Inwestycja Polskiej Ligi Esportowej w młode talenty została wsparta przez SteelSeries
Inwestycja Polskiej Ligi Esportowej w młode talenty została wsparta przez SteelSeries

Inwestycja Polskiej Ligi Esportowej w młode talenty została wsparta przez SteelSeries

Dywizja Profesjonalna to nowy szczebel rozgrywek stworzony w ramach Sezonu Jesień 2018 Polskiej Ligi Esportowej. Projekt ma na celu umożliwienie obiecującym zespołom Counter-Strike: Global Offensive, udziału w regularnych rozgrywkach ligowych. Inicjatywa organizatorów rozgrywek została właśnie wsparta przez producenta topowego sprzętu gamingowego SteelSeries.

Dywizja Profesjonalna to pierwszy krok Polskiej Ligi Esportowej w stronę młodych i ambitnych graczy polskiej sceny CS:GO. Dzięki inicjatywie organizatorów dobrze zapowiadający się zawodnicy mają szansę spróbować swoich sił w rozgrywkach na wysokim poziomie. Do tej pory ogólnokrajowe ligi były tworzone jedynie dla topowych graczy. Dywizja Profesjonalną nie tylko pozwoli pokazać się nowym zawodnikom, ale również wypromować swoje zespoły w gronie potencjalnych sponsorów.
“Profesjonaliści” konkurujący ze sobą w regularnych rozgrywkach mają za sobą już 3 z 11 kolejek. W zmaganiach bierze udział 12 zespołów, które dostały się do Dywizji poprzez kwalifikacje otwarte dla wszystkich chętnych zespołów. Stawka w rywalizacji jest naprawdę wysoka. Poza szansą awansu do Dywizji Mistrzowskiej, która umożliwiają rywalizację z topowymi polskimi zespołami jak Team Kinguin czy AGO Esports, “Profesjonaliści” zawalczą o nagrody rzeczowe od SteelSeries.
Marka będąca producentem wysokiej jakości sprzętu gamingowego, stając się partnerem sprzętowym Dywizji Profesjonalnej, wspiera rozwój dobrze zapowiadających się graczy. Chcąc cały czas polepszać swoje umiejętności, zawodnicy jednocześnie potrzebują najwyższej jakości sprzętu. Dzięki wsparciu ze strony SteelSeries jest on realnie w zasięgu ręki zawodników. Duńska marka wspierająca “Profesjonalistów” pokazuje, jak ważne jest inwestowanie w młode talenty, stanowiące przyszłość polskiego esportu.
Marka oficjalnie została fundatorem nagród dla najlepszych trzech drużyn. Wśród sprzętu ze stajni SteelSeries, który gracze będą mieli okazję zgarnąć, znajdą się:
  • słuchawki Arctis 5
  • słuchawki Arctis 3
  • myszy Rival 310
  • podkładki QcK+
  • klawiatury Apex M750 TKL
Więcej informacji na:
http://polskaligaesportowa.pl/
Załączniki

Pobierz wszystkie

Inwestycja Polskiej Ligi Esportowej w młode talenty została wsparta przez SteelSeries.pdf

pdf | 134 KB

Pobierz
Inwestycja Polskiej Ligi Esportowej w młode talenty została wsparta przez SteelSeries.docx

docx | 7,69 KB

Pobierz
Inwestycja Polskiej Ligi Esportowej w młode talenty została wsparta przez SteelSeries.jpg

grafika | 327 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Finały sezonu Jesień 2018 Polskiej Ligi Esportowej na pięknej arenie w Gliwicach! Co zobaczymy w trakcie imprezy?

Już 14 oraz 15 grudnia będziemy mieli okazję przyglądać się zmaganiom jednych z najlepszych esportowych zespołów w Polsce. Finał jesiennego sezonu Polskiej Ligi Esportowej zagości w Arenie Gliwice, która po raz pierwszy będzie miała okazję być gospodarzem tego typu impre
W esporcie to sukcesy Polaków przyciągają widzów. Nawet 140 tysięcy kibiców w jednym dniu oglądało Mistrzostwa Świata League of Legends

Przez 19 dni widzowie śledzili poczynania trzech Polaków w turnieju Worlds 2018, ale tylko drużyna Marcina “Jankosa” Jankowskiego wyszła z grupy. W barwach G2 Esports dotarł aż do półfinału rozgrywek. Transmisję z rywalizacji w ćwierćfinale wyświetliło blisko 140 tys. po
Rusza turniej dla społeczności PUBG. Wygra ten kto spojrzy chłodnym wzrokiem na swoich przeciwników

Zmagania esportowe to nie tylko profesjonalne turnieje dla zawodowców, ale również dla tych, którzy preferują rywalizację w wolnym czasie. I właśnie z myślą o nich 20 października ruszają kwalifikacje do „Playerunknown's Battlegrounds powered by Cooler Master”. Czterystu zawodników, zmagając się w formacie solo będzie miało możliwość zgarnięcia nagród o puli ponad czterech tysięcy złotych, które zostały ufundowane przez organizatora turnieju, producenta sprzętu komputerowego Cooler Master.
Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.