

pierwszy - 20 października, godzina 20:30,
drugi - 21 października, godz. 20:30,
trzeci - 24 października, godz. 17:00,
czwarty - 25 października, godz. 17:00,
piąty - 30 października, godz. 17:00.

Do finału, z każdego etapu kwalifikacyjnego dostanie się 15 najlepszych graczy - w ten sposób wyłonionych zostanie 75 uczestników. Dołączy do nich 5 zawodników z największą liczbą fragów na podstawie zsumowanych wyników ze wszystkich terminów. I właśnie pomiędzy nimi rozegrane zostanie ostateczne starcie, które piątce najlepszych pozwoli zdobyć nagrody.

Dla zwycięzców czekają atrakcyjne zdobycze: klawiatury mechaniczne MasterKeys Pro L, myszki Mm520, podkładki Swift RX S, zestawy słuchawkowe MH-530, czy okulary przeciwsłoneczne i bluzy Cooler Mastera.

„PUBG? Nie słyszałem”
Chętni będą rywalizować między sobą w Player Unknowns’ Battleground jedną z najbardziej popularnych gier wideo typu battle royal w ostatnich latach. Każdego dnia współzawodniczy w niej średnio pięćset tysięcy graczy, a w najgorętszym okresie w jednym momencie konkurowało ze sobą ponad półtora miliona zawodników. Tak duża popularność wynika nie tylko z dynamicznej rozgrywki, bo jednocześnie na serwerze może do stu osób na raz, ale również prostej mechaniki i przyjaznej grafiki.

Wideo to nie wszystko
Obecnie żaden turniej nie może toczyć się bez profesjonalnego komentarza, który ma na celu nie tylko tłumaczenie widzom zasad i ciekawych zagrań, ale również odpowiada za stworzenie dobrej atmosfery. I w tym przypadku – na turnieju organizowanym przez Cooler Mastera – nie jest inaczej. Kwalifikacje będą analizowane przez znanych komentatorów Macieja “Wonzia” Makuły i Bartłomieja “Tybka” Tybora, a w finale usłyszymy głos Pawła “Leha” Lehmanna i Pawła “Saja” Pawełczaka – jak tłumaczy Bartosz Wilczek, Head of Esports Fantasy Expo

Organizatorem turnieju jest Cooler Master - światowy lider w dziedzinie produktów i usług dla firm produkujących podzespoły, w których emisja ciepła musi zostać zredukowana. A także producent kompleksowych rozwiązań z zakresu obudów, radiatorów i wentylatorów. Zapisy do turnieju na stronie pubg.pl.
Załączniki

Pobierz wszystkie

Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym okiem na swoich przeciwników.pdf

pdf | 220 KB

Pobierz
Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym okiem na swoich przeciwników.docx

docx | 82,9 KB

Pobierz
800x800_zapowiedz.jpg

grafika | 381 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Finały sezonu Jesień 2018 Polskiej Ligi Esportowej na pięknej arenie w Gliwicach! Co zobaczymy w trakcie imprezy?

Już 14 oraz 15 grudnia będziemy mieli okazję przyglądać się zmaganiom jednych z najlepszych esportowych zespołów w Polsce. Finał jesiennego sezonu Polskiej Ligi Esportowej zagości w Arenie Gliwice, która po raz pierwszy będzie miała okazję być gospodarzem tego typu impre
W esporcie to sukcesy Polaków przyciągają widzów. Nawet 140 tysięcy kibiców w jednym dniu oglądało Mistrzostwa Świata League of Legends

Przez 19 dni widzowie śledzili poczynania trzech Polaków w turnieju Worlds 2018, ale tylko drużyna Marcina “Jankosa” Jankowskiego wyszła z grupy. W barwach G2 Esports dotarł aż do półfinału rozgrywek. Transmisję z rywalizacji w ćwierćfinale wyświetliło blisko 140 tys. po
Inwestycja Polskiej Ligi Esportowej w młode talenty została wsparta przez SteelSeries

Dywizja Profesjonalna to nowy szczebel rozgrywek stworzony w ramach Sezonu Jesień 2018 Polskiej Ligi Esportowej. Projekt ma na celu umożliwienie obiecującym zespołom Counter-Strike: Global Offensive, udziału w regularnych rozgrywkach ligowych. Inicjatywa organizatorów ro
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.