Agencja WĘC PR została wybrana do stworzenia globalnej strategii komunikacji współpracy firmy Acer z Alfa Romeo Racing ORLEN. Opracowana koncepcja wyznaczy kierunki działań z zakresu public relations i marketingu w ramach partnerstwa technologicznego pomiędzy obiema firmami.
Agencja WĘC PR, na co dzień obsługująca firmę Acer, została wybrana do przygotowania kompleksowej strategii komunikacji współpracy swojego klienta z Alfa Romeo Racing ORLEN. Działania obejmują stworzenie key visuala oraz playbooka, określającego globalną współpracę obu marek w zakresie public relations oraz marketingu. Chodzi przede wszystkim o zasady przygotowywania unikalnych, angażujących i atrakcyjnych treści dla rosnącej publiczności obu marek. Celem jest m.in. przepływ fanów pomiędzy kanałami w mediach społecznościowych w trakcie trwającego sezonu Formuły 1.
Współpraca pomiędzy firmą Acer a Alfa Romeo Racing ORLEN została ogłoszona w zeszłym miesiącu. Od początku tego sezonu Formuły 1 producent jest oficjalnym partnerem technologicznym zespołu, w którym rezerwowym kierowcą jest Robert Kubica. Firma dostarcza Alfa Romeo Racing ORLEN stacje robocze i monitory z serii ConceptD, które są wykorzystywane w siedzibie głównej teamu w szwajcarskim Hinwil - zarówno na torze, jak i poza nim.
Współpraca pomiędzy firmą Acer a Alfa Romeo Racing ORLEN została ogłoszona w zeszłym miesiącu. Od początku tego sezonu Formuły 1 producent jest oficjalnym partnerem technologicznym zespołu, w którym rezerwowym kierowcą jest Robert Kubica. Firma dostarcza Alfa Romeo Racing ORLEN stacje robocze i monitory z serii ConceptD, które są wykorzystywane w siedzibie głównej teamu w szwajcarskim Hinwil - zarówno na torze, jak i poza nim.
Blisko 10 lat obsługi Acer przez WĘC PR
WĘC PR rozpoczął realizację pierwszego projektu dla Acer już w 2011 roku. Obejmował on opracowanie kompleksowej i spójnej strategii komunikacji na Facebooku, Twitterze i YouTube. Hasło kampanii “Aspire for more!” nawiązywało do linii produktów Acer oraz wartości marki. Obecnie agencja odpowiada za bieżącą komunikację, obsługę mediów społecznościowych oraz niektóre działania marketingowe firmy nie tylko w Polsce, ale także globalnie, w regionie EMEA, krajach nordyckich oraz bałtyckich.