Jak odnaleźli swoje życiowe pasje i co najbardziej w nich uwielbiają? W jaki sposób wyrażają siebie poprzez swoją twórczość i co ich inspiruje? Jakie są ich zawodowe marzenia? Na te i wiele innych pytań w najnowszej kampanii Acer Polska odpowiadają Bartek Bargiel, Jakub Kaźmierczyk, Magdalena Danaj oraz Damian Widowski, którzy na co dzień w pracy kreatywnej wykorzystują laptopy ConceptD 7.
Operator drona i twórca filmowy - Bartek Bargiel, fotograf - Jakub Kaźmierczyk, rysowniczka i ilustratorka - Magdalena Danaj oraz architekt wnętrz - Damian Widowski. Cztery różne obszary pracy kreatywnej i cztery osoby, które w kampanii Acer połączył jeden sprzęt - ConceptD 7. W ramach promocji urządzenia stworzono serię czterech inspirujących filmów „ConceptD - laptop do pracy kreatywnej”. Są one naturalne i dalekie od typowych produkcji reklamowych, bowiem twórcy kampani postawili na formę autentycznych dokumentów i storytelling w wersji wideo. Spoty zostały nagrane w naturalnym środowisku artystów na planie lub w ich pracowniach podczas wykonywania ich codziennej pracy. Wspomniani twórcy opowiadają o swoich życiowych pasjach oraz tym, jak duży wpływ na ich zawodową niezależność i twórczą wolność ma technologia.
Wydajność przy renderowaniu dużych plików, dokładne odwzorowanie kolorów i długi czas pracy na baterii - te cechy w ConceptD 7 docenił Bartek Bargiel. To operator drona i twórca filmowy realizujący ujęcia lotnicze z gór wysokich. Jego praca nieustannie opiera się na technologii i to ona pozwala mu na uzyskiwanie coraz lepszych ujęć. Do jego największych sukcesów należy udokumentowanie zjazdu brata, Andrzeja Bargiela na nartach ze szczytu K2. W filmie opowiada m.in. co najbardziej uwielbia w lataniu dronem i jakie jest jego zawodowe marzenie.
ConceptD 7 Ezel pozwolił natomiast na efektywniejszą pracę także kolejnemu twórcy, Jakubowi Kaźmierczykowi. Fotograf, a zarazem miłośnik technologii zwrócił uwagę szczególnie na nietypowy zawias, w jaki wyposażone jest urządzenie oraz sposób mocowania ekranu. W jego pracy niezbędnym atrybutem laptopa jest wydajność procesora, a także odwzorowanie kolorów. Sprzęt z serii ConceptD spełnił oba te wymagania. W ramach kampanii mówi m.in. o tym, co wyraża poprzez swoją twórczość i co jego zdaniem przyniesie technologiczna przyszłość.
Oczekiwania Magdaleny Danaj - rysowniczki i ilustratorki, znanej jako "Porysunki", spełnił z kolei ConceptD 7 Ezel. Jak sama mówi - rysowanie przy użyciu tego sprzętu niczym nie różni się od tego na tradycyjnym papierze. W filmie z jej udziałem wyjaśnia m.in. jak odnalazła swoją życiową pasję i jak technologia pomaga jej ją realizować.
Czwarty twórca, Damian Widowski, jest architektem wnętrz. Projektuje nowoczesne mieszkania i domy, a także przestrzenie publiczne, korzystając z takich programów, jak AutoCAD i Artlantis. Mobilność, szybkość renderowania oraz możliwie najdokładniejsze odwzorowanie kolorów tekstur i mebli to trzy istotne elementy, które odnalazł, używając w pracy laptopa ConceptD 7 Pro. W materiale opowiedział m.in. o tym, co go inspiruje i co jest najważniejsze w jego pracy.
Kreację oraz koncepcję kampanii przygotowali Jeremi Rybak i Karolina Śmiejkowska z Acer Polska. Za produkcję spotów odpowiada Adam Bednarski.
O serii ConceptD
Produkty z serii ConceptD zostały stworzone z myślą o twórcach, dla których wydajny sprzęt jest niezbędny w codziennej pracy. Urządzenia ConceptD łamią barierę stojącą między twórczym umysłem człowieka a technologią, która umożliwia uwolnienie pełnego potencjału.