Fantasy Expo przygotowało zestawienie polskich transmisji z największych turniejów Counter Strike: Global Offensive. Zestawienie obejmuje pierwszych 7 miesięcy bieżącego roku i pozwala wyciągnąć kilka ciekawych wniosków.
Większa pula nagród = więcej oglądających?
Większa jakość transmisji
Transmisja z PGL Major Kraków była dla nas wyzwaniem nie tylko od strony realizacji, ale także pozyskania partnerów oraz dostarczenia świadczeń. Do zachęcenia partnerów wykorzystaliśmy przewagi jakie daje transmisja online’owa. Kilkunastoosobowy zespół dbał nie tylko o wysoką jakość transmisji ale także o realizację świadczeń dla partnerów. Angażowaliśmy fanów nie tylko poprzez branding, spotykany w telewizji, ale też poprzez działania specjalne w Social Media. Szczególnym zainteresowaniem ze strony marketerów cieszyły się działania wprost contentowe oraz sprzedażowe
mówi Kamil Górecki, członek zarządu Fantasy Expo, agencji odpowiedzialnej za realizację polskiej transmisji PGL Major Kraków 2017
Wzrost znaczenia transmisji w marketingu esportowym
W rozmowach ze specjalistami ds. marketingu zainteresowanych esportem łatwiej rozmawiać o partnerstwie w transmisjach rozgrywek niż na przykład o dedykowanych kampaniach influencerskich. Wynika to z bezpośredniego porównania do transmisji z tradycyjnego sportu. Taka metafora przemawia do wyobraźni i znacząco ułatwia edukację rynku
mówi Krzysztof Stypułkowski, członek zarządu Fantasy Expo