“Wygraj nagrody, które zmienią (Twój) świat!” - bezpieczne środowisko zależy od eko decyzji

Ekologia to nie tylko duże inicjatywy społeczno-gospodarcze. Życie w zgodzie z naturą to codzienne decyzje każdego mieszkańca Ziemi, które sprawiają, że planeta jest mniej zanieczyszczona, a my żyjemy w bardziej przyjaznym otoczeniu. Fixit - firma organizująca eko konkur...
Stanisław Góralczyk dołączył do FIXIT SA jako Sales and Marketing Director

Stanisław Góralczyk dołączył do FIXIT SA, międzynarodowej firmy specjalizującej się w dostarczaniu spersonalizowanych usług opieki posprzedażowej. Góralczyk posiada 24-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu. W firmie FIXIT SA jako Sales and Marketing Director jest...
Polskie serwisy naprawiają elektronikę użytkową szybko i skutecznie? Wyniki badań zleconych przez FIXIT są zaskakujące
Co czwarty klient serwisów elektroniki przebadany przez SW RESEARCH otrzymał naprawione urządzenie do dwóch dni, natomiast co drugi - do tygodnia. Zdecydowana większość konsumentów nie spotkała się z ponownymi problemami serwisowanego sprzętu. Badania zostały przeprowadz...
Jaki jest poziom CX na rynku napraw elektroniki użytkowej w Polsce? Wyniki badań zleconych przez FIXIT są zaskakujące
Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami elektroniki w Polsce. Badania zostały przeprowadzone na zlecenie firmy FIXIT SA, która specjalizuje się w usługach opieki posprzedażowej. To pier...
Klienci i sprzedawcy pozytywnie oceniają serwisy elektroniki. Zaskakujące wyniki badań zleconych przez FIXIT
Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami elektroniki w Polsce. Co czwarty konsument otrzymał naprawione urządzenie do dwóch dni, natomiast co drugi - do tygodnia. Badania zostały przepro...
Podsumowanie roku napraw w FIXIT. Jaki sprzęt najczęściej naprawialiśmy w 2020 roku?

Prawie 65 tysięcy naprawionych urządzeń, z czego 96,79% usterek usunięto przy pierwszej wizycie w serwisie - tak wyglądał mijający rok w FIXIT SA, polskiej firmie specjalizującej się w naprawach sprzętu IT, elektroniki użytkowej, małego AGD oraz fotowoltaiki. Jakie urząd...
Czego  możemy się nauczyć o Customer Experience w trakcie pandemii koronawirusa?

Według najnowszego raportu opracowanego przez KPMG[1], aż 79% konsumentów martwi się obecnie o globalną sytuację ekonomiczną. Jednocześnie, wszystkie kraje ujęte w badaniu, w tym roku odnotowały poprawę w kwestii pozytywnych doświadczeń klientów. Niewątpliwie okres pande...
Producenci elektroniki i serwisy przygotowują się do zmiany unijnego prawa do naprawy

W kwietniu przyszłego roku zacznie obowiązywać dyrektywa unijna dotycząca sprzętu RTV i AGD. Chodzi o tzw. prawo do naprawy, które zobowiązuje producentów m.in. do sprzedawania trwałych produktów, łatwych do naprawy przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. To prokons...
Pięć sposobów na to, by zatrzymać klientów u siebie
Według Harvard Business Review pozyskanie nowego klienta kosztuje nawet do 25 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowego[1]. Tymczasem raport „The State of Customer Service in 2020” pokazuje, że 93% pracowników obsługi klienta uważa, że konsumenci mają dziś znacznie więk...
Weź udział w eko konkursie i graj o nagrody, które zmienią (Twój) świat!

Ekologia to coś więcej, niż tylko duże inicjatywy społeczno-gospodarcze. Życie w zgodzie z naturą opiera się na codziennych decyzjach, często tych podejmowanych w domu. To one sprawiają, że planeta jest mniej zanieczyszczona, a my żyjemy w bardziej przyjaznym otoczeniu. ...
“Wygraj nagrody, które zmienią (Twój) świat!” - bezpieczne środowisko zależy od eko decyzji

Ekologia to nie tylko duże inicjatywy społeczno-gospodarcze. Życie w zgodzie z naturą to codzienne decyzje każdego mieszkańca Ziemi, które sprawiają, że planeta jest mniej zanieczyszczona, a my żyjemy w bardziej przyjaznym otoczeniu. Fixit - firma organizująca eko konkur...
Stanisław Góralczyk dołączył do FIXIT SA jako Sales and Marketing Director

Stanisław Góralczyk dołączył do FIXIT SA, międzynarodowej firmy specjalizującej się w dostarczaniu spersonalizowanych usług opieki posprzedażowej. Góralczyk posiada 24-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu. W firmie FIXIT SA jako Sales and Marketing Director jest...
Polskie serwisy naprawiają elektronikę użytkową szybko i skutecznie? Wyniki badań zleconych przez FIXIT są zaskakujące
Co czwarty klient serwisów elektroniki przebadany przez SW RESEARCH otrzymał naprawione urządzenie do dwóch dni, natomiast co drugi - do tygodnia. Zdecydowana większość konsumentów nie spotkała się z ponownymi problemami serwisowanego sprzętu. Badania zostały przeprowadz...
Jaki jest poziom CX na rynku napraw elektroniki użytkowej w Polsce? Wyniki badań zleconych przez FIXIT są zaskakujące
Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami elektroniki w Polsce. Badania zostały przeprowadzone na zlecenie firmy FIXIT SA, która specjalizuje się w usługach opieki posprzedażowej. To pier...
Klienci i sprzedawcy pozytywnie oceniają serwisy elektroniki. Zaskakujące wyniki badań zleconych przez FIXIT
Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami elektroniki w Polsce. Co czwarty konsument otrzymał naprawione urządzenie do dwóch dni, natomiast co drugi - do tygodnia. Badania zostały przepro...
Podsumowanie roku napraw w FIXIT. Jaki sprzęt najczęściej naprawialiśmy w 2020 roku?

Prawie 65 tysięcy naprawionych urządzeń, z czego 96,79% usterek usunięto przy pierwszej wizycie w serwisie - tak wyglądał mijający rok w FIXIT SA, polskiej firmie specjalizującej się w naprawach sprzętu IT, elektroniki użytkowej, małego AGD oraz fotowoltaiki. Jakie urząd...
Czego  możemy się nauczyć o Customer Experience w trakcie pandemii koronawirusa?

Według najnowszego raportu opracowanego przez KPMG[1], aż 79% konsumentów martwi się obecnie o globalną sytuację ekonomiczną. Jednocześnie, wszystkie kraje ujęte w badaniu, w tym roku odnotowały poprawę w kwestii pozytywnych doświadczeń klientów. Niewątpliwie okres pande...
Producenci elektroniki i serwisy przygotowują się do zmiany unijnego prawa do naprawy

W kwietniu przyszłego roku zacznie obowiązywać dyrektywa unijna dotycząca sprzętu RTV i AGD. Chodzi o tzw. prawo do naprawy, które zobowiązuje producentów m.in. do sprzedawania trwałych produktów, łatwych do naprawy przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. To prokons...
Pięć sposobów na to, by zatrzymać klientów u siebie
Według Harvard Business Review pozyskanie nowego klienta kosztuje nawet do 25 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowego[1]. Tymczasem raport „The State of Customer Service in 2020” pokazuje, że 93% pracowników obsługi klienta uważa, że konsumenci mają dziś znacznie więk...
1
2
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.