Sabre Corporation ogłosiło nową strategię będącą odpowiedzią na zmiany zachodzące na globalnym rynku. W ramach tej strategii, firma planuje dostosować swoje długoterminowe cele, koncentrując się na poszukiwaniu nowych źródeł przychodów, maksymalizacji zwrotu z obecnych inwestycji oraz wprowadzeniu planu oszczędnościowego.
Zmiany w Sabre Polska
Decyzja o restrukturyzacji była trudna, ale konieczna do utrzymania stabilności, długoterminowego rozwoju i dostosowania struktury kosztów do panującej na rynku sytuacji. Ożywianie sektora podróżniczego po pandemii to nierównomierny i przedłużający się proces, którego tempo jest poza naszą kontrolą. Musimy się temu podporządkować i odpowiednio reagować na otaczającą nas rzeczywistość
- tłumaczy Wojciech Gworek, prezes zarządu Sabre Polska, VP Software Engineering.
Dokładamy wszelkich starań, by pracownikom dotkniętym przez zmiany zapewnić pełne wsparcie, w tym pakiet odpraw i innych świadczeń znacząco wykraczających poza to, co wynika z prawa pracy. Mamy nadzieję, że te działania pozwolą im płynnie i bezpiecznie zaadaptować się do nowej sytuacji
- dodaje Gworek.
O Sabre Corporation
Sabre Corporation to wiodąca firma zajmująca się oprogramowaniem i technologią, która napędza światową branżę turystyczną. Obsługuje szeroką gamę firm turystycznych, w tym linie lotnicze, hotelarzy, biura podróży i innych dostawców. Firma zapewnia rozwiązania w zakresie sprzedaży, dystrybucji i realizacji ofert, które pomagają jej klientom działać wydajniej, zwiększać przychody i oferować spersonalizowane doświadczenia podróżnym. Za pośrednictwem swoich rozwiązań, Sabre łączy dostawców usług turystycznych z nabywcami z całego świata. Firma Sabre z siedzibą w Southlake, w Teksasie, w USA, obsługuje klientów w ponad 160 krajach na całym świecie, w tym również w Polsce. Sabre Polska to firma, która otrzymała certyfikat Great Place to Work®, poświadczający najwyższy poziom kultury organizacji. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sabre.com