Marlena Sojka i Julia Zalewska, czyli popularne influencerki wzięły udział w kampanii zrealizowanej przez agencję GetHero dla marki Schwarzkopf. W ramach akcji promocyjnej farb do włosów gwiazdy internetu zmieniły kolor swoich włosów.
Do nowej kampanii marki Schwarzkopf zostały zaproszone dwie influencerki - Marlena Sojka i Julia Zalewska. Obie dziewczyny mogą pochwalić się szerokim gronem odbiorców wśród nastolatków. Marlena jest drugą najpopularniejszą TikTokerką w Polsce według rankingu DDOB*, z ponad 7 milionową liczbą obserwujących. Julia natomiast jest znaną YouTuberką, prowadzącą kanał Planeta stylu, który ma ponad 320 tys. subskrypcji. Dziewczyny na co dzień współpracują z agencją influencer marketingu GetHero, która koordynowała działania podczas nowej kampanii.
- W kampanii zrealizowanej dla marki Schwarzkopf odpowiadaliśmy m.in. za dobór odpowiednich influencerów oraz koordynację działań przy współpracy z nimi. Komunikacja odbywała się za pomocą trzech kanałów YouTube, TikTok oraz Instagram, dzięki czemu udało nam się przedstawić produkty w naturalny sposób, dopasowany do danego medium i do jego odbiorców - mówi Martyna Groll, Senior Project Manager w agencji GetHero.
https://www.instagram.com/p/CCbSluOF53i/
W ramach kampanii influencerki za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych pokazały, jak w łatwy i szybki sposób zmienić swój look za pomocą kolorowych farb od marki Schwarzkopf. W komunikacji dziewczyny podkreślały m.in, łatwość użycia produktów oraz możliwość wykonania zabiegu bez konieczności wychodzenia z domu.
- LIVE to nasza najmłodsza marka w portfolio Schwarzkopf. Produkty skierowane są do młodych, kreatywnych osób, które uwielbiają bawić się swoim wizerunkiem. Dzięki LIVE mogą wyrażać siebie bez ograniczeń. Tik Tok był naturalnym wyborem - postrzegamy go jako kreatywny wentyl generacji Z. Co do efektów współpracy z dziewczynami, to przerosły one nasze oczekiwania. Za chwilę wprowadzamy nową linię naszych produktów - LIVE Intensive Gels, która jest trwałą koloryzacją i uważamy, że jest to idealny moment na podjęcie dalszych współprac z influencerami - mówi Gracjan Duda, Brand Manager Schwarzkopf.
https://www.instagram.com/p/CCbEDEgp8bL/
Efekty współpracy i metamorfozy influencerek można znaleźć na ich kanałach komunikacyjnych.
Julia Zalewska:
YT: https://www.youtube.com/watch?v=BusrMuHmqCA
IG: https://www.instagram.com/p/CCbEDEgp8bL/
YT: https://www.youtube.com/watch?v=BusrMuHmqCA
IG: https://www.instagram.com/p/CCbEDEgp8bL/
Marlena Sojka:
TikTok1: https://www.tiktok.com/@marlenasojka/video/6847133089530006790
TikTok2: https://www.tiktok.com/@marlenasojka/video/6847504239548189957
Instagram: https://www.instagram.com/p/CCbSluOF53i/
TikTok1: https://www.tiktok.com/@marlenasojka/video/6847133089530006790
TikTok2: https://www.tiktok.com/@marlenasojka/video/6847504239548189957
Instagram: https://www.instagram.com/p/CCbSluOF53i/
GetHero to agencja zajmująca się influencer marketingiem. Zrzesza ponad 150 twórców zajmujących się: lifestylem, gamingiem, beauty, motoryzacją, muzyką i przedsiębiorczością. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram.