GetHero mocno wchodzi w 2021 rok i już na starcie przedstawia nam swojego nowego Sales Managera - Jana Kmiecika. Dołączył on do działu handlowego agencji.
GetHero to czołowa polska agencja influencer marketingu, specjalizująca się w prowadzeniu kampanii na YouTubie, TikToku i Instagramie. Agencja zrzesza ponad 150 twórców, reprezentujących takie dziedziny jak: lifestyle, beauty, gaming, muzyka, motoryzacja, a także przedsiębiorczość. Agencja stale się rozwija, o czym może świadczyć ich ciągle powiększające się portfolio twórców oraz nowe twarze w zespole.
W styczniu warszawski oddział GetHero zasilił Jan Kmiecik, który objął stanowisko Sales Managera. Dołączył do zespołu handlowego, prowadzonego przez Łukasza Walczaka. W agencji specjalizującej się w influencer marketingu będzie on odpowiedzialny za kontakt z bezpośrednimi klientami firmy i za poszerzanie możliwości współpracy z GetHero.
- Jest mi niezmiernie miło, że mogę dołączyć do tak profesjonalnego zespołu, jaki tworzą pracownicy GetHero. Bardzo dobre wyniki agencji i ilość prowadzonych przez nich współprac świadczą o potencjale firmy jako miejsca do mojego rozwoju. Działania na rzecz GetHero i ich klientów to wyzwania, których nie mogę się już doczekać - mówi Jan Kmiecik.
Nowy Sales Manager przez ostatnie trzy lata pracował w Abstra. Pozyskiwał dla nich nowych klientów, szukających wyróżniających się rozwiązań w marketingu internetowym, ze szczególnym nastawieniem na budowanie nieszablonowych formatów wideo, w tym dedykowanych markom kanałów na YouTube. Jego Klientami byli m.in. Olimp, Dolina Noteci, PZU, WiX, Warner Bros. Jan Kmiecik ma również doświadczenie w marketingu, które zdobywał w Phillip Morris International oraz w Mediakraft TV.
- Nasze portfolio ciągle powiększa się o nowych, interesujących twórców, związanych z różnymi platformami społecznościowymi jak chociażby YouTube czy TikTok. Rozszerzamy także zakres działalności o nowe narzędzia takie jak platformy do współpracy z nano- i mikroinfluencerami, które do tej pory były znane tylko za granicą czyli Sampleo oraz Talent Web Academy - mówi Łukasz Walczak, Dyrektor Handlowy w GetHero - W związku z tym stale wzrasta nasze zapotrzebowanie na nowych członków zespołu GetHero, którzy pomogą nam w prowadzeniu współpracy pomiędzy klientami a influencerami i jednocześnie będą nas wspierać w codziennych zadaniach - dodaje.
Pod koniec 2020 roku do zespołu agencji influencer marketingu dołączyła także Noemi Skwiercz oraz Kamil Jaworski. Oboje objęli stanowiska Junior Project Managerów w dziale gamingu agencji zarządzanym przez Karola Sado – Head of gaming w GetHero.
GetHero współpracuje z ponad 150 twórcami internetowymi, którzy codziennie docierają do milionów odbiorców. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram. Może również pochwalić się bogatym portfolio stworzonych treści wideo oraz organizacją MeetUp®.