Razer wraz z liderem interaktywnej rozrywki - SEGA® of America, Inc., z dumą ogłaszają premierę ich najnowszej wspólnej kolekcji. Nowa linia odzieży i gadżetów łączy ikoniczne postacie: Sneki Snek - maskotkę zrównoważonego rozwoju Razer oraz Sonica the Hedgehog - legendarną ikonę rozrywki SEGA.
- Koszulka graficzna Sneki Snek x Sonic the Hedgehog: wygodny t-shirt, idealny na każdą okazję. Daje luz i swobodę ruchów, a jednocześnie prezentuje stylowy design z ulubionymi postaciami,
- Bluza Sneki Snek x Sonic the Hedgehog: wyjątkowo wygodna bluza z kapturem, zaprojektowana z myślą o długich maratonach gamingowych. Daje ciepło i komfort, a przy okazji świetnie wygląda,
- Termos Sneki Snek x Sonic the Hedgehog: Praktyczny termos, który zawsze trzyma Twój ulubiony napój w odpowiedniej temperaturze. Dodatkowo ma ona niepowtarzalny design, który wyróżni Cię spośród tłumu.
Cena i dostępność
- Koszulka Sneki Snek x Sonic the Hedgehog: 69.99 dolarów
- Bluza Sneki Snek x Sonic the Hedgehog: 89.99 dolarów
- Termos Sneki Snek x Sonic the Hedgehog: 39.99 dolarów
Materiały prasowe
O RAZER
Razer™ to wiodąca na świecie marka lifestylowa Dla graczy. Przez graczy. Znak towarowy Razer z trójgłowym wężem jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych logo w globalnych społecznościach graczy i e-sportowców. Z bazą fanów, która obejmuje wszystkie kontynenty, firma zaprojektowała i zbudowała największy na świecie ekosystem sprzętu, oprogramowania i usług dla graczy. Wielokrotnie nagradzany sprzęt Razer obejmuje wysokowydajne urządzenia peryferyjne do gier i laptopy do gier Blade. Z ponad 200 milionami użytkowników, platforma oprogramowania Razer obejmuje Razer Synapse (platforma Internetu rzeczy), Razer Chroma RGB (zastrzeżony system technologii oświetlenia RGB obsługujący tysiące urządzeń i setki gier/aplikacji) oraz Razer Cortex (optymalizator gier i launcher). Razer oferuje również usługi płatnicze dla graczy, młodzieży, millenialsów i pokolenia Z. Razer Gold to jedna z największych na świecie usług płatności za gry, a Razer Fintech zapewnia usługi fintech na rynkach wschodzących. Razer angażuje się w zrównoważoną przyszłość i bierze na siebie odpowiedzialność poprzez ruch #GoGreenWithRazer. Marka dąży do zminimalizowania wpływu na środowisko poprzez różne inicjatywy, w tym wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu, odpowiedzialne projektowanie i zachęcanie do odpowiedzialnej utylizacji produktów. Założona w 2005 roku firma Razer ma podwójną siedzibę główną w Irvine w Kalifornii i Singapurze, z regionalnymi siedzibami w Hamburgu i Szanghaju oraz 19 biurami na całym świecie.