W kwietniu zakończył się pierwszy w historii turniej esportowy zorganizowany przez AliExpress z okazji 11. urodzin platformy. W zmaganiach Counter-Strike: Global Offensive wzięło udział 640 polskich zawodników, a wszystkie transmisje odnotowały łącznie ponad 400 tysięcy odsłon. Wszystkie treści związane z turniejem odnotowały kilka milionów wyświetleń. Projekt zrealizowała agencja GetHero we współpracy z GryOnline.
W dniach od 12 marca do 2 kwietnia 2021 roku odbył się AliExpress Cup. Był to pierwszy w historii tej platformy turniej esportowy zorganizowany z okazji 11. urodzin. W rozgrywkach CS:GO wzięło udział 640 zawodników, zrzeszonych w 128 zespołach. Był to limit uczestników, który osiągnięto już kilka godzin po rozpoczęciu oficjalnej rejestracji na turniej. W ramach zawodów uczestnicy rywalizowali także z drużynami, na których czele stanęli popularni Youtuberzy - Katarzyna “Fusialka” Bożek oraz Mateusz “MiniMajk” Krzyżanowski. Wspomniani członkowie Ekipy promowali wydarzenie na platformie YouTube oraz swoich profilach na Instagramie.
Rozgrywki AliExpress Cup można było śledzić na kanale friendlyfirepl na Twitch’u, a także bezpośrednio na stronie Live.aliexpress.com. Wszystkie transmisje odnotowały łącznie ponad 400 tysięcy odsłon. Działania promocyjne obejmowały nie tylko publikacje twórców internetowych w mediach społecznościowych, ale także kampanię display, artykuły w mediach oraz inne aktywności. Wszystkie treści związane z turniejem odnotowały kilka milionów odsłon. Za dobór influencerów, opracowanie strategii, organizację oraz koordynację projektu odpowiedzialna była agencja influencer marketingowa GetHero. Wsparciem merytorycznym i obsługą techniczną turnieju turnieju zajęły się natomiast GryOnline.
Rozgrywki AliExpress Cup można było śledzić na kanale friendlyfirepl na Twitch’u, a także bezpośrednio na stronie Live.aliexpress.com. Wszystkie transmisje odnotowały łącznie ponad 400 tysięcy odsłon. Działania promocyjne obejmowały nie tylko publikacje twórców internetowych w mediach społecznościowych, ale także kampanię display, artykuły w mediach oraz inne aktywności. Wszystkie treści związane z turniejem odnotowały kilka milionów odsłon. Za dobór influencerów, opracowanie strategii, organizację oraz koordynację projektu odpowiedzialna była agencja influencer marketingowa GetHero. Wsparciem merytorycznym i obsługą techniczną turnieju turnieju zajęły się natomiast GryOnline.