W najnowszej kampanii ambasadorka marki Acer Magdalena Boczarska przedstawia najnowszego Swift 3 z Intel Evo i Windows 11. Nawiązanie do sztuki to nie przypadek, najnowszy notebook linii Swift to nie tylko precyzja i dbałość o szczegóły, ale również wyraz tego, że nowe technologie mogą łamać schematy. Co więcej, nowej odsłonie kampanii towarzyszy aktor – Adam Woronowicz.
Chcieliśmy podkreślić, że najnowsza linia Acer Swift 3 z Intel Evo i Windows 11 to prawdziwa gratka w tym segmencie notebooków dostępnych na polskim rynku. Na pierwszy rzut oka widać, że jest to precyzyjnie zaprojektowany sprzęt - stąd nawiązanie do sztuki. Dobre dzieła nie potrzebują nadmiernej interpretacji, a jej zalety są natychmiastowo dostrzegalne, podobnie jak w przypadku najnowszego Swift 3 - wyjaśnia koncept Jeremi Rybak, Head of Marketing Acer Polska.
Założony w 1976 roku Acer jest firmą zajmującą się sprzętem, oprogramowaniem i usługami, badaniami, projektowaniem, sprzedażą marketingową i wsparciem innowacyjnych produktów, które poprawiają jakość życia ludzi. Oferta produktów Acer obejmuje komputery osobiste, wyświetlacze, projektory, serwery, tablety, smartfony i akcesoria do ich przenoszenia. Opracowuje również rozwiązania chmurowe, aby połączyć Internet rzeczy. Firma Acer obchodziła 40. rocznicę powstania w 2016 roku i jest jedną z 5 największych na świecie firm zajmujących się komputerami. Zatrudnia 7 000 osób na całym świecie i jest obecna w ponad 160 krajach. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.acer.com.
Kontakt dla mediów
Karolina Śmiejkowska
PR & Communication Manager
email: karolina.smiejkowska@acer.com
mobile: +48 888 457 538