Nagroda Innovation 2018 to ukoronowanie zaangażowania w dynamiczny rozwój „Dzików”, czyli organizacji Piotra „Izaka” Skowyrskiego. Inicjatywa jest połączeniem gamingowego know-how Fantasy Expo, medialnej wiedzy MediaCom, marketingowego potencjału Sprite’a jako produktu The Coca-Cola Company i doświadczenia „Izaka” - najbardziej rozpoznawalnej twarzy polskiego esportu, w ramach kampanii komercyjnej.
Aktywności te przełożyły się już m.in. na ponad 100 tysięcy fanów Izako Boars na Facebooku, miliony wyświetleń materiałów własnych i Sprite’a, a także na międzynarodowe sukcesy esportowe, jak choćby tegoroczne „mistrzostwo świata” dywizji Zula w Stambule. W uzasadnieniu Innovation 2018 doceniono szczególnie stworzenie punktu styku z konsumentem, który kreował zarówno swój content, jak i dodatkowe kanały komunikacji.
Projekt w 100% polski
Jesteśmy zaszczyceni, że wraz z naszymi partnerami zostaliśmy dostrzeżeni podczas jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń marketingowych. To wyróżnienie tym cenniejsze, że rozmawiamy o innowacyjności. Rozwój krajowej sceny esportowej jest dla nas priorytetem, dlatego jesteśmy dumni, że praca nad w stu procentach polskim projektem gamingowym nie tylko procentuje, ale i jest dostrzegana przez branżowe elity. Dodam tylko, że Izako Boars to jedyna organizacja z marketingową nagrodą, która dodatkowo rozbudowuje obecnie swoje dywizje i struktury. Tym bardziej jestem wdzięczny Sprite za impuls, który potrzebny był do założenia organizacji
- KOMENTUJE KAMIL GÓRECKI, PREZES ZARZĄDU FANTASY EXPO
Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są na stronie innovation.sar.org.pl
Strona Izako Boars: izakoboars.com
Film Izako Boars / Innovation 2018: obejrzyj TUTAJ.