SynXis Central Reservations, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania rezerwacjami dla hotelarzy i internetowych agencji turystycznych, zostało wyróżnione przez znane marki turystyczne - takie jak Expedia Group i Booking.com. System stworzony przez firmę Sabre, rozwijany m.in. w Krakowie, znalazł się w elitarnym gronie.
Jednym z najważniejszych aspektów prowadzenia działalności dla hotelarzy i internetowych agencji turystycznych jest usprawnianie procesów. To dzieje się przede wszystkim dzięki technologii, a konkretnym przykładem tego typu rozwiązania jest centralny system rezerwacyjny. Jednym z najpopularniejszych i najbardziej wydajnych systemów jest SynXis CR - rozwijany przez amerykańską firmę Sabre, także przez zespoły pracujące na co dzień w Krakowie.
SynXis CR to nie tylko kompleksowe, ale i intuicyjne w użytkowaniu rozwiązanie. Pozwala na łatwe i zautomatyzowane zarządzanie rezerwacjami, pochodzącymi z różnych kanałów sprzedaży. Umożliwia także szeroką gamę połączeń dystrybucyjnych z internetowymi agencjami turystycznymi (OTA) - lokalnymi, jak również światowymi. Aktywacja i zarządzanie licznymi kanałami OTA - właśnie dzięki systemowi od Sabre - staje się prostsze, ponieważ wszystko odbywa się z poziomu jednego ekranu. W konsekwencji funkcjonalności SynXis CR przekładają się na znaczną oszczędność czasu, a przede wszystkim - na wzrost dochodów po stronie hoteli, czy internetowych agencji turystycznych.
SynXis CR doceniony przez wielkie marki
Dwie uznane i globalne marki turystyczne, agregujące oferty hoteli, apartamentów czy hosteli, Booking.com i Expedia, uznały SynXis CR za czołowy system rezerwacyjny, doceniając go w swoich programach partnerskich.
Booking.com już drugi rok z rzędu wyróżnił SynXis CR statusem partnera Premier (najwyższy z możliwych). To nie tylko znacząca nobilitacja i rekomendacja dla systemu, ale także dodatkowe możliwości dla jego użytkowników - szybsze i bardziej efektywne wsparcie techniczne, czy też pierwszeństwo w dostępie do nowych funkcjonalności Booking.com.
SynXis CR wyróżniony został także przez grupę Expedia - jedną z wiodących firm w branży, w której skład wchodzą takie podmioty jak m.in. Trivago, Hotels.com, Travelocity, Expedia, CarRentals, Vrbo. Centralny system rezerwacyjny stworzony przez Sabre otrzymał status Elite w programie partnerskim Expedia Group Connectivity, znajdując się w prestiżowym gronie 12 partnerów z takim statusem. Nagrody przyznane zostały na podstawie ściśle określonych kryteriów związanych z technologią i wydajnością.
Status Elite pozwala na pierwszeństwo w dostępie do nowych rozwiązań i funkcjonalności Expedia, daje ekskluzywne korzyści marketingowe, jak również stwarza możliwość do bezpośredniej współpracy z liderami Expedia Group w celu kształtowania przyszłych produktów.
O Sabre
Firma Sabre Corporation jest wiodącą firmą technologiczną dla branży turystycznej. Rozwiązania dostarczane przez Sabre - oprogramowanie, systemy rezerwacyjne czy systemy dostępne na urządzenia mobilne - są używane przez setki linii lotniczych i tysiące hoteli. W Krakowie od 2000 roku działa globalne centrum rozwoju, Sabre Polska, zatrudniające ponad 1300 osób. Programiści w Polsce odpowiadają za kluczowe projekty dla całej firmy, w tym za produkty przeznaczone dla biur podróży, agencji turystycznych oraz rozwiązania wspierające funkcjonowanie linii lotniczych.