InPost wprowadza nowe ułatwienia dla użytkowników Paczkomatów. Kampanię informacyjną przygotowała agencja GetHero, dla której to kolejna współpraca z InPost.
Wygoda naszych klientów jest naszym priorytetem, dlatego nieustannie wprowadzamy ulepszenia i nowe funkcje do InPost Mobile. Opcja przedłużenia odbioru paczki bezpośrednio z poziomu aplikacji, pozwala na jeszcze większą kontrolę nad swoimi przesyłkami. Współpraca z GetHero, a co za tym idzie ze znanymi i rozpoznawalnymi influencerami, daje niezwykłą możliwość dotarcia do obecnych klientów InPost, a także potencjalnie przyszłych użytkowników aplikacji
- mówi Maja Skornowicz, Senior Brand Manager InPost.
Współpraca z InPostem to zawsze kreatywny i aktywny czas, dlatego cieszymy się, że kolejny raz możemy współpracować przy tak innowacyjnym i ciekawym przedsięwzięciu, jakim są Paczkomaty. Tym razem postawiliśmy na wykorzystaniu wizerunku i rozpoznawalności influencerów do kampanii na kanałach marki, a nie jak dotychczas wyłącznie na social media ambasadorów. Celem takiego zabiegu jest dotarcie z komunikatem również do grup, które na co dzień nie są obserwatorami wybranych przez nas twórców
- powiedziała Agata Węckowska, Team Lead, Senior Project Manager w GetHero.
GetHero to agencja zajmująca się influencer marketingiem. Zrzesza ponad 150 twórców zajmujących się: lifestylem, gamingiem, beauty, motoryzacją, muzyką i przedsiębiorczością. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram.