Aktualności
Acer
ADATA
FIXIT
Logitech VC
Predator
Sabre
Xerox
XPG
WEC
Więcej
Aktualności
Acer
ADATA
FIXIT
Logitech VC
Predator
Sabre
Xerox
XPG
WEC
FIXIT
Stanisław Góralczyk dołączył do FIXIT SA jako Sales and Marketing Director
Stanisław Góralczyk dołączył do FIXIT SA, międzynarodowej firmy specjalizującej się w dostarczaniu spersonalizowanych usług opieki posprzedażowej. Góralczyk posiada 24-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu. W firmie FIXIT SA jako Sales and Marketing Director jest...
Autor
Katarzyna Pilawa
kpilawa@wec24.pl
PR Manager WEC
Opublikowany
05-05-2021
FIXIT
Polskie serwisy naprawiają elektronikę użytkową szybko i skutecznie? Wyniki badań zleconych przez FIXIT są zaskakujące
Katarzyna Pilawa
Co czwarty klient serwisów elektroniki przebadany przez SW RESEARCH otrzymał naprawione urządzenie do dwóch dni, natomiast co drugi - do tygodnia. Zdecydowana większość konsumentów nie spotkała się z ponownymi problemami serwisowanego sprzętu. Badania zostały przeprowadz...
FIXIT
Jaki jest poziom CX na rynku napraw elektroniki użytkowej w Polsce? Wyniki badań zleconych przez FIXIT są zaskakujące
Katarzyna Pilawa
Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami elektroniki w Polsce. Badania zostały przeprowadzone na zlecenie firmy FIXIT SA, która specjalizuje się w usługach opieki posprzedażowej. To pier...
FIXIT
Klienci i sprzedawcy pozytywnie oceniają serwisy elektroniki. Zaskakujące wyniki badań zleconych przez FIXIT
Katarzyna Pilawa
Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami elektroniki w Polsce. Co czwarty konsument otrzymał naprawione urządzenie do dwóch dni, natomiast co drugi - do tygodnia. Badania zostały przepro...
FIXIT
Podsumowanie roku napraw w FIXIT. Jaki sprzęt najczęściej naprawialiśmy w 2020 roku?
7 stycznia 2021
Prawie 65 tysięcy naprawionych urządzeń, z czego 96,79% usterek usunięto przy pierwszej wizycie w serwisie - tak wyglądał mijający rok w FIXIT SA, polskiej firmie specjalizującej się w naprawach sprzętu IT, elektroniki użytkowej, małego AGD oraz fotowoltaiki. Jakie urząd...
FIXIT
Czego możemy się nauczyć o Customer Experience w trakcie pandemii koronawirusa?
Katarzyna Pilawa
28 października 2020
Według najnowszego raportu opracowanego przez KPMG[1], aż 79% konsumentów martwi się obecnie o globalną sytuację ekonomiczną. Jednocześnie, wszystkie kraje ujęte w badaniu, w tym roku odnotowały poprawę w kwestii pozytywnych doświadczeń klientów. Niewątpliwie okres pande...
FIXIT
Producenci elektroniki i serwisy przygotowują się do zmiany unijnego prawa do naprawy
Katarzyna Pilawa
2 października 2020
W kwietniu przyszłego roku zacznie obowiązywać dyrektywa unijna dotycząca sprzętu RTV i AGD. Chodzi o tzw. prawo do naprawy, które zobowiązuje producentów m.in. do sprzedawania trwałych produktów, łatwych do naprawy przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. To prokons...
FIXIT
Pięć sposobów na to, by zatrzymać klientów u siebie
Według Harvard Business Review pozyskanie nowego klienta kosztuje nawet do 25 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowego[1]. Tymczasem raport „The State of Customer Service in 2020” pokazuje, że 93% pracowników obsługi klienta uważa, że konsumenci mają dziś znacznie więk...
FIXIT
Zmiany nie tylko wizualne. Fixit przeszedł rebranding i postawił na rozwój swoich usług
Katarzyna Pilawa
7 lipca 2020
FIXIT SA odświeża swój wizerunek. Nowoczesne logo i strona to zmiany, które są efektem rebrandingu krakowskiej firmy, zapewniającej wysoki poziom Customer Experience dla sektora IT.
FIXIT
Fixit w czasie pandemii nie zwalnia tempa i stawia na rozwój
Katarzyna Pilawa
Customer Experience Company - to motyw przewodni gruntownego rebrandingu Fixit. Jego efektem jest nie tylko odnowione logo, ale także szereg nowych usług zaprojektowanych z myślą o zaspokojeniu rosnących potrzeb klientów. Polska firma specjalizująca się w opiece posprzed...
FIXIT
Stanisław Góralczyk dołączył do FIXIT SA jako Sales and Marketing Director
Katarzyna Pilawa
5 maja 2021
Stanisław Góralczyk dołączył do FIXIT SA, międzynarodowej firmy specjalizującej się w dostarczaniu spersonalizowanych usług opieki posprzedażowej. Góralczyk posiada 24-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu. W firmie FIXIT SA jako Sales and Marketing Director jest...
FIXIT
Polskie serwisy naprawiają elektronikę użytkową szybko i skutecznie? Wyniki badań zleconych przez FIXIT są zaskakujące
Katarzyna Pilawa
Co czwarty klient serwisów elektroniki przebadany przez SW RESEARCH otrzymał naprawione urządzenie do dwóch dni, natomiast co drugi - do tygodnia. Zdecydowana większość konsumentów nie spotkała się z ponownymi problemami serwisowanego sprzętu. Badania zostały przeprowadz...
FIXIT
Jaki jest poziom CX na rynku napraw elektroniki użytkowej w Polsce? Wyniki badań zleconych przez FIXIT są zaskakujące
Katarzyna Pilawa
Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami elektroniki w Polsce. Badania zostały przeprowadzone na zlecenie firmy FIXIT SA, która specjalizuje się w usługach opieki posprzedażowej. To pier...
FIXIT
Klienci i sprzedawcy pozytywnie oceniają serwisy elektroniki. Zaskakujące wyniki badań zleconych przez FIXIT
Katarzyna Pilawa
Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami elektroniki w Polsce. Co czwarty konsument otrzymał naprawione urządzenie do dwóch dni, natomiast co drugi - do tygodnia. Badania zostały przepro...
FIXIT
Podsumowanie roku napraw w FIXIT. Jaki sprzęt najczęściej naprawialiśmy w 2020 roku?
7 stycznia 2021
Prawie 65 tysięcy naprawionych urządzeń, z czego 96,79% usterek usunięto przy pierwszej wizycie w serwisie - tak wyglądał mijający rok w FIXIT SA, polskiej firmie specjalizującej się w naprawach sprzętu IT, elektroniki użytkowej, małego AGD oraz fotowoltaiki. Jakie urząd...
FIXIT
Czego możemy się nauczyć o Customer Experience w trakcie pandemii koronawirusa?
Katarzyna Pilawa
28 października 2020
Według najnowszego raportu opracowanego przez KPMG[1], aż 79% konsumentów martwi się obecnie o globalną sytuację ekonomiczną. Jednocześnie, wszystkie kraje ujęte w badaniu, w tym roku odnotowały poprawę w kwestii pozytywnych doświadczeń klientów. Niewątpliwie okres pande...
FIXIT
Producenci elektroniki i serwisy przygotowują się do zmiany unijnego prawa do naprawy
Katarzyna Pilawa
2 października 2020
W kwietniu przyszłego roku zacznie obowiązywać dyrektywa unijna dotycząca sprzętu RTV i AGD. Chodzi o tzw. prawo do naprawy, które zobowiązuje producentów m.in. do sprzedawania trwałych produktów, łatwych do naprawy przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. To prokons...
FIXIT
Pięć sposobów na to, by zatrzymać klientów u siebie
Według Harvard Business Review pozyskanie nowego klienta kosztuje nawet do 25 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowego[1]. Tymczasem raport „The State of Customer Service in 2020” pokazuje, że 93% pracowników obsługi klienta uważa, że konsumenci mają dziś znacznie więk...
FIXIT
Zmiany nie tylko wizualne. Fixit przeszedł rebranding i postawił na rozwój swoich usług
Katarzyna Pilawa
7 lipca 2020
FIXIT SA odświeża swój wizerunek. Nowoczesne logo i strona to zmiany, które są efektem rebrandingu krakowskiej firmy, zapewniającej wysoki poziom Customer Experience dla sektora IT.
FIXIT
Fixit w czasie pandemii nie zwalnia tempa i stawia na rozwój
Katarzyna Pilawa
Customer Experience Company - to motyw przewodni gruntownego rebrandingu Fixit. Jego efektem jest nie tylko odnowione logo, ale także szereg nowych usług zaprojektowanych z myślą o zaspokojeniu rosnących potrzeb klientów. Polska firma specjalizująca się w opiece posprzed...
1
2
Cookies Policy
Używamy cookies, aby zapewnić największą wygodę korzystania z tego serwisu i stale podnosić jego jakość.
Blokuj
Rozumiem