Karol „Friz” Wiśniewski razem z innymi polskimi influencerami wziął udział w contentowej aktywacji platformy AliExpress. Twórcy internetowi wprowadzili zmiany w wybranych przestrzeniach w myśl idei „Wyzwól swoje pasje z AliExpress”. Olbrzymią rolę odegrali tutaj fani, którzy podpowiadali rozwiązania swoim idolom na Instagramie oraz YouTube. Wszystkie treści influencerów wygenerowały łącznie ponad 18 milionów wyświetleń.
„Pasje nie powinny kosztować fortuny. Kupuj bez końca” - takie było hasło przewodnie aktywacji AliExpress, w której wzięło udział siedemnastu z największych polskich twórców internetowych. Znaleźli się wśród nich m.in. Karol „Friz” Wiśniewski, Remigiusz „reZigiusz” Wierzgoń, Tomasz „Gimper” Działowy, Weronika „Wersow” Sowa oraz Adam „Poszukiwacz” Wiejak. Celem działań było podkreślenie szerokiej i różnorodnej oferty AliExpress, dlatego postawiono na wielu twórców z różnych kategorii: gamingowej, rozrywkowej, parentingowej, lifestylowej, beauty czy fashion.
AliExpress zobrazował użytkownikom platformy szerokość i różnorodność swojej oferty dzięki małym i większym metamorfozom pomieszczeń, które influencerzy robili wraz ze swoimi fanami. Metamorfoza pomieszczenia była związana z ich zainteresowaniami czy potrzebą wyrażenia siebie we wnętrzu swojego domu lub biura. Wspomniani twórcy na swoich profilach na Instagramie pytali swoich obserwatorów o rady m.in. odnośnie doboru produktów czy kolorystyki. Następnie influencerzy zamawiali wybrane rzeczy na AliExpress, a efekty prezentowali na swoich kanałach YouTube i Instagramie pod hasztagiem #MyPassionMySpace. Wszystkie treści influencerów wygenerowały łącznie ponad 18 milionów wyświetleń.
Współpraca z influencerami była istotnym elementem omnichannelowej strategii komunikacji marki AliExpress opracowanej lokalnie przez agencję mediową OMD. Za pomysł, koordynację aktywacji marki i bezpośrednią współpracę z influencerami oraz monitoring i raportowanie odpowiadały agencje GetHero i Fuse (dział projektów niestandardowych OMD).
AliExpress zobrazował użytkownikom platformy szerokość i różnorodność swojej oferty dzięki małym i większym metamorfozom pomieszczeń, które influencerzy robili wraz ze swoimi fanami. Metamorfoza pomieszczenia była związana z ich zainteresowaniami czy potrzebą wyrażenia siebie we wnętrzu swojego domu lub biura. Wspomniani twórcy na swoich profilach na Instagramie pytali swoich obserwatorów o rady m.in. odnośnie doboru produktów czy kolorystyki. Następnie influencerzy zamawiali wybrane rzeczy na AliExpress, a efekty prezentowali na swoich kanałach YouTube i Instagramie pod hasztagiem #MyPassionMySpace. Wszystkie treści influencerów wygenerowały łącznie ponad 18 milionów wyświetleń.
Współpraca z influencerami była istotnym elementem omnichannelowej strategii komunikacji marki AliExpress opracowanej lokalnie przez agencję mediową OMD. Za pomysł, koordynację aktywacji marki i bezpośrednią współpracę z influencerami oraz monitoring i raportowanie odpowiadały agencje GetHero i Fuse (dział projektów niestandardowych OMD).