Firma Razer™ rozszerzyła dziś swoją najbardziej znaną linię e-sportowych zestawów słuchawkowych na konsole. Producent sprzętu dla graczy wprowadził do swojej oferty modele Razer BlackShark V2 Pro dla PlayStation i Razer BlackShark V2 Pro dla Xbox.
Zaprojektowane z myślą o rywalizacji
"Zestaw słuchawkowy BlackShark nie bez powodu jest ikoną wśród profesjonalistów e-sportowych i zapalonych graczy. Wykorzystując naszą pozycję najlepszej marki gamingowych zestawów słuchawkowych, dostosowaliśmy je do konsol Xbox i PlayStation, ściśle współpracując z profesjonalnymi graczami. Naszym celem było udoskonalenie zestawu słuchawkowego i wprowadzenie ulepszeń, których wymagają gracze".
- powiedział Nick Bourne, szef Razer Console, Mobile& Streaming Division.
Najlepszy w swojej klasie dźwięk dzięki Razer™ HyperClear Super Wideband Mic
"Ten zestaw słuchawkowy zmienia zasady gry! Jest super lekki, niesamowicie wygodny, a wyrazistość dźwięku jest nie do przebicia. To naprawdę doskonały zestaw do e-sportu"
powiedział Brandon "Dashy" Otell, profesjonalny gracz Call of Duty dla OpTic.
Profesjonalnie dostrojone profile audio FPS i doskonała jakość dźwięku
Ultralekka konstrukcja i pełen komfort
Ale nie chodzi tylko o wagę - pałąk słuchawek jest wyposażony w miękką, bezuciskową poduszkę, która zapewnia komfort nawet podczas maratonów gamingowych. Za sprawą pasywnej redukcji szumów przez zastosowanie poduszek nausznych z miękkiej pianki z pamięcią kształtu, gracze trafiają do świata wciągającego i czystego dźwięku.
Najlepsze w swojej klasie funkcje dla profesjonalnych graczy
Więcej informacji na temat Razer BlackShark V2 Pro dla PlayStation oraz Razer BlackShark V2 Pro dla Xbox można znaleźć na stronie Razer.com.
Doskonały dźwięk bez szumów
Więcej informacji na temat Razer BlackShark V2 X dla PlayStation oraz Razer BlackShark V2 X dla Xbox można znaleźć na stronie Razer.com.
Cena i dostępność
Razer™ to wiodąca na świecie marka lifestylowa dla graczy. Przez graczy. Znak towarowy Razer z trójgłowym wężem jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych logo w globalnych społecznościach graczy i e-sportowców. Z bazą fanów, która obejmuje wszystkie kontynenty, firma zaprojektowała i zbudowała największy na świecie ekosystem sprzętu, oprogramowania i usług dla graczy. Wielokrotnie nagradzany sprzęt Razer obejmuje wysokowydajne urządzenia peryferyjne do gier i laptopy do gier Blade. Z ponad 200 milionami użytkowników, platforma oprogramowania Razer obejmuje Razer Synapse (platforma Internetu rzeczy), Razer Chroma RGB (zastrzeżony system technologii oświetlenia RGB obsługujący tysiące urządzeń i setki gier/aplikacji) oraz Razer Cortex (optymalizator gier i launcher). Razer oferuje również usługi płatnicze dla graczy, młodzieży, millenialsów i pokolenia Z. Razer Gold to jedna z największych na świecie usług płatności za gry, a Razer Fintech zapewnia usługi fintech na rynkach wschodzących. Założona w 2005 roku firma Razer ma podwójną siedzibę główną w Irvine w Kalifornii i Singapurze, z regionalnymi siedzibami w Hamburgu i Szanghaju oraz 19 biurami na całym świecie.