Technologia odgrywa kluczową rolę w czasie zmian, ale także może pomóc hotelom przystosowaniu się do post-pandemicznej rzeczywistości. Kwestia ta była głównym tematem dyskusji panelowej, która odbyła się w ramach inicjatywy Sabre Campus. Liderzy branży hotelarskiej rozmawiali na temat tego, jak dopasować różne rozwiązania technologiczne do zmieniających się realiów.
W zeszłym roku mogliśmy zauważyć prawdziwy wpływ potencjału technologii i innowacji na naszą branżę. Wszyscy doświadczyliśmy tego w trakcie podróżowania. Technologia zmieniła zarówno doświadczenia podczas podróży, jak i sposób obsługi turystów
- powiedział Sebastian Drzewiecki, dyrektor zarządzający Sabre Polska.
Zrewidowaliśmy niektóre z procesów podejmowania decyzji dotyczących rozwoju funkcjonalności naszych rozwiązań. Pracowaliśmy z partnerami, aby usprawnić proces dostarczania informacji w bardziej jakościowy, wyróżniający się i zdecydowany sposób, aby obie strony mogły podejmować lepsze decyzje dotyczące planowania
- wspomniał Frank Trampert, SVP & Global Managing Director - Commercial, Sabre Hospitality Solutions.
Goście chcą mieć większą kontrolę nad swoimi doświadczeniami i podróżą, więc obserwujemy duży wzrost wykorzystania naszej aplikacji i cyfrowych punktów kontaktu. Produktem ubocznym tego są dane - dzięki większej liczbie interakcji cyfrowych, możemy dowiedzieć się więcej o zachowaniu gości. Reagujemy na potrzeby gości i to, co komunikują, ale kiedy będziemy mieli więcej dostępnych danych, będziemy mogli być bardziej proaktywni i przedstawiać sugestie, zanim goście o nie poproszą
- przyznał Carl Oldsberg, CEO eBerry by Nordic Choice Hotel.
Uważam, że technologia może pomóc hotelarzom na trzy różne sposoby; poprzez możliwość definiowania optymalnych cen dla każdego klienta w każdym momencie, poprzez redukcję kosztów (których można uniknąć) w całej podróży klienta oraz poprzez poprawę doświadczeń klienta. Technologia zmieni życie każdego z nas, ale i naszych firm
- powiedział Raúl González, EMEA CEO Grupy Hotelowej Barceló.
Odnieśliśmy wiele sukcesów dzięki sztucznej inteligencji, która została podpięta do aplikacji. Ze względu na zmiany wywołane pandemią, to się rozwinęło i będzie tylko przyspieszać. Technologia wykorzystywana do zarządzania pokojami to przestrzeń w której będzie można zauważyć największy rozwój sztucznej inteligencji, zwłaszcza dzięki sterowaniu głosowym. Obserwujemy wzrost wykorzystywania wszystkich cyfrowych punktów kontaktu, ale to dane i oparte na nich spostrzeżenia pozwolą nam naprawdę ulepszyć i spersonalizować podróż klienta
- powiedział Carl Oldsberg, CEO eBerry by Nordic Choice Hotel.
W branży hotelarskiej stworzenie kompletnego ekosystemu jest sporym wyzwaniem ze względu na dotychczasową integrację wielu aplikacji, które są dostępne na rynku. Kiedy dodamy do tego różnice geograficzne, potrzebę lokalizacji, którą ja nazywam internacjonalizacją, staje się to sporym wyzwaniem. W Sabre tworzymy jednak nowy ekosystem, dzięki któremu będzie można kompleksowo zadbać o doświadczenia klienta przed, w trakcie i po jego pobycie w całym ekosystemie agencji, linii lotniczych i hoteli
- podsumował Frank Trampert, SVP & Global Managing Director - Commercial, Sabre Hospitality Solutions.
Kliknij, aby przejść do zapisu transmisji