Firma Acer odnotowuje w Polsce rekordowe wyniki sprzedaży monitorów. W trzecim kwartale 2020 roku producent dostarczył na polski rynek ponad 55 tys. urządzeń tego typu i poprawił swoje wyniki o prawie 132 procent - wynika z danych zebranych przez firmę Context.
Zdalne nauczanie w szkołach i na wyższych uczelniach oraz praca zdalna tysięcy firm przyczyniły się do wyraźnych wzrostów sprzedaży w całej branży sprzętu komputerowego. Pandemia COVID-19 sprawiła, że Polacy kupują więcej laptopów, desktopów i innych akcesoriów komputerowych. Nie inaczej jest również z monitorami. W trzecim kwartale 2020 roku rynek tych urządzeń wzrósł w naszym kraju o ponad 27 procent. Dobre wyniki odnotowują wszyscy producenci, ale na krajowym rynku zdecydowanie wyróżnia się w tej kategorii marka Acer.
- Pandemia łagodnie obeszła się z firmami z branży komputerowej. Sekret sukcesu Acer i rekordowych wyników sprzedaży tkwi głównie w jakości monitorów, a także w skutecznym zarządzaniu produktem - mówi Piotr Nowok, Product Manager w Acer Polska. W naszej ofercie znajdują się monitory przeznaczone dla różnych kategorii odbiorców: modele biurowe, dla użytkowników domowych, a także dla graczy. Monitory Acer trafiają więc do bardzo szerokiego grona klientów – dodaje.
Ważnym czynnikiem, który zagwarantował firmie tak dobre wyniki sprzedaży, jest również cena monitorów. Na polskim rynku, szczególnie teraz, w warunkach niepewnej sytuacji ekonomicznej, ma ona decydujące znaczenie.
- Monitory Acer mogą się pochwalić najlepszym stosunkiem jakości do ceny. W Polsce jest to wartość szczególnie wysoko oceniana przez klientów, a Acer oferuje dobrą jakość i wysokie parametry techniczne monitorów w bardzo atrakcyjnych cenach. Odpowiedzią rynku jest wyraźny wzrost sprzedaży – komentuje Piotr Nowok.
W trzecim kwartale 2020 roku Acer wprowadził na rynek 55 tys. monitorów. Tym samym firma odnotowała, w porównaniu do analogicznego okresu 2019 r., zwiększenie sprzedaży o 131,79 procent - wynika z danych firmy analitycznej Context.
- Panująca pandemia wyraźnie zwiększyła wielkość rynku monitorów w 2020 roku, ale spodziewamy się, że w przyszłym roku sytuacja ulegnie stabilizacji i pod względem ilości sprzedanych urządzeń utrzyma się na poziomie zbliżonym do obecnego. Naszą ambicją jest umocnienie w kolejnym roku dwucyfrowego udziału Acer w polskim rynku monitorów – podsumowuje Piotr Nowok.
- Pandemia łagodnie obeszła się z firmami z branży komputerowej. Sekret sukcesu Acer i rekordowych wyników sprzedaży tkwi głównie w jakości monitorów, a także w skutecznym zarządzaniu produktem - mówi Piotr Nowok, Product Manager w Acer Polska. W naszej ofercie znajdują się monitory przeznaczone dla różnych kategorii odbiorców: modele biurowe, dla użytkowników domowych, a także dla graczy. Monitory Acer trafiają więc do bardzo szerokiego grona klientów – dodaje.
Ważnym czynnikiem, który zagwarantował firmie tak dobre wyniki sprzedaży, jest również cena monitorów. Na polskim rynku, szczególnie teraz, w warunkach niepewnej sytuacji ekonomicznej, ma ona decydujące znaczenie.
- Monitory Acer mogą się pochwalić najlepszym stosunkiem jakości do ceny. W Polsce jest to wartość szczególnie wysoko oceniana przez klientów, a Acer oferuje dobrą jakość i wysokie parametry techniczne monitorów w bardzo atrakcyjnych cenach. Odpowiedzią rynku jest wyraźny wzrost sprzedaży – komentuje Piotr Nowok.
W trzecim kwartale 2020 roku Acer wprowadził na rynek 55 tys. monitorów. Tym samym firma odnotowała, w porównaniu do analogicznego okresu 2019 r., zwiększenie sprzedaży o 131,79 procent - wynika z danych firmy analitycznej Context.
- Panująca pandemia wyraźnie zwiększyła wielkość rynku monitorów w 2020 roku, ale spodziewamy się, że w przyszłym roku sytuacja ulegnie stabilizacji i pod względem ilości sprzedanych urządzeń utrzyma się na poziomie zbliżonym do obecnego. Naszą ambicją jest umocnienie w kolejnym roku dwucyfrowego udziału Acer w polskim rynku monitorów – podsumowuje Piotr Nowok.
O firmie Acer
Założona w 1976 roku firma Acer jest firmą zajmującą się sprzętem, oprogramowaniem i usługami, badaniami, projektowaniem, sprzedażą marketingową i wsparciem innowacyjnych produktów, które poprawiają jakość życia ludzi. Oferta produktów Acer obejmuje komputery osobiste, wyświetlacze, projektory, serwery, tablety, smartfony i akcesoria do ich przenoszenia. Opracowuje również rozwiązania chmurowe, aby połączyć Internet rzeczy. Firma Acer obchodziła 40. rocznicę powstania w 2016 roku i jest jedną z 5 największych na świecie firm zajmujących się komputerami. Zatrudnia 7 000 osób na całym świecie i jest obecna w ponad 160 krajach. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.acer.com.
Kontakt dla mediów:
Karolina Śmiejkowska
PR & Communication Manager
email: karolina.smiejkowska@acer.com
mobile: +48 888 457 538
PR & Communication Manager
email: karolina.smiejkowska@acer.com
mobile: +48 888 457 538