Najbardziej prestiżowy polski dziennik sportowy obejmuje patronat nad największymi krajowymi rozgrywkami esportowymi. Do rozpoczęcia współpracy medialnej przyczynił się wzrost popularności dyscypliny i rozgrywek w Counter Strike: Global Offensive oraz League of Legends, a także fakt, że tygodniowo przed ekranami monitorów, na których transmitowane są pojedynki zasiada już ponad 150 tysięcy widzów.
Esport w Polsce to najbardziej rozwojowa dyscyplina spośród wszystkich w kraju. Transmisje rozgrywek, turnieje, bliskość kontaktu z idolami i wykorzystanie nowych technologii pozwalają na wzrost liczby odbiorców rok do roku na poziomie 29 procent. Szacuje się, że w 2017 roku zyski z dyscypliny w Polsce wyniosą blisko 10,9 mln dolarów, a w przyszłym powinny wzrosnąć do 11,4 mln dolarów.
Esport w Polsce to najbardziej rozwojowa dyscyplina spośród wszystkich w kraju. Transmisje rozgrywek, turnieje, bliskość kontaktu z idolami i wykorzystanie nowych technologii pozwalają na wzrost liczby odbiorców rok do roku na poziomie 29 procent. Szacuje się, że w 2017 roku zyski z dyscypliny w Polsce wyniosą blisko 10,9 mln dolarów, a w przyszłym powinny wzrosnąć do 11,4 mln dolarów.
Patronat tak prestiżowego partnera jak Przegląd Sportowy, to szansa na dotarcie do odbiorców tradycyjnego sportu z dynamicznie rozwijającą się dyscypliną. Takie działania wpisują się w poszerzenie kanałów komunikacji na temat Polskiej Ligi Esportowej. To przecież trzeci najczęściej czytany dziennik w Polsce.
Krzysztof Stypułkowski, współzałożyciel i prezes Fantasy Expo
W ramach patronatu Przeglądu Sportowego nad Polską Ligą Esportową znajduje się:
• prezentowanie tabeli Ligi na głównej stronie internetowej
• zapowiedzi finałów Polskiej Ligi Esportowej
• podsumowywanie przebiegu i najciekawszych informacji z całego sezonu
• dedykowane materiały, takie jak porównanie treningu sportowca i esportowca
Data finałów Polskiej Ligi Esportowej to 2-3 grudnia. Rozgrywki o lwią część puli nagród 261 360 zł odbędą się w Muzeum Gazownictwa w Warszawie, a transmisję z profesjonalnym komentarzem, analizami i wywiadami będzie można obejrzeć na kanale ESPORT NOW. W sobotę (2 grudnia) walczyć o zwycięstwo w League of Legends, zaś w niedzielę (3 grudnia) w Counter-Strike: Global Offensive.
Polska Liga Esportowa jest wspierana przez silne biznesowe marki jak Play, Sprite, Asus ROG, LG i Twitch, które mają świadomość szybkiego rozwoju dyscypliny oraz Ligi.
• prezentowanie tabeli Ligi na głównej stronie internetowej
• zapowiedzi finałów Polskiej Ligi Esportowej
• podsumowywanie przebiegu i najciekawszych informacji z całego sezonu
• dedykowane materiały, takie jak porównanie treningu sportowca i esportowca
Data finałów Polskiej Ligi Esportowej to 2-3 grudnia. Rozgrywki o lwią część puli nagród 261 360 zł odbędą się w Muzeum Gazownictwa w Warszawie, a transmisję z profesjonalnym komentarzem, analizami i wywiadami będzie można obejrzeć na kanale ESPORT NOW. W sobotę (2 grudnia) walczyć o zwycięstwo w League of Legends, zaś w niedzielę (3 grudnia) w Counter-Strike: Global Offensive.
Polska Liga Esportowa jest wspierana przez silne biznesowe marki jak Play, Sprite, Asus ROG, LG i Twitch, które mają świadomość szybkiego rozwoju dyscypliny oraz Ligi.