Firma Razer™ z okazji Dnia Ziemi ogłosiła postęp w realizacji swojego 10-letniego planu zrównoważonego rozwoju. Program koncentruje się na minimalizowaniu wpływu na środowisko w całym cyklu życia produktu, operacjach i łańcuchach dostaw. Razer ogłosił również przebudowę swoich linii produkcyjnych, aby wykorzystać do 85 procent materiałów pochodzących z recyklingu w trzech podstawowych kategoriach: myszkach, klawiaturach i zestawach słuchawkowych.
Poprzez wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu jako standardu w całym naszym portfolio urządzeń peryferyjnych PC i dostosowanie się do zobowiązania Business Ambition for 1,5°C, jesteśmy zobowiązani do wykorzystania naszej platformy do wprowadzania pozytywnych zmian dla naszej planety, których pragną miliony graczy"
powiedział Kenneth Ng, Global Sustainability Lead w Razer
Zastosowanie materiałów pochodzących z recyklingu w szerszej gamie produktów znacznie zwiększa pozytywny wpływ Razera na środowisko. Robimy to w nadziei, że zachęcimy każdego gracza do dokonywania świadomych wyborów na rzecz bardziej zrównoważonej rozgrywki"
dodał Kenneth Ng, Global Sustainability Lead w Razer
Zastosowanie materiałów pochodzących z recyklingu w urządzeniach peryferyjnych to tylko jeden krok w trwającej podróży Razer w kierunku zrównoważonego rozwoju. Przewiduje się, że po roku wdrażania zmian inżynieryjnych w zakresie stosowania materiałów pochodzących z recyklingu, 65% rocznego asortymentu będzie się z nich składać. Razer wykracza również poza własne terytorium, aktywnie wspierając działania na rzecz zrównoważonego rozwoju na szczeblu branżowym. Obejmuje to współpracę z dostawcami, którzy podzielają zaangażowanie marki, tworząc nowy standard odpowiedzialnego zaopatrzenia w całym łańcuchu dostaw.
Więcej informacji na temat 10-letniego planu zrównoważonego rozwoju #GoGreenwithRazer można znaleźć na stronie https://www.razer.com/go-green.
O Razer
Razer™ to wiodąca na świecie marka lifestylowa dla graczy. Przez graczy. Znak towarowy Razer z trójgłowym wężem jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych logo w globalnych społecznościach graczy i e-sportowców. Z bazą fanów, która obejmuje wszystkie kontynenty, firma zaprojektowała i zbudowała największy na świecie ekosystem sprzętu, oprogramowania i usług dla graczy. Wielokrotnie nagradzany sprzęt Razer obejmuje wysokowydajne urządzenia peryferyjne do gier i laptopy do gier Blade. Z ponad 200 milionami użytkowników, platforma oprogramowania Razer obejmuje Razer Synapse (platforma Internetu rzeczy), Razer Chroma RGB (zastrzeżony system technologii oświetlenia RGB obsługujący tysiące urządzeń i setki gier/aplikacji) oraz Razer Cortex (optymalizator gier i launcher). Razer oferuje również usługi płatnicze dla graczy, młodzieży, millenialsów i pokolenia Z. Razer Gold to jedna z największych na świecie usług płatności za gry, a Razer Fintech zapewnia usługi fintech na rynkach wschodzących. Założona w 2005 roku firma Razer ma podwójną siedzibę główną w Irvine w Kalifornii i Singapurze, z regionalnymi siedzibami w Hamburgu i Szanghaju oraz 19 biurami na całym świecie.