Nawiązana w maju współpraca pomiędzy XPG a Invicta Gaming została przedłużona. Znana marka gamingowa pozostanie sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej przez najbliższy rok. Dotychczasowa współpraca obejmowała m.in. testy wyposażenia, konkursy oraz dedykowaną linię ubrań. W planach są kolejne atrakcje dla fanów esportu.
Nasza organizacja istnieje od 2016 roku, ale przez większość czasu była kojarzona głównie z grą Rainbow Six Siege, na której byliśmy najbardziej skupieni. Podjęcie współpracy z marką XPG sprawiło natomiast, że staliśmy się jeszcze bardziej popularni i zaczęliśmy być postrzegani poważniej. Zaczęły zwracać na nas uwagę osoby bardziej znane w środowisku esportowym. Pojawiły się także pytania o to, kiedy pojawimy się w Ultralidze, czy kiedy będziemy mieli większy skład w grze CS:GO. Jesteśmy traktowani jako poważna organizacja, która traktuje odpowiednio swoich zawodników oraz fanów. Przez kilka miesięcy nasze zasięgi w mediach społecznościowych zwiększyły się natomiast dwukrotnie. Do tego wszystkiego znacząco przyczyniła się właśnie ta współpraca
- mówi Bartosz Micyk, CEO organizacji esportowej XPG Invicta.
Kolejny rok Invicty z XPG
Kooperacja z Invicta Gaming to kontynuacja działań XPG w świecie esportu. Marka sponsoruje obecnie organizacje m.in. z Wielkiej Brytanii czy Japonii. Mowa o zespołach takich, jak Vexed Gaming i SunSister. Za koordynację współpracy marki XPG z organizacją Invicta Gaming odpowiada WĘC PR. Agencja już od 1 stycznia 2016 roku prowadzi na polskim rynku działania z zakresu PR dla dla producenta popularnych dysków i pamięci USB - firmy ADATA, będącej właścicielem marki XPG.